Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luciano Valente

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

Valente verklaart terugval bij Feyenoord: ''Fysiek en mentaal werd het zwaarder''

Luciano Valente heeft de teleurstelling van het mislopen van het WK een plaats gegeven en richt zich inmiddels volledig op een nieuw seizoen bij Feyenoord. De 22-jarige middenvelder wil onder Giovanni van Bronckhorst opnieuw een belangrijke rol spelen en sluit niet uit dat hij in de toekomst de aanvoerdersband draagt.

Door het constante verloop binnen de spelersgroep, schuift de aanvoerdersband steeds sneller door. Mijn gevoel zegt dat Valente na zijn debuutjaar bij Feyenoord, zich komend seizoen éérst maar moet richten op zijn eigen spel, en een constant moet halen. Dan kan hij het jaar dáárna wellicht als aanvoerder meer hooi op zijn vork halen, en een leiderschapsrol binnen het team pakken.

Maar goed, krijgt hij die tijd bij Feyenoord? Als hij komend seizoen een constant seizoen draait en een hoog niveau haalt, verwacht ik wel dat er grotere Europese clubs gaan aankloppen.

En daarnaast, wie moet er anders aanvoerder worden? Misschien heeft Rigaux Vanhoutte wel een beetje gehaald als beoogde aanvoerder?

+1/-0

Valente Read en Vanhoutte lijken me het meest geschikt de volgorde moet Gio maar bepalen.

+1/-0

Valente verlaat Feyenoord echt niet voordat hij iets tastbaars heeft gewonnen dus een titel of minimaal de beker.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Feyenoord Forum » Spelers » Luciano Valente