Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.925
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Pfff, het komt er nog niet uit.
Ik was in het begin erg enthousiast over wat ik zag, en de potentie die ik vooral zag in wat hij wél en niet deed in het veld.
Het probleem is een beetje dat hij het nu moet doen met invalbeurten, en zeker in de slotfase speelt Feyenoord niet meer zo verzorgd en sterk als het eerste uur. Anderzijds, ik weet niet of hij 'voetballend' mee kan komen in het spel van het eerste deel van wedstrijden.
Het oogt voor nu allemaal te traag, onbeholpen en ongelukkig. Dat doet zijn eigen vertrouwen niet goed, en het oordeel van het Legioen ook niet. Het is duidelijk wie de supporters willen zien: dat is van Persie junior.
Een goaltje zou hem wel kunnen helpen...
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.139
Reg.: 30 januari 2014
Ik zie wel wat voorwaarden die hem in potentie tot een succes kunnen maken, al zag ik dat vooral tijdens de voorbereiding terugkomen als basisspeler. Ferri is fysiek sterk, zet goed druk en hij komt veel in kansrijke positie. De finesse is er nog niet en dat lijkt helaas een technisch verhaal te zijn, het ziet er te houterig uit.
Pelle had dat ook in zijn eerste periode bij AZ. Ik zie nog steeds een aantal overeenkomsten, maar als je het kritisch bekijkt mag je veel meer verwachten van een spits van 9 miljoen.
Vooralsnog schrijf ik hem niet af, maar er moet veel verbeterd worden voordat ik in Ferri een eerste spits zie voor Feyenoord. Ik denk nog steeds dat het in de sterren staat geschreven dat van Persie onze eerste spits wordt de komende jaren.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.925
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.319
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.319
Reg.: 9 oktober 2019
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.654
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 25 augustus 2026 om 23:40:
Heb zelf de oefenwedstrijden alleen in samenvatting gezien maar daarin maakte hij tegen Europese subtop toch wel een aardige indruk dacht ik. Hij voelt nu natuurlijk ook de concurrentie met Ueda die later aansloot.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Spelers » Nacho