Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Thijs Jansen

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Deze nog jonge keeper is door een blessure de komende weken (maanden?) niet inzetbaar, Gaat lekker zo

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 december 2020 om 12:16:

Deze nog jonge keeper is door een blessure de komende weken (maanden?) niet inzetbaar, Gaat lekker zo



Ach gelukkig hebben we Ten Hove nog! :D

 

+1/-0

Thijs Jansen en Tein Troost hebben hun contract bij Feyenoord verlengd. De Rotterdammers maken via de officiële kanalen bekend dat beide doelmannen van de Onder-21 hun handtekening hebben gezet onder een nieuwe, tot medio 2023 lopende verbintenis. Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, laat op de officiële website van de club weten dat Jansen en Troost zich in de eerste seizoenshelft nadrukkelijk hebben gemanifesteerd.

“Ze hebben allebei veelvuldig mee kunnen trainen bij het eerste elftal en op die manier kunnen snuffelen aan het echte werk”, zo geeft Arnesen te kennen. “Sterker nog: ze hebben bij Feyenoord 1 nadrukkelijk laten zien dat ze uit het juiste hout gesneden zijn. Twee jongens tjokvol keepersinstinct. Dat gaan we de komende jaren nog verder bij ze ontwikkelen, want hun plafond is nog niet bereikt.”

 

+1/-0

Thijs Jansen tekent contract: ''Heel speciaal moment''

Voor Thijs Jansen was woensdag een langverwacht moment aangebroken. In gezelschap van zijn familie ondertekende de negentienjarige doelman zijn nieuwe contract tot 2023 bij Feyenoord.

Het akkoord over de verbintenis lag er al sinds december vorig jaar, maar vanwege de situatie omtrent corona was er nog geen geschikt moment gekomen voor een officieel tekenmoment in groter gezelschap. ''Het is heel speciaal om nu met mijn familie erbij dit contract in De Kuip te tekenen'', sprak Jansen aansluitend voor de camera van Feyenoord Media.

Het zijn sowieso mooie tijden voor Jansen. De jonge keeper, die sinds 2014 binnenkwam bij Feyenoord Academy, is hersteld van een blessure en draait met het eerste elftal mee in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Vorig jaar zomer werd zijn ontwikkeling beloond met een eerste profcontract, dat inmiddels dus is uitgemond in een verbintenis tot 2023.

''Ik leer veel van de andere keepers. Hoe zij coachen bijvoorbeeld en wat ik zelf kan zeggen,'' vertelt Jansen. ''Mijn ambities voor komend seizoen? Mee blijven trainen met het eerste zoals ik nu al doe. Verder wil ik goede wedstrijden keepen voor Feyenoord Onder 21 en kampioen worden met dat team. En natuurlijk mezelf blijven ontwikkelen, zodat ik een nog betere doelman wordt.''

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Thijs Jansen