Uit: Dordrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 juli 2021 om 15:25:
Zijn nu eenmaal veel middenvelders je hebt ook nog Teixeira allebei creatieve spelers maar geen loopwonders, iedereen zal moet knokken voor speeltijd.
Uit: Lommel
Vak: -
Forumreacties: 3.540
Reg.: 26 juli 2005
Vollédig mee eens. Trainers kunnen beginnen mekkeren over welke ideale selectie past bij hun speelwijze en visie maar geen enkele club gaat ineens de ganse selectie daarvoor omgooien tenzij je financiële zelfmoord wilt plegen. Het is 14/07/21, mark this date, want ik zeg je hierbij " Slot is tegen de winter weg ".
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.698
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 14 juli 2021 om 18:57:
Vollédig mee eens. Trainers kunnen beginnen mekkeren over welke ideale selectie past bij hun speelwijze en visie maar geen enkele club gaat ineens de ganse selectie daarvoor omgooien tenzij je financiële zelfmoord wilt plegen. Het is 14/07/21, mark this date, want ik zeg je hierbij " Slot is tegen de winter weg ".
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.540
Reg.: 26 juli 2005
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 14 juli 2021 om 19:43:
Hmmm, ik denk aangepaste straf : toch moeten werken met deze selectie :-)
Zoniet, Siberië.
Uit: Julianadorp
Forumreacties: 2.071
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 15 juli 2021 om 00:24:
Zijn gewoon veel middenvelders, omdat El Bouchataoui, Milambo en Hartjes ook aan de deur kloppen.
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.924
Reg.: 6 november 2005
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 juli 2021 om 15:42:
Slot heeft zijn visie prima, maar hij kwam nadat Antonucci was vastgelegd Slot moet maar zorgen dat hij het optimale eruit haalt je kan wel een visie hebben maar je moet ook kijken naar de spelers die je hebt.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 16 juli 2021 om 13:11:
Klopt de spelers moeten echter wel 100% achter de nieuwe koers staan, maar lijkt me ook niet zo dat Antonucci helemaal niet in de visie van Slot past hoor, hij heeft in de voorbereiding wel redelijk speeltijd gehad. Mischien dat hij er wel tandje bij moet zetten maar dat is logisch als je uit de KKD komt.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 16 juli 2021 om 13:49:
Ik vond het juist een goede aankoop omdat hij een klassieke spelmaker is, maar begrijp ook wel dat Til de voorkeur krijgt op 10.
Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Forumreacties: 13.964
Reg.: 24 augustus 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 16 juli 2021 om 13:49:
Ik vond het juist een goede aankoop omdat hij een klassieke spelmaker is, maar begrijp ook wel dat Til de voorkeur krijgt op 10.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 16 juli 2021 om 15:25:
Til is wel gehaald als lopende nummer 10, lijkt me dat Slot met de punt naar voren gaat spelen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 16 juli 2021 om 21:46:
Slot speelt gewoon met de punt naar voren, deed hij ook bij AZ.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 juli 2021 om 01:29:
Klopt ik verwacht dat hij tactisch dingen kan omzetten maar hij zal gewoon starten met een 4-3-3, met één aanvallende middenvelder, spits en twee buitenspelers.
Willykment
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 17 juli 2021 om 20:35:
Waar was hij eigenlijk? Geblesseerd, ziek, zwak of misselijk?
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.160
Reg.: 11 januari 2008
'Feyenoord denkt aan verhuur Antonucci'
Feyenoord overweegt een tijdelijk vertrek van Francesco Antonucci. De 22-jarige middenvelder past niet in het systeem dat Arne Slot voor ogen heeft met de Rotterdamse club. De trainer wil met lopende mensen op het middenveld spelen en Antonucci moet het vooral van zijn creativiteit hebben in de kleine ruimtes.
''Antonucci is licht geblesseerd geraakt bij Onder 21 en mag worden verhuurd, tenminste daar is veel interesse voor van clubs die hem willen huren'', vertelt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam in de Dick Voormekaar Podcast. ''De jongen waar ze nog even twee miljoen euro voor hebben betaald. Het heeft ook wel met pech te maken. Die jongen wordt gehaald met een bepaald idee en dan komt er een nieuwe trainer met andere plannen. Hij valt nu dan een beetje tussen wal en schip.''
Frank Arnesen liet vorige week in het Algemeen Dagbald nog weten veel vertrouwen te hebben in de middenvelder. ''Geloof mij, Antonucci is een uitstekende speler. Maar hij is geen loper en onder Arne Slot is daar wel behoefte aan. Maar als je geen loper bent, betekent het niet per definitie dat je dat ook nooit meer kunt worden. Antonucci heeft kwaliteiten die weinig spelers in de Nederlandse competitie hebben. Hij kan wedstrijden beslissen. Maar het klopt, hij moet aan de bak nu. En daar is niets mis mee.
Willykment
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Spelers » Franco Antonucci