Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Het loopt nu ook voor geen meter natuurlijk, maar ik vind het apart dat hij nog steeds geen volledige wedstrijden kan spelen. Hij laat momenteel ook helemaal niks zien, dat werkt ook tegen hem.
Advocaat is ook niet de ideale coach voor zo'n speler.

 

+1/-0

Kuitbeen gebroken op de training. Ook niet inzetbaar. Moet Diemers toch aantreden?? Of wordt het FER- Wehrman - Toornstra?

 

+1/-0

Gaat lekker zo. Morgen nog zo'n training en willem en ik vormen zondag het middenveld.

 

+1/-0

hahahahahahahahaha

 

+1/-0

Jao is met deze blessure voorlopig zoet. Hij zit wel in de kwetsbare kant. Toch denk ik dat zijn spieren niet verder doorontwikkeld zijn om vooral dit soort blessures niet op te lopen. Hij is nog 20jr, dus hij heeft nog een tijd voor zich en ik hoop dat hij hier ook minder kwetsbaar wordt.

 

+1/-0

Sjonge jonge wat een teringzooi met al die blessures. Groot gemis nu want kökcü ligt er ook al uit.Nu heb je niks creatiefs meer op het middenveld. Dan wordt het dus Fer,Diemers,Toornstra. Begint echt zwaar irritant te worden dat er om de paar dagen weer 1 uitvalt.

 

+1/-0

Dat kon er ook nog wel bij....

 

+1/-0

Blij dat hij terug is !

 

+1/-0

Wat een prutser, loopt continue uit positie en in de weg, een leuk schot, maar verder brengt hij helemaal niks.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 maart 2021 om 20:52:

Wat een prutser, loopt continue uit positie en in de weg, een leuk schot, maar verder brengt hij helemaal niks.


Leuk schot? Dat heb ik nog niet gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 20 maart 2021 om 21:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 maart 2021 om 20:52:

Wat een prutser, loopt continue uit positie en in de weg, een leuk schot, maar verder brengt hij helemaal niks.


Leuk schot? Dat heb ik nog niet gezien.



Ik probeerde nog iets van positiefs uit te halen...

 

+1/-0

Bedroevend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 maart 2021 om 22:02:

Bedroevend.




kan er nog wel een paar opnoemen zoals: Malacia, Geertruida, Berghuis, Linssen

 

+1/-0

Komt net terug van een blessure dat weet ik. Maar je had helemaal niks aan hem gisteren.

 

+1/-0

Deze jongen gaat het niet worden, hij kan het allemaal niet belopen en dat in de eredivisie. Afentoe een leuk balletje meer niet.

 

+1/-0

Denk dat we nog wel plezier aan hem gaan beleven met Slot en een (deels) volle Kuip.

 

+1/-0

Ik vrees van niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 april 2021 om 16:01:

Ik vrees van niet.



Geef hem voordeel vd twijfel nog technisch is hij goed als hij maar fit blijft.

 

+1/-0

In alles net niet. Veel aan de bal maar zelden tot nooit beslissend en in de 16 heel matig. Weggegooid geld!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira