MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.731
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 14.769
Reg.: 9 oktober 2019
Forumreacties: 17.180
Reg.: 2 januari 2007
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Dit wordt dan ook niet belicht hoe Sterling wel degelijk een andere rol had nu.
Zwart zag namelijk direct dat Feyenoord zonder bal op een andere manier druk zette. "Hoog op het veld zetten ze meer druk vanaf de zijkanten met Raheem Sterling naast Ayase Ueda, in plaats van een aanvallende middenvelder. Dat maakte dat Feyenoord het daarachter op het middenveld behoorlijk goed onder controle had."
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.381
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 23 maart 2026 om 12:25:
Dit wordt dan ook niet belicht hoe Sterling wel degelijk een andere rol had nu.
Zwart zag namelijk direct dat Feyenoord zonder bal op een andere manier druk zette. "Hoog op het veld zetten ze meer druk vanaf de zijkanten met Raheem Sterling naast Ayase Ueda, in plaats van een aanvallende middenvelder. Dat maakte dat Feyenoord het daarachter op het middenveld behoorlijk goed onder controle had."
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.168
Reg.: 4 juli 2020
Aan de andere kant, lijkt het mij dat Raheem te snel wordt ingebracht. Hij kan nog lang niet een halve wedstrijd op topnivo meedoen, laat staan een hele wedstrijd. Hij heeft zijn krachten, die er niet waren, verdeeld, maar dat is mijn conclusie. Wellicht dat hij met 3 wedstrijd invalbeurten op krachten komt om de laatste 3 wedstrijden wel voor de volle 90 te gaan.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Als de samenwerking bevalt van beide kanten zou ik verlengen desnoods tot de winterstop.
Het was ook niet fair om hem zo snel fit tekrijgen het doel is bijna bereikt verwacht na de zomer een andere Sterling!
Van Persie ontkent verhaal over Sterling: ''Dat is niet correct''
vandaag, 14:56 94 reacties
Robin van Persie heeft vrijdag gereageerd op berichtgeving uit Engeland over de toekomst van Raheem Sterling bij Feyenoord. In een artikel van The Telegraph werd deze week gemeld dat de Rotterdammers niet verdergaan met de aanvaller, maar volgens Van Persie is daar nog geen definitieve beslissing over genomen.
De trainer van Feyenoord benadrukt dat hij zelf niet met het Engelse medium heeft gesproken. ''Ik heb het gelezen en ben daarin gequote, maar ik heb die mensen niet gesproken'', vertelt Van Persie tijdens het persmoment in aanloop naar het duel met AZ.
Volgens Van Persie moet het gesprek over de toekomst van Sterling nog plaatsvinden. ''Uiteindelijk ga je met Raheem zitten, met zijn mensen zitten. Wij gaan met elkaar zitten en dat is nog niet gebeurd. Dat zal volgende week of die week erna gebeuren, dus dat is niet correct. Ik heb niet met die mensen gesproken.''
Ook het nieuws over een mogelijke komst van assistent-trainer Said Bakkati wilde Van Persie niet bevestigen. ''Ook daar praat ik nu het liefst niet over. De volledige focus moet op zondag liggen. Wat er dan in de aankomende weken gaat gebeuren qua staf en potentiële spelers, zal nog blijken.''
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.170
Reg.: 6 juli 2007
Feyenoord Forum » Spelers » Raheem Sterling