Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29

Een vriend van hem op tiktok.

“Hij had zichzelf aangeboden bij Feyenoord”
Volgens de spreker lag het initiatief bij Geertruida zelf, en kwam de afwijzing uit Rotterdam. “Waarom ik dit zeg is omdat ik weet wat de waarheid is. Geertruida die had zichzelf aangeboden bij Feyenoord. En Feyenoord die heeft zelf gezegd van nee, dat ze vol zitten en te veel verdedigers hebben en dat ze bezet zijn.”

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2026 om 12:36:

Een vriend van hem op tiktok.

“Hij had zichzelf aangeboden bij Feyenoord”
Volgens de spreker lag het initiatief bij Geertruida zelf, en kwam de afwijzing uit Rotterdam. “Waarom ik dit zeg is omdat ik weet wat de waarheid is. Geertruida die had zichzelf aangeboden bij Feyenoord. En Feyenoord die heeft zelf gezegd van nee, dat ze vol zitten en te veel verdedigers hebben en dat ze bezet zijn.”

Als dit klopt begrijp ik het wel. Genoeg centrale verdedigers nu en hij zou de doorstroming van de jeugd in de weg staan, en dan ook nog de salariskosten…

+1/-0

Zijn opties zullen ook beperkt zijn geweest Leipzig wou liever gelijk verkopen ipv weer verhuur had zelf wel een Engelse club verwacht eigenlijk. Nu kan die weer lekker naar Cambuur of Heerenveen met de bus alleen CL is wel aantrekkelijk.

+1/-0

Het kan nog afketsen Everton zou een ultieme poging doen om de transfer tekapen. Dat is een mooie club voor hem.

+1/-0

Hij is inmiddels gekeurd maar RB Leipzig heeft nog steeds geen goedkeuring gegeven PSV is miljoenen kwijt aan de deal rond 6 miljoen en dan alleen jaar huur dat zou Feyenoord ook nooit doen.

+1/-0

Ik vind dat je als Feyenoord dit altijd had moeten doen. Vele malen beter dan wat we hebben en had hier zeker getekend.

Echt stom, gemiste kans. Ik neem het Geertruida niet kwalijk, onze TD wel...

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 20 augustus 2026 om 18:58:

Ik vind dat je als Feyenoord dit altijd had moeten doen. Vele malen beter dan wat we hebben en had hier zeker getekend.

Ben ik niet met je eens, de prioriteiten liggen nu op andere posities.

+1/-0

6 miljoen kan je inderdaad veel beter besteden hoe Geertruida het gaat doen is ook maar afwachten bij Feyenoord was hij top maar heeft zich verder niet echt ontwikkeld.

+1/-0

SjaakF schreef op 20 augustus 2026 om 19:05:

Welke centrale verdediger is CL waardig op dit moment bij Feyenoord?

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 21 augustus 2026 om 08:50:

SjaakF schreef op 20 augustus 2026 om 19:05:

Welke centrale verdediger is CL waardig op dit moment bij Feyenoord?

Ik vind dat de verdediging met St Juste, Marmol, Kraaijeveld, Read, Watanabe en Javi Lopez redelijk goed bezet is. De aandacht moet nu uitgaan naar links voorin en we zijn nu eenmaal geen PSG of zo wat met geld kan smijten dus moet je als Feyenoord een keuze maken.

+1/-0

Na de rat uit amsterdam hebben we nu een rat uit eindhoven.

+1/-0

Geert is geen rat, je kan zijn verdiensten voor Feyenoord niet wegpoetsen omdat hij nu een verkeerde keuze maakt ik neem het psv meer kwalijk. Zou hetzelfde zijn als wij Mark van Bommel hadden aangetrokken.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida