Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Gewoon een middenveld met Texeira, Fer en Kokcu. Je hebt nog genoeg alternatieven achter de hand mocht het niet lopen.

 

+1/-0

Neen, Fer moet je niet opstellen, die zorgt dat we tegengoals krijgen of zijn medespelers in gevaar brengen. Je hebt helemaal niets aan hem. Stel dan Toornstra op, dus midden Kokcu, Teixera, Toornstra. Je hebt dynamiek, spelers met inzicht en passes in de benen, waardoor je alleen maar je tegenstanders telkens vastzet.

 

+1/-0

@Danall

Alleen dan heb je een middenveld zonder kracht, niemand die een bal kan veroveren en geen lengte. Trouwens wat heb je tegen Fer? Het middenveld is aantoonbaar slechter zonder hem erbij. Hij moet enkel weer zo spelen als vorig seizoen. Dus de tegen stander breken en de ballen inleveren bij anderen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 oktober 2020 om 02:45:

Neen, Fer moet je niet opstellen, die zorgt dat we tegengoals krijgen of zijn medespelers in gevaar brengen. Je hebt helemaal niets aan hem. Stel dan Toornstra op, dus midden Kokcu, Teixera, Toornstra. Je hebt dynamiek, spelers met inzicht en passes in de benen, waardoor je alleen maar je tegenstanders telkens vastzet.



Toornstra kan al helemaal niet verdedigen, bovendien heeft een ftte Fer vorig seizoen goed gespeeld.

 

+1/-0

Ik zag te vaak dat hij goed intercepties deed, maar het vervolg was armzalig. Voor zo'n geroutineerde speler is dat in mijn ogen een blamage. Laat staan ene Narsingh. Wat hebben we daar een kat in de zak mee gekocht. Tegen ADO was het een mazzel goal en de andere keren ook. Talloze kansen verprutst hij terwijl hij de meestverdiener in het elftal is. Mocht hij opleven en andere clubs willen onze prijs neertellen, dan verkopen die lapswans.

 

+1/-0

Fer was vorig seizoen een sterkhouder iedereen was blij dat hij bijtekende, maar hij moet na zoveel maanden niks doen ook zijn draai weer vinden komt goed!

 

+1/-0

Voor de zoveelste keer zal ik daar op hopen.

 

+1/-0

Echt een toppertje hoor gaat indruk maken dit seizoen.

 

+1/-0

Groot verschil met linssen maar hij is nog een beetje te wild. Moet de balans vinden tussen de mooie actie willen maken en de simpele oplossing vinden.

 

+1/-0

Sorry, maar hij ziet voor alle situaties oplossingen. Ik hoop dat hij die Ajacieden helemaal dol draait. En dat er dan twee spelers met rood hun veld moet verlaten. Man, man, man, mijn dag kan niet meer stuk.

 

+1/-0

Gisteren D R I E assists

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 oktober 2020 om 07:56:

Gisteren D R I E assists



En hij kan nog beter, je ziet dat ie hier en daar onwennig is met het inschatten van afstanden en snelheden van de bal, maar dat komt vanzelf goed naarmate die meer speelt. Ik vind het echt een extreem knappe aankoop van Arnesen. Hij heeft een goeie speler ter waarde van 10 miljoen gekocht voor een prikkie.

 

+2/-0

En er zit een goeie kop op .

 

+1/-0

Klopt dit is echt goed. Mijn complimenten aan arnesen dat hij hem voor zo weinig kon halen. Maar aub bij dit soort aankopen houden. Dus voor onder de 2,5 miljoen vinger aan de pols houden welke vroeger als echte super top talenten bestempelde spelers naar top clubs gingen maar bij een top club niet aan de bak kwamen. En die hier heen halen.

Van spelers als conthe, diemers, antonnucci, bozenik word ik niet blij.

Gewoon hand op de knip houden. En toe slaan bij dit soort spelers.

We hebben eindelijk een td in de organisatie met een netwerk maak daar dus goed gebruik van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 05 oktober 2020 om 16:00:

Klopt dit is echt goed. Mijn complimenten aan arnesen dat hij hem voor zo weinig kon halen. Maar aub bij dit soort aankopen houden. Dus voor onder de 2,5 miljoen vinger aan de pols houden welke vroeger als echte super top talenten bestempelde spelers naar top clubs gingen maar bij een top club niet aan de bak kwamen. En die hier heen halen.

Van spelers als conthe, diemers, antonnucci, bozenik word ik niet blij.

Gewoon hand op de knip houden. En toe slaan bij dit soort spelers.

We hebben eindelijk een td in de organisatie met een netwerk maak daar dus goed gebruik van.


Edgar Ié

 

+1/-0

Voldoet die aan mijn definitie?

Is inderdaad helaas niet goed genoeg maar denk dat je er wel meer dan 2,5 miljoen weer voor terug zou krijgen. En altijd goed blijven kijken naar de kwaliteiten van een speler sommige zijn gewoon gehypet of overschat.

 

+1/-0

Eerst zien wat Conté kan en Ié niet gelijk afschrijven, er zijn spelers die nauwelijks een kans krijgen.

 

+1/-0

Dat is zo mss heeft arnesen er echt kijk op en pikt hij er allemaal groei briljantjes uit. De kans acht ik alleen niet heel erg groot. Maar je weet nooit mss hebben we eens een echte professional in huis gehaald met kijk op echte talenten. Ik laat me graag positief verrassen. En hoop dat ze allemal de club veel sportieve successen en grote winsten bezorgen. Ik gun het Arnesen lijkt me een goeie gozer.

Ik geloof er alleen niet in dat alles wat je doet raak kan zijn... Maar heb hier in graag ongelijk :)

 

+1/-0

Wat Arnesen met beperkte middelen heeft neergezet in nog geen jaar is heel knap vergeet niet hij heeft te maken met twee selecties.

 

+1/-0

@Marc Acardipane.

Nee ik ben minder enthousiast wat zijn transferbeleid betreft. Tot op heden vind ik Teixeira enkel een aan winst en is ook gekocht voor het eerste. Arnesen doet wat gangbaar is investeren in de jeugd. Maar vind het niet goed genoeg werken. De 2de selectie had je gewoon kunnen vullen door betere spelers te halen voor het eerste. Dan konden Kokcu, Geertruida, Malacia, Burger mss zelfs Johnston gewoon vloeien richting 2de elftal. En had Advocaat beter materiaal gehad.

Bij het eerste lag nu namelijk je kracht omdat je daar een ervaren door de wol geverfde coach zit die het maximale uit een selectie weet te persen. Waardoor je wel eens had kunnen verrassen met een kampioenschap of 2de plek wat toegang kon geven tot het miljoenen bal van de champions league.

De aanwas bij je 2de team (jong Feyenoord in de voetbal piramide) komt als het goed is vanzelf door je jeugd opleiding.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 oktober 2020, 14:21:16.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira