MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.766
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 14.973
Reg.: 9 oktober 2019
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 23 maart 2026 om 13:34:
Weten Feyenoord-spelers uberhaupt welke taken zij moeten uitvoeren? Ik vraag het me weleens af.
Volgens mij kan van Persie het niet goed overbrengen. Je hoort verhalen over ellenlange wedstrijdbesprekingen, je kunt het allemaal ook te ingewikkeld maken. Ik denk dat van Persie teveel praat. En dat spelers uiteindelijk niet meer weten wat er van hen verwacht wordt.
Dat ligt niet alleen aan Lotomba.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.079
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Groot nieuws over Jordan. Jullie zullen het waarschijnlijk al zelf tegengekomen zijn in de media maar voor het geval je het nieuws toch gemist hebt plaats ik het voor de zekerheid nog maar even.
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoord-verdediger ondergaat baardtransplantatie: 'Fijn om een baard te hebben'
Vandaag om 06:16
Update: Vandaag om 08:45
Feyenoord-verdediger Jordan Lotomba heeft gekozen voor een baardtransplantatie. Dat blijkt uit beelden van de bekende kliniek Global Hair, die gedeeld zijn via sociale media. De verdediger legt zelf uit waarom hij tot dit besluit kwam.
De rechtsback van Feyenoord vertelt in de video waarom hij de keuze heeft gemaakt. “Mijn naam is Jordan Lotomba. Ik kom uit Zwitserland en ik voetbal bij Feyenoord”, begint hij. “Op mijn gezicht heb ik alleen rond mijn kin en mijn snor haar. Aan beide kanten van mijn wangen heb ik geen haar.”
Lotomba legt vervolgens uit waarom hij juist nu voor de behandeling kiest. “Ik denk dat het heel goed voor mij is om een baard te hebben. Toen ik met de dokter sprak, legde hij me de techniek uit die het beste bij mij past. Ik heb er vertrouwen in.”
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 28 mei 2026 om 11:04:
Groot nieuws over Jordan. Jullie zullen het waarschijnlijk al zelf tegengekomen zijn in de media maar voor het geval je het nieuws toch gemist hebt plaats ik het voor de zekerheid nog maar even.
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoord-verdediger ondergaat baardtransplantatie: 'Fijn om een baard te hebben'
Vandaag om 06:16
Update: Vandaag om 08:45
Feyenoord-verdediger Jordan Lotomba heeft gekozen voor een baardtransplantatie. Dat blijkt uit beelden van de bekende kliniek Global Hair, die gedeeld zijn via sociale media. De verdediger legt zelf uit waarom hij tot dit besluit kwam.
De rechtsback van Feyenoord vertelt in de video waarom hij de keuze heeft gemaakt. “Mijn naam is Jordan Lotomba. Ik kom uit Zwitserland en ik voetbal bij Feyenoord”, begint hij. “Op mijn gezicht heb ik alleen rond mijn kin en mijn snor haar. Aan beide kanten van mijn wangen heb ik geen haar.”
Lotomba legt vervolgens uit waarom hij juist nu voor de behandeling kiest. “Ik denk dat het heel goed voor mij is om een baard te hebben. Toen ik met de dokter sprak, legde hij me de techniek uit die het beste bij mij past. Ik heb er vertrouwen in.”
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.079
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 28 mei 2026 om 13:06:
Ik zag hem ook voorbijkomen op de socials, en mijn eerste gedachte was of het wel écht Lotomba was. Hij zag er niet goed uit; ouder en een beetje pafferig.
Nouja, wellicht gaat hij er beter van voetballen. Je weet het niet. De zwarte Östlund...
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.738
Reg.: 11 januari 2008
Feyenoord Forum » Spelers » Jordan Lotomba