Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Vak: -
Forumreacties: 4.010
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/gigantische-stunt-raheem-sterling-tekent-transfervrij-bij-nederlandse-topclub/blta43df45b96c0d077
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/raheem-sterling-onthult-waarom-hij-plots-voor-feyenoord-kiest/blt582d8814287aac19
Dit bericht is gewijzigd op 12 februari 2026, 18:07:19.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 13.996
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.829
Reg.: 7 december 2020
Forumreacties: 4.010
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 12 februari 2026 om 18:07:
Een megastunt. En voor de verandering aardig geheim gehouden.
open/sluit de onderstaande quote:"Ik heb heel veel zin om te beginnen. Aan Feyenoord en in het bijzonder Robin en Dennis: bedankt voor jullie geduld en professionaliteit terwijl ik dit proces doorliep", aldus Sterling.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.184
Reg.: 17 november 2024
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Sterling: ''Na gesprekken met Van Persie en Te Kloese overtuigd van Feyenoord''
vandaag, 17:36 1235 reacties
Feyenoord heeft zich versterkt met Raheem Sterling. De ervaren aanvaller sluit na het verstrijken van de transferdeadline aan bij de selectie van trainer Robin van Persie. De Engelsman was transfervrij en kiest na meerdere gesprekken bewust voor een nieuw hoofdstuk in Rotterdam
''Door mijn transfervrije status had ik voor het eerst sinds lange tijd de kans om goed doordacht de volgende stap in mijn loopbaan te zetten'', vertelt de 31-jarige Sterling op de clubwebsite. ''Ik heb daarvoor de tijd genomen en met meerdere clubs en hun hoofdtrainers gesproken. Dit om goed te begrijpen welke rol ze voor mij voor ogen hadden en er zeker van te zijn dat ik bij een nieuwe club echt een meerwaarde kan zijn.''
De aanvaller voerde uitvoerige gesprekken met de clubleiding en de technische staf van Feyenoord. ''Na zeer uitvoerig met Dennis en met Robin te hebben gesproken, ben ik ervan overtuigd dat Feyenoord de plek is waar ik gelukkig zal zijn en ook een waardevol lid van de selectie. In het buitenland spelen is een geheel nieuwe uitdaging voor mij – en één die ik graag omarm. Ik heb heel veel zin om te beginnen. Aan Feyenoord en in het bijzonder Robin en Dennis: bedankt voor jullie geduld en professionaliteit terwijl ik dit proces doorliep.''
Van Persie blij met aantrekken Sterling
Ook hoofdtrainer Robin van Persie reageert tevreden op de komst van de Engels international. Hij benadrukt dat de club er in is geslaagd om na het sluiten van de transferwindow nog een speler van naam vast te leggen.
''Het is natuurlijk fantastisch dat we na het sluiten van de transferwindow nog een speler van het kaliber van Raheem hebben weten te strikken'', vertelt Van Persie. ''Zijn voetbal-CV spreekt voor zich: hij is een speler wiens kwaliteiten absoluut het verschil kunnen maken in een wedstrijd en ik ben ervan overtuigd dat hij ons in de laatste helft van het seizoen gaat helpen om onze doelen te verwezenlijken.''
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.330
Reg.: 31 augustus 2023
Daardoor dateert zijn laatste wedstrijd van 25 mei 2025, toen in het shirt van Arsenal. Naar verwachting heeft Sterling nog enige tijd nodig om fit te raken.
Ik snap hier niks van. Gaan we een flink salaris betalen voor waarschijnlijk 5 of 8 potjes... waardeloos...dit is gewoon geld wegsmijten. Als je nu geen 2e wordt heb je echt een probleem.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Sterling joins Feyenoord until end of season
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c62dlxpqznyolink
Sources told BBC Sport that around 18 clubs in England and across Europe expressed an interest in Sterling.
The opportunity to play in a competitive league, to help Feyenoord achieve Champions League qualification and Van Persie's vision for his role in the team persuaded the forward to move to Holland.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 12 februari 2026 om 18:51:
Daardoor dateert zijn laatste wedstrijd van 25 mei 2025, toen in het shirt van Arsenal. Naar verwachting heeft Sterling nog enige tijd nodig om fit te raken.
Ik snap hier niks van. Gaan we een flink salaris betalen voor waarschijnlijk 5 of 8 potjes... waardeloos...dit is gewoon geld wegsmijten. Als je nu geen 2e wordt heb je echt een probleem.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Raheem Sterling begint bij Feyenoord aan een nieuw hoofdstuk, maar zijn financiële erfenis is nog altijd voelbaar in Londen. De 31-jarige aanvaller verdiende bij Chelsea omgerekend circa 62 miljoen euro bruto in drie seizoenen, terwijl hij de laatste twee jaar nauwelijks nog een sportieve rol speelde.
350.000 euro per week
Toen Sterling in 2022 overkwam van Manchester City, werd hij binnengehaald als uithangbord van een nieuwe koers. Mede-eigenaar Todd Boehly legde hem een weeksalaris voor van 300.000 pond, omgerekend ruim 350.000 euro.
Over drie jaar liep dat salaris – exclusief bonussen – op tot ongeveer 62 miljoen euro. Britse media berekenden dat dit neerkwam op zo’n 750.000 euro per gespeelde wedstrijd. Zijn laatste officiële optreden voor Chelsea dateert van mei 2024. In zijn laatste seizoen werd hij verhuurd aan Arsenal. Eind januari 2026 werd zijn contract bij Chelsea met wederzijds goedvinden ontbonden.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 12 februari 2026 om 19:13:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 12 februari 2026 om 18:51:
Die 4,5 miljoen van Timber transfer wordt overgemaakt naar hem. Napoli wou hem ook graag netals ajax.
Over Sterling:
Suraj Radia wijst op de fysieke achterstand die de aanvaller daardoor heeft opgelopen: "Hij is een vergeten figuur geweest bij Chelsea nadat hij de afgelopen twee zomers gedwongen werd om alleen te trainen. Het kan enige tijd duren voordat hij zijn fitheid heeft opgebouwd", stelt de expert.
Kortom die speelt de komende wedstrijden niet. Benieuwd hoeveel minuten hij gaat maken in totaal....
Forumreacties: 2.265
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 12 februari 2026 om 20:28:
Wat als de club geen tweede wordt? Ze nemen wel een risico en misschien wel een enorme kater aan het eind van het seizoen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Je weet nooit hoe het uitpakt natuurlijk voor hem ook een hele andere voetbalcultuur kent alleen de Engelse. Maar als Rotterdam (vrij dicht bij London) hem echt bevalt en hij gaat scoren kan hij ook best verlengen wat eigenlijk de inzet van Feyenoord was. Het is gewoon een buitencategorie speler zie tussen hem en Valente bv wel wat moois onstaan hij kan het team net dat extra's brengen.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 12 februari 2026 om 20:33:
Je weet nooit hoe het uitpakt natuurlijk voor hem ook een hele andere voetbalcultuur kent alleen de Engelse. Maar als Rotterdam (vrij dicht bij London) hem echt bevalt en hij gaat scoren kan hij ook best verlengen wat eigenlijk de inzet van Feyenoord was. Het is gewoon een buitencategorie speler zie tussen hem en Valente bv wel wat moois onstaan hij kan het team net dat extra's brengen.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Feyenoord Forum » Spelers » Raheem Sterling