Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.066
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Jammer voor hem, hij zal ongetwijfeld teleurgesteld zijn maar zijn tijd komt nog wel. En eerlijk gezegd was hij ook geen schim meer van de speler die hij was in de eerste seizoenshelft. De overgang van Groningen naar Feyenoord is ook erg groot, niet alleen qua voetbal maar ook de druk is velen malen groter in Rotterdam. Nou ja volgend seizoen weer fris aan de start is ook wat waard.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.936
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.468
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 mei 2026 om 15:51:
Geen Feyenoorders en 1 ajacied Koeman hoopt dat Weghorst in Oranje toch weer boven zichzelf uitstijgt als pinchhitter wat ik ook niet uitsluit bij hem komen voor zijn land andere krachten los.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.066
Reg.: 7 december 2020
Voor mijn part liggen ze de eerste ronde er meteen uit. Dat debiele oranje gedoe met vrouwen van middelbare leeftijd die een kaas op hun grijze hoofd planten en en volwassen kerels die als boeren meid, compleet met enorme neptieten, rondlopen. Dan ben je toch volkomen ontoerekeningsvatbaar of compleet zwakbegaafd. Al die mensen die helemaal niets met voetbal hebben en dan opeens de polonaise gaan lopen,het is een grote clusterfuck.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 27 mei 2026 om 17:48:
Voor mijn part liggen ze de eerste ronde er meteen uit. Dat debiele oranje gedoe met vrouwen van middelbare leeftijd die een kaas op hun grijze hoofd planten en en volwassen kerels die als boeren meid, compleet met enorme neptieten, rondlopen. Dan ben je toch volkomen ontoerekeningsvatbaar of compleet zwakbegaafd. Al die mensen die helemaal niets met voetbal hebben en dan opeens de polonaise gaan lopen,het is een grote clusterfuck.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.468
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 27 mei 2026 om 17:48:
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.194
Reg.: 6 juli 2007
Lekker op vakantie gaan en het hoofd leegmaken. Volgend seizoen de definitieve doorbraak.
En dan zijn er hier in Den Haag al weer complete straten oranje versierd. Wat mij betreft ben je dan niet goed bij je paasei.
Ik ga zeker wel kijken, al is het alleen maar om te zien dat ze er zo snel mogelijk uitliggen. En des te eerder worden die straten ook weer een beetje begaanbaar en opgeruimd. Typische Hagenezen van 't veen, niet de Hagenaars van het zand.
Feyenoord Forum » Spelers » Luciano Valente