Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Raheem Sterling

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 februari 2026 om 07:47:

Sterling speelde niet tijdens oefenduel, wat zal daar de reden voor zijn? Juist hij moet volgens mij minuten maken om wedstrijd fit te raken.

Juist voor Sterling zou je dit soort oefenwedstrijdjes, tussen wedstrijden door, juist plannen.

Ik snap dat je hem geen 90 minuten laat spelen. Maar waarom speelt zo'n jongen niet 30 of 45 minuten mee om weer wedstrijdritme op te doen...?

Momentje gehad op de training?

+1/-0

Ik begreep dat het oefenduel te vroeg kwam, na de invalbeurt van zondagavond.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 26 februari 2026 om 12:33:

Ik begreep dat het oefenduel te vroeg kwam, na de invalbeurt van zondagavond.

Logisch je moet ook niet gaan overhaasten en met 1 wedstrijd per week kunnen ze later voor hem nog wel een wedstrijd inlassen hé.

Na 396 wedstrijden in de Premier League bepaalt hij zelf voor een groot deel wat er moet gebeuren daarin krijgt hij veel vrijheid.

+1/-0

Nou, ik ben nog zeer sceptisch over Sterling.
Hij zou het vooral van zijn snelheid moeten hebben, maar gezien zijn 'prestaties' tegen Telstar zal hij nog wel uit hebben moeten puffen in plaats van een oefenwedstrijd.
Ik heb zwaar het idee dat hij zijn kruit al verschoten heeft in de PL.

Ik mag hopen dat ik het mis heb... (ook voor evt. te verwachten blessures).

+1/-0

Met snelheid alleen red je het niet in de Premier League, en helemaal niet zo lang en zo hoog als Sterling er gespeeld heeft.

Hij kán wel meer. We moeten hopen dat hij díe kwaliteiten weet te benutten, en dat die voldoende zijn om zich op het niveau van de Eredivisie te onderscheiden. Want ik zie die snelheid ook niet zo 1,2,3 terugkeren; als hij dat uberhaupt nog in zich heeft.

Wellicht dat Sterling zichzélf daarin opnieuw moet uitvinden als voetballer, een ander type moet worden. Want die snelheid zal altijd een zeer belangrijk deel van zijn kwaliteiten hebben bepaald.

Of hem dat lukt in de paar maanden die nog resteren, tsja...

+1/-0

Ook op 80% is Sterling nog een toegevoegde waarde bij zijn invalbeurt zag je al aan de kleine dingetjes dat het een hele grote speler is.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 26 februari 2026 om 20:38:

Ook op 80% is Sterling nog een toegevoegde waarde bij zijn invalbeurt zag je al aan de kleine dingetjes dat het een hele grote speler is.

Wensdenken.

+1/-0

Jørgen Kristensen schreef op 26 februari 2026 om 21:37:

Wensdenken.

Deels je weet niet of hij fit wordt maar voetballen is net als fietsen dat verleer je niet.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 26 februari 2026 om 22:07:

Jørgen Kristensen schreef op 26 februari 2026 om 21:37:

Wensdenken.

Deels je weet niet of hij fit wordt maar voetballen is net als fietsen dat verleer je niet.

Geen woorden maar daden. Eerst zien dan geloven.

+1/-0

Ik moet het ook nog allemaal zien. Op dit moment zie ik nog niet echt heel veel om te verwachten dat hij ineens de ballen van het dak gaat spelen. Hij zag er echt heel traag uit, beetje houterig en oogde zelfs wat dikkig.

Leuk voor de naam en voor in de kleedkamer voor de jonge jongens, maar ik moet eerst zien dat hij echt daadwerkelijk wat toevoegd.

Zelfde als bij Ajax die Zinchenko en japanner die bij Arsenal heeft gespeeld. Eerste is dit seizoen al klaar en de 2e kan het ritme nu ook niet aan (ook al heeft die in Premier League) gespeeld.

+1/-0

Vind het knap dat de zgn kenners al na half uurtje gezien hebben dat het niks wordt. Wacht gewoon even af haha..

+1/-0

Overigens bleek uit wat RVP zei dat Feyenoord wel degelijk interesse heeft om hem ook met een seizoen teverlengen en Sterling kan daar best oren naar hebben. Hij wil eerst gewoon even kijken hoe het buitenland hem bevalt zie hem niet snel terug gaan naar Engeland.

+1/-0

Zag paar foto's van hem voorbij komen op instagram hij was druk bezig met gewichten in de gym en een mooie foto van ons shirt nummer 19 Sterling wie had dat ooit kunnen dromen?

Dit bericht is gewijzigd op 28 februari 2026, 00:44:43.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2026 om 16:32:

Overigens bleek uit wat RVP zei dat Feyenoord wel degelijk interesse heeft om hem ook met een seizoen teverlengen en Sterling kan daar best oren naar hebben. Hij wil eerst gewoon even kijken hoe het buitenland hem bevalt zie hem niet snel terug gaan naar Engeland.

Kijk Marc, ook ik hoop het beste, maar de eerste tekenen zijn wat mij betreft niet goed. Zoals hij nu is, zit niemand, maar dan ook niemand, in Engeland op hem te wachten.

Het ziet er vooralsnog niet naar uit dat hij dit lopende seizoen van doorslaggevende betekenis zal/kan zijn. Maar als blijkt dat hij 'stappen' maakt is wellicht volgend seizoen te overwegen...

It's one big questionmark.

+1/-0

Ja eens Sobat het is kort dag Feyenoord wou hem ook voor volgend seizoen vastleggen dan had hij rustig aan kunnen doen dat wou hij nog niet helaas maar met hem de Champions League in zou geweldig zijn.

+1/-0

Ik denk wel dat hij gaat bijtekenen hij komt niet voor 10 wedstrijden haha..

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 28 februari 2026 om 03:29:

Ligt beetje aan hoe het loopt denk ik.
Als je wilt dat hij nog een jaar blijft moet hij eigenlijk helemaal niet zo goed spelen nog dit jaar.
Als hij voor het verlengen opeens goed gaat spelen dan gaat die 100% gewoon naar andere club.

+1/-0

wehave schreef op 28 februari 2026 om 12:23:

Marc Acardipane schreef op 28 februari 2026 om 03:29:

Ligt beetje aan hoe het loopt denk ik.
Als je wilt dat hij nog een jaar blijft moet hij eigenlijk helemaal niet zo goed spelen nog dit jaar.
Als hij voor het verlengen opeens goed gaat spelen dan gaat die 100% gewoon naar andere club.

Hij wil vooral plezier terug vinden in het voetbal moet hij wel langer blijven.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2026 om 14:38:

Vind het knap dat de zgn kenners al na half uurtje gezien hebben dat het niks wordt. Wacht gewoon even af haha..

Ik ben totaal geen ´kenner´, maar ik zie wat ik zie. En wat we gezien (in ieder geval ik) hebben was nog niet om over naar huis te schrijven.
Maar, wellicht komt dat nog, alleen heb ik er op dit moment nog een zwaar hoofd in. Het is aan hem om te bewijzen dat de keuze juist geweest is. Fingers crossed, wat in feite armoe is (hopen dat...).

+1/-0

Een jaar bijna geen wedstrijd spelen is niet niks je moet het eigenlijk zien als een voormalige topspeler die terugkeert uit zijn pensioen. De hoop bij RVP is duidelijk dat hij het zo naar zijn zin krijgt dat hij langer wil blijven.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Raheem Sterling