Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Franco Antonucci

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Gezien zijn goede band met Arnesen lijkt hij wel een logische opvolger van Advocaat.

 

+1/-0

Het beleid van Arnesen is jonge talentvolle spelers aan te trekken, dan heb je ook een coach nodig die goed met talenten kan werken en ze beter maakt.

 

+1/-0

Klopt Jonk weet ook de vinger op de zere plek teleggen.

Wim Jonk luidt noodklok: 'Juist technisch lopen we achter'

https://www.vi.nl/pro/overig/wim-jonk-luidt-noodklok-juist-technisch-lopen-we-achter/share/b7c1bd7b0elink

Zijn visie sluit ook prima aan bij Wim Jansen!!

 

+1/-0

Zou het top vinden omdat in de winterstop kenbaar te maken.

 

+1/-0

Nuttige info, Marc. Bedankt. Ik heb ontdekt, dat je met mindere kwaliteiten goede resultaten kan behalen. Te beginnen met de 3 seconden regel, het stimuleren van het aanvallen, het stimulerend optreden in plaats van het afstraffen van fouten, het toepassen van Twin-Games om de laatbloeiers ook te stimuleren. Ik heb daar nooit verdere info over gehad, maar volgens mij zal Wim Jansen hier ook zijn oordeel over hebben. Tenslotte had hij met Cruyff een klik over dit soort zaken.

 

+1/-0

‘Het andere oranje’ is nu zeven duels op rij ongeslagen, volgens velen de best voetballende ploeg in de KKD. Maken echt wel kans op promotie en dan Jonk naar Feyenoord evt Kuijt als assistent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 oktober 2020 om 02:01:

Nuttige info, Marc. Bedankt. Ik heb ontdekt, dat je met mindere kwaliteiten goede resultaten kan behalen. Te beginnen met de 3 seconden regel, het stimuleren van het aanvallen, het stimulerend optreden in plaats van het afstraffen van fouten, het toepassen van Twin-Games om de laatbloeiers ook te stimuleren. Ik heb daar nooit verdere info over gehad, maar volgens mij zal Wim Jansen hier ook zijn oordeel over hebben. Tenslotte had hij met Cruyff een klik over dit soort zaken.



Jansen en Cruijff hadden vrijwel dezelfde filosofie.

 

+1/-0

Jonk zsm vast leggen. Kuyt liever niet, die gaat aan zn poten zagen vrees ik. Van Wonderen als ie trek heeft in ast coach job, zal niet, maar zou altijd peilen.

 

+2/-0

Ik denk dat JONK er best trek in heeft. Zal zeker iets toe gaan voegen

 

+1/-0

Vind Antonucci echt heel relaxt om naar te kijken. Speelt heel makkelijk, ook al is het KKD, hij ziet het spelletje heel goed. Zou ook echt wel wat toevoegen bij ons.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 01 november 2020 om 16:32:

Jonk zsm vast leggen. Kuyt liever niet, die gaat aan zn poten zagen vrees ik. Van Wonderen als ie trek heeft in ast coach job, zal niet, maar zou altijd peilen.



Hij doet nu helemaal niks dus inderdaad om hem zomaar (hulp) trainer temaken zou wel erg vreemd zijn als Jonk komt neemt hij toch die jongens om hem heen mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 01 november 2020 om 17:45:

Vind Antonucci echt heel relaxt om naar te kijken. Speelt heel makkelijk, ook al is het KKD, hij ziet het spelletje heel goed. Zou ook echt wel wat toevoegen bij ons.



Heeft voor een 21 jarige ook al flink wat ervaring bij grote clubs
Sporting Charleroi, Anderlecht, Ajax, AS Monaco kunnen niet veel zeggen staat er ook goed op in België hopelijk wordt hij ook snel een Rode Duivel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 november 2020 om 17:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 01 november 2020 om 16:32:

Jonk zsm vast leggen. Kuyt liever niet, die gaat aan zn poten zagen vrees ik. Van Wonderen als ie trek heeft in ast coach job, zal niet, maar zou altijd peilen.



Hij doet nu helemaal niks dus inderdaad om hem zomaar (hulp) trainer temaken zou wel erg vreemd zijn als Jonk komt neemt hij toch die jongens om hem heen mee.



Misschien plekje inruimen voor Kees van Wonderen. Zou het voor hem een te grote stap 'achteruit' zijn van middenmoot Jupiler naar ast coach Feyenoord?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 01 november 2020 om 19:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 november 2020 om 17:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 01 november 2020 om 16:32:

Jonk zsm vast leggen. Kuyt liever niet, die gaat aan zn poten zagen vrees ik. Van Wonderen als ie trek heeft in ast coach job, zal niet, maar zou altijd peilen.



Hij doet nu helemaal niks dus inderdaad om hem zomaar (hulp) trainer temaken zou wel erg vreemd zijn als Jonk komt neemt hij toch die jongens om hem heen mee.



Misschien plekje inruimen voor Kees van Wonderen. Zou het voor hem een te grote stap 'achteruit' zijn van middenmoot Jupiler naar ast coach Feyenoord?



Kees wil graag op eigen benen staan maar als Feyenoord komt gaat ie er echt wel over nadenken denk ik.

forumillustratie

 

+1/-0

Ja, Marc, maar die Wil Boessen moet je ook niet weggooien. Die heeft laten zien, dat hij met minrdere kwaliteiten spelers prima resultaten heeft behaald. Wellicht als assistent?

 

+1/-0

Weer prachtig voetbal van Volendam vanmiddag. 5-2 tegen het beton countervoetbal van Graafschap - helemaal kapot gespeeld.


Weer goal van Antonucci (penalty), beste man op het veld. Waar hij gaat, gaat Volendam. Zes keer winst, twee keer gelijk spel. Ik merk gewoon dat ik er elke week weer naar uit kijk om ze in actie te zien.

 

+2/-0

Wim Jonk laat deze (geen top) selectie zeer goed en realistisch voetballen

 

+1/-0

Ze hadden wel een stroeve start stonden vorige maand nog 14e maar nu 5e met 6 punten achter de koploper Almere City.

 

+1/-0

Volendam komt net als Feyenoord nu op toeren.ik als ferfent Feyenoord en NN Volendam supporter zou het geweldig vinden als Jonk volgend jaar Dicky kan/mag opvolgen.
Snel vast proberen te leggen.
Anders zie ik hem zo bij PSV, waar hij gespeeld heeft of erger nog als opvolger van ten Hag.

 

+1/-0

Zeg thoe, als je Frank de Boer ziet, kan je hem namens mij en velen met mij, vragen of hij bezig is om oranje naar de galamiezen te werken? Als stedebroeckers zie je mekaar toch vaker? Grootebroek teert toch op de zouaven?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Spelers » Franco Antonucci