Vak: -
Forumreacties: 45
Reg.: 12 juli 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 04 augustus 2026 om 18:09:
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 04 augustus 2026 om 17:58:
Het is ook nooit goed. Of we zijn de de Aldi van de BVO’s, lekker goedkoop shoppen voor de kapitaalkrachtige clubs, of we moeten oppassen dat we niet een naam opbouwen van een club waar geen zaken mee valt te doen.![]()
Ik vind het prima hoor hoe Feyenoord nu handelt, het grote verschil met vroeger is dat we nu niet hoeven te verkopen dus kan er het maximale voor de spelers gevraagd worden. En als clubs dan afhaken voor Read des te beter, nog een jaartje blijven en hopelijk een goede CL spelen en dan volgend jaar een top transfer naar de PL.
Feyenoord is al vier jaar de Aldi niet meer. PSV wordt drie keer op rij kampioen en kan Saibari voor 50 miljoen verkopen. Ajax heeft een reputatie opgebouwd van altijd goede spelers opleiden. Feyenoord ligt echt achter op die twee.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.093
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2026 om 18:31:
50 miljoen voor Saibari vind ik ook een normale prijs gezien zijn kwaliteiten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
De absolute top komt echt wel terug voor hem maar zoals ze zeggen hij moet veel wedstrijden spelen dit seizoen.
Hij is nu wel fit natuurlijk dus voor 33 miljoen (excl bonussen) kunnen ze hem ook nu nog halen.
Givairo Read werd afgelopen winter gelinkt aan een transfer naar Bayern München. Insiders hebben nu echter de reden gegeven waarom de Europese grootmacht heeft afgezien van deze overstap.
Christian Falk vertelt aan CFBayern Insider dat zijn blessureverleden de belangrijkste reden waarom Bayern besloot om Read niet te contracteren. Daarnaast werd de prijs als te hoog beschouwd voor iemand die nog niet volledig fit was.
"Het klopt: blessures speelden een rol in de beslissing van Bayern München om in de transferperiode van januari niet door te pakken voor Givairo Read", klinkt Falk. "De zorgen rondom de blessures van de Feyenoord-speler zorgden vorig seizoen bij de club uit München voor meer vragen dan antwoorden."
"Bayern München wilde niet zoveel geld betalen voor Read, zeker niet terwijl hij nog herstellende was van een blessure, en besloot daarom vast te houden aan de opties die ze al hadden – zoals de zeer betrouwbare Konrad Laimer, die een geweldig seizoen als rechtsback had", besluit Falk.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 augustus 2026, 22:27:01.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Ook de aanvoerdersband denk ik. Leuk toch paar weken terug 20 geworden en dan al captain van Feyenoord 1.
Read rekent op langer verblijf: ''Ik was eigenlijk geeneens teleurgesteld''
vandaag, 16:07 30 reacties
Givairo Read houdt er serieus rekening mee dat hij ook komend seizoen speler van Feyenoord is. De rechtsback zag een mogelijke transfer naar AS Roma deze week niet doorgaan, maar benadrukt dat een vertrek uit Rotterdam voor hem nooit noodzakelijk is geweest.
''Het kan nog gebeuren, maar het lijkt er eigenlijk wel op dat ik volgend seizoen hier blijf'', opent Read in gesprek met ESPN. ''Ik was eigenlijk geeneens teleurgesteld. Het kon twee kanten op vallen. Zoals ik vaker heb gezegd: ik moest niet weg bij Feyenoord. Ik ben niet uitgeleerd hier en ben blij om hier te zijn. Natuurlijk was er een kans, maar ik ben blij om hier te zijn.''
Read ziet bovendien voldoende redenen om zijn ontwikkeling bij Feyenoord voort te zetten. ''We spelen Champions League en zelf weet ik dat ik nog veel moet verbeteren. Dat zijn twee dingen die ik hier kan behalen'', vervolgt Read. ''De interesse streelt me wel. Ik besef me goed wat er kon gebeuren.''
De belangstelling heeft volgens Read weinig invloed gehad op zijn dagelijkse bezigheden. ''Ik ben er heel rustig onder. Ik praat veel met mijn familie en zaakwaarnemer, die houden me rustig. Ik ben van mezelf rustig, dus eigenlijk gaat er niet veel om in mijn hoofd.''
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.182
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 08 augustus 2026 om 13:25:
Zo kan het ook he.
Jongen die weet wat hij kan en heeft vertrouwen in zich zelf en weet dat die kans wel gaat komen.
En Feyenoord bepaald het bedrag niet hij of zijn zaakwaarnemers.
Ook wel lekker om keer geen vader te horen op de socials.
Feyenoord Forum » Spelers » Givairo Read