MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.913
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Valente verklaart terugval bij Feyenoord: ''Fysiek en mentaal werd het zwaarder''
Luciano Valente heeft de teleurstelling van het mislopen van het WK een plaats gegeven en richt zich inmiddels volledig op een nieuw seizoen bij Feyenoord. De 22-jarige middenvelder wil onder Giovanni van Bronckhorst opnieuw een belangrijke rol spelen en sluit niet uit dat hij in de toekomst de aanvoerdersband draagt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.084
Reg.: 9 oktober 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
FOTO | Luciano Valente zet tattoo in zijn nek: "Let them talk"
https://www.fcgfans.nl/foto-luciano-valente-zet-tattoo-in-zijn-nek-let-them-talk/#google_vignettelink
Forumreacties: 42
Reg.: 12 juli 2026
Forumreacties: 2.557
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.868
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 09 augustus 2026 om 00:02:
Wie zijn eigenlijk de reserveaanvoerders na Valente.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Hmm aparte uitspraak daar ga ik niet over. Zoals jullie weten ben ik groot voorstander van zijn komst. AZ bood zes miljoen maar bij een beter bod gaan ze echt wel twijfelen.
In Groningen wordt de ontwikkeling van Valente nog altijd op de voet gevolgd. De Feyenoorder merkt dat zelf eveneens. ''Dat waardeer ik enorm. Ik merk het ook hoor, ik heb alleen maar goede en positieve berichten ontvangen. De Groningen-supporters en de mensen volgen mij nog steeds, dat voel ik ook. Supermooi, want Groningen blijft ook je club. Heel fijn dat ze afgelopen weekend zelf ook hebben gewonnen.''
Contact met Van Bergen
Valente onderhoudt nog regelmatig contact met zijn voormalige ploeggenoten bij FC Groningen. Zo sprak hij ook met Thom van Bergen, die graag een volgende stap in zijn loopbaan wil zetten. ''Ik heb Thom daarover gesproken, maar ik vind het een lastige situatie. Ik ben niet degene die daarover gaat. Het enige wat ik heb: hij heeft veel voor de club betekend en een goede ontwikkeling doorgemaakt. In dat opzicht verdient hij wel een stap. Aan de andere kant moet je ook naar de situatie van Groningen kijken en is het lastig hem te vervangen.''
Dit bericht is gewijzigd op 13 augustus 2026, 00:57:51.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Haha zelfs de complimenten van Henk Spaan !
‘Kan je nagaan hoe weinig kijk Ronald Koeman er ook op heeft..’
Valente scoorde de enige treffer in de 0-1 zege. “Ik vond het spel van Luciano Valente heel fijn. Kan je nagaan hoe weinig kijk Ronald Koeman er ook op heeft…”, zucht Spaan in de podcast van Hard Gras.
“Haal die laatste invalbeurt van Valente bij Oranje nog eens voor de geest. Ik geloof dat-ie rechtsbuiten werd gezet, maar hij ging gelijk naar ’10’. Dribbelen, puur voetbal spelen. Dat deed hij nu tegen Sparta weer. Waarom heeft Koeman hem niet meegenomen naar het WK!? Dat dacht ik. Het is zo’n goeie speler, die gast. Dat komt er nu dus uit. Koeman selecteerde Marten de Roon. Pff, De Roon of Valente…”
Overigens was Valente in de ogen van Spaan niet de enige uitblinker bij Feyenoord: “Gjivai Zechiël was goed. Hij ging door op de manier waarop-ie bij FC Utrecht ook al voetbalde.”
Forumreacties: 42
Reg.: 12 juli 2026
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2026 om 03:46:
Haha zelfs de complimenten van Henk Spaan !
‘Kan je nagaan hoe weinig kijk Ronald Koeman er ook op heeft..’
Valente scoorde de enige treffer in de 0-1 zege. “Ik vond het spel van Luciano Valente heel fijn. Kan je nagaan hoe weinig kijk Ronald Koeman er ook op heeft…”, zucht Spaan in de podcast van Hard Gras.
“Haal die laatste invalbeurt van Valente bij Oranje nog eens voor de geest. Ik geloof dat-ie rechtsbuiten werd gezet, maar hij ging gelijk naar ’10’. Dribbelen, puur voetbal spelen. Dat deed hij nu tegen Sparta weer. Waarom heeft Koeman hem niet meegenomen naar het WK!? Dat dacht ik. Het is zo’n goeie speler, die gast. Dat komt er nu dus uit. Koeman selecteerde Marten de Roon. Pff, De Roon of Valente…”
Overigens was Valente in de ogen van Spaan niet de enige uitblinker bij Feyenoord: “Gjivai Zechiël was goed. Hij ging door op de manier waarop-ie bij FC Utrecht ook al voetbalde.”
Feyenoord Forum » Spelers » Luciano Valente