Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Christian Conteh

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 maart 2021 om 13:05:

contract ontbinden?



Heeft contract tot juni 2024. Maar we moeten hem ook wel de tijd geven om tewennen hou het voorlopig gewoon op pech zijn blessures. In potentie wel aardige aanvalslinie Conteh-Sinisterra-Balde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 maart 2021 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 maart 2021 om 13:05:

contract ontbinden?



Heeft contract tot juni 2024. Maar we moeten hem ook wel de tijd geven om tewennen hou het voorlopig gewoon op pech zijn blessures. In potentie wel aardige aanvalslinie Conteh-Sinisterra-Balde.



We hebben Conteh alleen op een youtube-filmpje zien voetballen en dat was voor zijn blessure. We zien hem misschien terug als speler van de O21, maar meer ook niet.

Balde moet nog heel veel leren, die heeft volgend seizoen nog wel nodig om te wennen aan het Europese voetbal. We moeten ook nog maar afwachten of hij goed genoeg is voor Feyenoord.

 

+1/-0

Wordt Der Raketenmann eindelijk gelanceerd?

open/sluit de onderstaande quote:

Wie ook mee mag naar Oostenrijk, is Christian Conteh. De Duitser kwam vorig seizoen onder Advocaat, mede door blessures, maar tot een handjevol speelminuten en werd op een gegeven moment zelfs niet meer als lid van de selectie gezien. Van Slot krijgt de aanvaller echter meer vertrouwen. ''Hij heeft tot nu toe één- of tweemaal niet meegetraind maar verder is hij de eerste weken prima doorgekomen. Je ziet dat hij een individualist is, maar datgene dat hij doet is soms best bijzonder. Bovendien is hij extreem snel. Dergelijke spelers hebben nog weleens last van blessures, maar voorlopig is hij heel gebleven. En tegen AEK liet hij zeker aardige dingen zien.''

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 juli 2021 om 13:37:

Wordt Der Raketenmann eindelijk gelanceerd?

open/sluit de onderstaande quote:

Wie ook mee mag naar Oostenrijk, is Christian Conteh. De Duitser kwam vorig seizoen onder Advocaat, mede door blessures, maar tot een handjevol speelminuten en werd op een gegeven moment zelfs niet meer als lid van de selectie gezien. Van Slot krijgt de aanvaller echter meer vertrouwen. ''Hij heeft tot nu toe één- of tweemaal niet meegetraind maar verder is hij de eerste weken prima doorgekomen. Je ziet dat hij een individualist is, maar datgene dat hij doet is soms best bijzonder. Bovendien is hij extreem snel. Dergelijke spelers hebben nog weleens last van blessures, maar voorlopig is hij heel gebleven. En tegen AEK liet hij zeker aardige dingen zien.''



Laten we het hopen dat zou goed zijn voor de onderlinge concurrentie. Ik zag een paar aardige acties, maar hij miste het overzicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 04 juli 2021 om 14:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 juli 2021 om 13:37:

Wordt Der Raketenmann eindelijk gelanceerd?

open/sluit de onderstaande quote:

Wie ook mee mag naar Oostenrijk, is Christian Conteh. De Duitser kwam vorig seizoen onder Advocaat, mede door blessures, maar tot een handjevol speelminuten en werd op een gegeven moment zelfs niet meer als lid van de selectie gezien. Van Slot krijgt de aanvaller echter meer vertrouwen. ''Hij heeft tot nu toe één- of tweemaal niet meegetraind maar verder is hij de eerste weken prima doorgekomen. Je ziet dat hij een individualist is, maar datgene dat hij doet is soms best bijzonder. Bovendien is hij extreem snel. Dergelijke spelers hebben nog weleens last van blessures, maar voorlopig is hij heel gebleven. En tegen AEK liet hij zeker aardige dingen zien.''



Laten we het hopen dat zou goed zijn voor de onderlinge concurrentie. Ik zag een paar aardige acties, maar hij miste het overzicht.



Zal vooral met ritme te maken hebben denk ik, maar hij liet zich wel goed zien.

 

+1/-0

Mits goed begeleid heb je we wel wat aan dit soort spelers. Moet wel passen in spelfilosofie. Bij behoudend spel of resultaat-voetbal heb je niks aan zo'n speler. Misschien dat Slot de juiste toon raakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 04 juli 2021 om 18:16:

Mits goed begeleid heb je we wel wat aan dit soort spelers. Moet wel passen in spelfilosofie. Bij behoudend spel of resultaat-voetbal heb je niks aan zo'n speler. Misschien dat Slot de juiste toon raakt.


Dan heb je toch juist wat aan zo een raket voorin.

 

+1/-0

Ik bedoel dat je een type als Conteh niet moet laten meeverdedigen of bij het rondspelen van de bal bij een kostbare voorsprong, dan heb je een schoffelaar nodig of een klerenkast. Zoals tegen AEK, laat hem in dat spel gedijen en geef hem genoeg speelminuten, onder een trainer als Advocaat komt zo'n speler nooit aan de bak. Ben benieuwd wat Slot uit de " vergeten spelers " weet te halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 05 juli 2021 om 08:37:

Ik bedoel dat je een type als Conteh niet moet laten meeverdedigen of bij het rondspelen van de bal bij een kostbare voorsprong, dan heb je een schoffelaar nodig of een klerenkast. Zoals tegen AEK, laat hem in dat spel gedijen en geef hem genoeg speelminuten, onder een trainer als Advocaat komt zo'n speler nooit aan de bak. Ben benieuwd wat Slot uit de " vergeten spelers " weet te halen.


aaah zo, helder. Eens met je. Hopelijk lukt het Slot om er iets uit te halen want het is wel een wapen als hij de juiste looplijnen weet te pakken met zijn snelheid.

 

+1/-0

Hij heeft nog steeds niks laten zien en rolt van de ene blessure naar de andere. Ik vind het dus niet gek dat Advocaat er een beetje klaar mee was, je kon gewoon niet op hem rekenen.

Ik reken nog nergens op bij deze jongen laat hem eerst maar eens een paar maanden blessurevrij blijven.

 

+1/-0

Precies, laten we het eerst een tijd aankijken. Voorlopig hebben we maar een paar mooie bewegingen gezien tegen AEK, waarbij een gebrek aan overzicht ook opviel.

 

+1/-0

Ben wel benieuwd of hij in te passen is. Kan zomaar de speler zijn die voorin nodig blijkt. Minuten geven en volgen.

 

+1/-0

Feyenoord verhuurt Christian Conteh

Feyenoord heeft aanvaller Christian Conteh verhuurd aan SV Sandhausen. De 21-jarige aanvaller komt aankomend seizoen uit in de tweede Bundesliga.

''Ik ben een speler die graag voetbalt en wedstrijdtraining nodig heeft. De kans deed zich voor dat ik kon overstappen naar SV Sandhausen. Ik hoefde niet lang na te denken over een overstap'', vertelt Conteh op de clubwebsite van de Duitsers. ''Ik ben zeer gemotiveerd en weet dat ik het team kan helpen met mijn kwaliteiten.''

SVS-trainer Stefan Kulovits vult aan: ''Met Christian zijn we erin geslaagd een jonge, dynamische speler aan te trekken die beide aanvallende flanken in kan vullen. Hij kent de 2e Bundesliga al uit zijn tijd bij FC St. Pauli. We zien een enorm potentieel in hem dat hij hopelijk samen met ons kan benutten.'' Conteh heeft nog een contract tot medio 2024 in De Kuip.

Dit bericht is gewijzigd op 18 augustus 2021, 15:59:23.

 

+1/-0

Hopelijk speelt hij daar zijn wedstrijdjes en kan hij volgend jaar worden verkocht. Wordt niks meer bij Feyenoord.

 

+1/-0

Verstandig, ik zie het ook niks meer worden bij Feyenoord maar zou mooi zijn als hij daar uitblinkt zodat in elk geval de transferwaarde omhoog gaat van Conteh.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 augustus 2021 om 16:11:

Verstandig, ik zie het ook niks meer worden bij Feyenoord maar zou mooi zijn als hij daar uitblinkt zodat in elk geval de transferwaarde omhoog gaat van Conteh.


Het is gewoon een miskoop gebleken. Een paar leuke bewegingen tegen een zeer zwakke tegenstander is voor mij geen maatstaf.

 

+1/-0

Tweede Bundesliga is hij bekend mee aardig nivo hoor zo'n tussenstap zou voor Bozenik ook goed zijn minder druk even.

 

+1/-0

Zien we niet meer terug. Vraag is wat de beweegreden was om 'm aan te trekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 18 augustus 2021 om 18:42:

Zien we niet meer terug. Vraag is wat de beweegreden was om 'm aan te trekken.



Heb het idee dat op dat moment weinig gescout werd zoals nu wss bevriende zaakwaarnemer die hem aanbevool. Al wil ik hem en Bozenik nu nog niet afschrijven kunnen zich nog verder ontwikkelen.

 

+1/-0

Gokje van 400k in de hoop dat dit op termijn de vervanger van Sini kan worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Christian Conteh