Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luciano Valente

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Jammer voor hem, hij zal ongetwijfeld teleurgesteld zijn maar zijn tijd komt nog wel. En eerlijk gezegd was hij ook geen schim meer van de speler die hij was in de eerste seizoenshelft. De overgang van Groningen naar Feyenoord is ook erg groot, niet alleen qua voetbal maar ook de druk is velen malen groter in Rotterdam. Nou ja volgend seizoen weer fris aan de start is ook wat waard.

+1/-0

Geen Feyenoorders en 1 ajacied Koeman hoopt dat Weghorst in Oranje toch weer boven zichzelf uitstijgt als pinchhitter wat ik ook niet uitsluit bij hem komen voor zijn land andere krachten los.

+1/-0

Speeltijd zou voor Luciano toch gering zijn en zo'n trip erg vermoeiend vorige zomer heeft hij met EK jong en overstap naar Rotterdam ook amper rust gehad.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 mei 2026 om 15:51:

Geen Feyenoorders en 1 ajacied Koeman hoopt dat Weghorst in Oranje toch weer boven zichzelf uitstijgt als pinchhitter wat ik ook niet uitsluit bij hem komen voor zijn land andere krachten los.

Een fitte Valente is vele malen beter dan een Guus Til. Weghorst is een lachertje die nooit wat bereikt heeft en dat Bijlow er niet bij zit, wat gewoon de beste keeper van Nederland is en gewoon eerste keeper bij Oranje moet zijn, is helemaal een lachertje.

Koeman valt weer terug op ouwe troep en spelers die met ducktape aan elkaar zitten.
Alle keuzes zijn compleet onlogisch op een paar na. Er zit niks in wat ook maar enkel vertrouwen geeft dat we ver komen.

Hooguit tweede ronde, met heel veel mazzel kwartfinale en daar houdt het ook echt wel op. Andere ploegen zijn vele malen sterker.

+1/-0

Voor mijn part liggen ze de eerste ronde er meteen uit. Dat debiele oranje gedoe met vrouwen van middelbare leeftijd die een kaas op hun grijze hoofd planten en en volwassen kerels die als boeren meid, compleet met enorme neptieten, rondlopen. Dan ben je toch volkomen ontoerekeningsvatbaar of compleet zwakbegaafd. Al die mensen die helemaal niets met voetbal hebben en dan opeens de polonaise gaan lopen,het is een grote clusterfuck.

+1/-0

Knakkie schreef op 27 mei 2026 om 17:48:

Voor mijn part liggen ze de eerste ronde er meteen uit. Dat debiele oranje gedoe met vrouwen van middelbare leeftijd die een kaas op hun grijze hoofd planten en en volwassen kerels die als boeren meid, compleet met enorme neptieten, rondlopen. Dan ben je toch volkomen ontoerekeningsvatbaar of compleet zwakbegaafd. Al die mensen die helemaal niets met voetbal hebben en dan opeens de polonaise gaan lopen,het is een grote clusterfuck.

Heb ik ook niks meer mee maar gun ze wel dat plezier er zijn ook wel echte Nederland voetbalsupporters en in het buitenland heeft Oranje nog steeds een grote naam door de geweldige history, topspelers en manier van voetballen. Geen topfavoriet maar bij de laatste acht of vier zijn 'we' wel verplicht alles anders is een blamage. Die druk voelen ze echt wel.

+1/-0

Vergeet ook niet de oranje commercie die er graag op inspringt met ludieke acties brengt weer heel veel geld op voor de schatkist dat is wel echt Nederlandse handelsgeest haha zie je alleen maar hier. Mensen die daar of überhaupt om voetbal echt niks geven gaan weer een kuttijd tegemoet. ;)

+1/-0

Knakkie schreef op 27 mei 2026 om 17:48:

Ik hoor het al... Je bent geen fan van carnaval ;)

+1/-0

Lekker op vakantie gaan en het hoofd leegmaken. Volgend seizoen de definitieve doorbraak.

:offtopic
En dan zijn er hier in Den Haag al weer complete straten oranje versierd. Wat mij betreft ben je dan niet goed bij je paasei.
Ik ga zeker wel kijken, al is het alleen maar om te zien dat ze er zo snel mogelijk uitliggen. En des te eerder worden die straten ook weer een beetje begaanbaar en opgeruimd. Typische Hagenezen van 't veen, niet de Hagenaars van het zand.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Spelers » Luciano Valente