Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Jordan Lotomba

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Het heeft ook te maken met het (al dan niet terechte) verwachtingspatroon en het beeld wat er van de speler ontstaan is. Lotomba is inmiddels al drie keer afgeschreven, en leek niet eens meer zijn ene voet voor de andere te kunnen zetten; als je de geluiden rondom zijn persoon moest geloven.

Het is ook gevoed door de manier waarop er met hem is omgegaan vanuit de staf en de hoofdtrainer. Zoals ik hierboven al aangaf: Nieuwkoop de voorkeur geven en laten invallen, terwijl je wéét dat hij de wedstrijd niet kan uitspelen; dat kan het vertrouwen van de speler geen goed doen. Maar doet ook iets met het beeld wat de buitenwacht van hem heeft.

Gisteren bleek weer eens; de realiteit is zelden zo zwart-wit als we onzszelf doen laten geloven. Lotomba kan echt wel iets. Het is misschien niet goed genoeg, en niet het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven.

Maar als je in ogenschouw neemt hoe er met hem is omgegaan afgelopen seizoen, viel het mij alleszins mee. En verdient hij mijn inziens zeker wel enige lof.

+1/-0

Lotomba moet zijn taken uitvoeren dan is hij prima dat Nieuwkoop de rest van het seizoen weg is is voor hem gunstig maar wat doet RVP nu Deijl weer beschikbaar is? Als Read echt fit is weer is de keuze makkelijker.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Weten Feyenoord-spelers uberhaupt welke taken zij moeten uitvoeren? Ik vraag het me weleens af.

Volgens mij kan van Persie het niet goed overbrengen. Je hoort verhalen over ellenlange wedstrijdbesprekingen, je kunt het allemaal ook te ingewikkeld maken. Ik denk dat van Persie teveel praat. En dat spelers uiteindelijk niet meer weten wat er van hen verwacht wordt.

Dat ligt niet alleen aan Lotomba.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Jordan Lotomba