Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gonçalo Borges

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Hopelijk kunnen we deze speler nog verkopen deze winter. Graag zo snel mogelijk.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 23 januari 2026 om 10:18:

Hopelijk kunnen we deze speler nog verkopen deze winter. Graag zo snel mogelijk.

Eens, misschien is er nog een gek die er 6 miljoen voor geeft. Lieve jongen wel, maar een totale wezenloos op het veld

+1/-0

Goed genoeg. Ze zijn niet allemaal slecht!

+1/-0

kees592 schreef op 23 januari 2026 om 10:38:

Goed genoeg. Ze zijn niet allemaal slecht!

haha wat een vermakelijk typetje ben jij, ik mag jou wel.

+1/-0

Genoeg jeugdspelers die beter zijn dan deze speler, waste of money.

+1/-0

Feyenoord accepteert schikkingsvoorstel en mist Borges in Utrecht

Feyenoord moet het uit bij FC Utrecht stellen zonder Gonçalo Borges. De Portugees pakte rood in de verloren wedstrijd tegen PSV en kreeg maandag zijn straf te horen. De schorsing bedraagt twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk.

Op de clubwebsite laat Feyenoord weten het schikkingsvoorstel van de aanklager van de KNVB te hebben geaccepteerd. Dat betekent dat Borges er definitief niet bij is in Utrecht.

Borges kreeg zijn rode kaart na een wat ongelukkige overtreding op Couhaib Driouech. In een poging hem te achterhalen stond de Feyenoorder per ongeluk op de hiel van zijn tegenstander. Daarbij gleed hij zelf ook weg. Toch aarzelde scheidsrechter Allard Lindhout niet en trok hij direct rood.

Feyenoord kan ook al een tijdje geen beroep doen op de geblesseerde Gaoussou Diarra. Anis Hadj-Moussa, Leo Sauer en Aymen Sliti zijn daarmee de enige beschikbare flankspelers voor het uitduel tegen FC Utrecht.

+1/-0

Ik denk steeds dat hij zijn waarde kan hebben maar dan moet je hem wel slim gebruiken Hadje Moussa heeft zoveel meer krediet bij Van Persie en op links moet je hem helemaal niet zetten. De ene keer staat hij in de basis de andere keer speelt hij helemaal niet zit voor zo'n speler ook geen logica in die al weinig zelfvertrouwen heeft.

+1/-0

Wat je in de voetballerij teveel en te vaak ziet, is dat spelers gehaald worden zonder dat daar een bepaalde plan achter zit.

Het is een enorme misvatting, dat een hogere transfersom méér garanties geeft dat een speler zonder zo'n plan meer kans van slagen heeft. Ik bedien me hier zelf ook van, en heb meermaals gesteld dat van een speler waar (bijvoorbeeld) 10M voor betaald wordt; verwacht mag worden 'dat hij er direct staat'. Onzin natuurlijk.

In iedere speler moet je blijven investeren, dat kost indirect geld maar het gaat hierbij vooral om tijd, aandacht en energie.

Voor zover ik hier als buitenstaander over kan oordelen, mis ik dit allemaal bij Feyenoord. Ik zie niet veel progressie. Kraaijeveld wordt dan weliswaar omgeturnd tot centrale verdediger, maar wat is het plan met Borges? Met Steijn? Denkt de club dat zij 'zomaar' ingepast kunnen worden en gelijk presteren, omdat je daar zovéél geld voor hebt neergelegd.

Natuurlijk niet, toch? De basis is dat ze gescout zijn, en uitvoering zijn beoordeeld. De inschatting is geweest dat hun niveau, kwaliteiten en mogelijkheden hun transfersom rechtvaardigen, én dat zij met dat talent gemakkelijk kunnen brengen waar de club naar op zoek was.

Maar dat is (in ieder geval mij) tegengevallen.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 03 februari 2026 om 10:10:

Wat je in de voetballerij teveel en te vaak ziet, is dat spelers gehaald worden zonder dat daar een bepaalde plan achter zit.

Het is een enorme misvatting, dat een hogere transfersom méér garanties geeft dat een speler zonder zo'n plan meer kans van slagen heeft. Ik bedien me hier zelf ook van, en heb meermaals gesteld dat van een speler waar (bijvoorbeeld) 10M voor betaald wordt; verwacht mag worden 'dat hij er direct staat'. Onzin natuurlijk.

In iedere speler moet je blijven investeren, dat kost indirect geld maar het gaat hierbij vooral om tijd, aandacht en energie.

Voor zover ik hier als buitenstaander over kan oordelen, mis ik dit allemaal bij Feyenoord. Ik zie niet veel progressie. Kraaijeveld wordt dan weliswaar omgeturnd tot centrale verdediger, maar wat is het plan met Borges? Met Steijn? Denkt de club dat zij 'zomaar' ingepast kunnen worden en gelijk presteren, omdat je daar zovéél geld voor hebt neergelegd.

Natuurlijk niet, toch? De basis is dat ze gescout zijn, en uitvoering zijn beoordeeld. De inschatting is geweest dat hun niveau, kwaliteiten en mogelijkheden hun transfersom rechtvaardigen, én dat zij met dat talent gemakkelijk kunnen brengen waar de club naar op zoek was.

Maar dat is (in ieder geval mij) tegengevallen.

Het gaat niet om geld, het moet passen. 11 miljoen betalen voor Steijn is een blunder. Borges moet je rechtsbuiten zetten en niet linksbuiten. Het plan moet zijn: tweede man achter Hadj-Moussa.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Gonçalo Borges