Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Jordan Lotomba

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Thanks haha. We moeten Lotomba ook heel snel vergeven want we hebben hem keihard nodig zonder Read voorlopig. Normaal verwacht je ook niet dat hij zoveel verkeerde beslissingen zou nemen in een wedstrijd vond hem tot dinsdag best aardig doen al is Read wel beter.

+1/-0

Slot sprak na afloop nog met hem, ben helemaal niet vh woke gebeuren maar iemand uitschelden over zijn huidskleur keihard aanpakken.

De openingswedstrijd tussen Liverpool en Bournemouth in de Premier League is vrijdagavond tijdelijk onderbroken. Bournemouth-aanvaller Antoine Semenyo zou racistisch bejegend zijn vanuit het publiek op Anfield, waarna het duel even werd stilgelegd.
Scheidsrechter Anthony Taylor onderbrak de wedstrijd in de 29e minuut. Het was niet direct duidelijk waarom, maar later bleek dat Semenyo bij de scheidsrechter melding had gemaakt vanwege discriminerend taalgebruik vanuit het publiek in zijn richting.

+1/-0

Lotomba is geen goede verdediger, maar iemand pakken op z'n afkomst of huidskleur is gewoon het zwakste wat je kunt doen.
Daar kan en mag geen enkele vorm van respect voor zijn.
Dat soort figuren moeten gewoon zelf keihard buitengesloten worden.

+1/-0

Nooit meer opstellen. Ontbindt zijn contract maar en zet Bijlow rechtsback of zo.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Een belachelijk bedrag voor een back. Ik blijf erbij dat je als club zélf je backs moet kunnen opleiden. Of in ieder geval met aanwas vanuit de jeugd in de invulling van de back-posities moet kunnen voorzien.

Je kunt in uitzonderlijke gevallen een transfersom betalen om een back aan te trekken van buitenaf. Als je op een exceptioneel talent stuit, een buitenkans. Maar verder, ik heb maar weinig backs gezien die van buitenaf aangetrokken zijn voor die positie en waar de club veel mee is opgeschoten.

In tegenstelling tot jeugdspelers die (al dan niet als noodverband) zijn doorgebroken op een back-positie. En die daar vervolgens zijn blijven spelen, of doorgeschoven zijn naar andere posities in het elftal.

Maak van deze voorbeelden een vaste beleidsregel, waar bij uitzondering van kan/mag worden afgeweken.

+1/-0

Over de hoogte van het bedrag kan je van mening verschillen, maar hou hem erbij. Zo slecht doet hij het niet.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 27 januari 2026 om 11:58:

Over de hoogte van het bedrag kan je van mening verschillen, maar hou hem erbij. Zo slecht doet hij het niet.

Het probleem van Lotomba is gewoon dat als het team slecht speelt, hij nóg dieper door de ondergrens kan zakken. Hij is een bron van onrust.

Hij kan echt wel voetballen, maar een speler van 27 moet een beetje stabiel presteren en in staat zijn om ongeacht de omstandigheden een bepaald niveau te halen. Lotomba laat het te vaak, compleet afweten. Als je dan leest dat hij (volgens Gouka) ook heeft gekampt met mentale problemen; het geeft allemaal weinig 'zekerheid'.

Met zoveel onzekerheid en wisselvalligheid, kun je voor Lotomba net zo goed op die plek een jeugdspeler neerzetten. Het grootste bezwaar om dat te doen, is namelijk ook die wisselvalligheid en onzekerheid volgens mij...

En Mats Deijl biedt natuurlijk die bepaalde mate van stabiliteit wél, in dat opzicht is die transfer wel te begrijpen. Plus dat hij ook niet zo blessuregevoelig lijkt.

Overigens heb ik even op TM.nl gekeken, zij reppen over een transfersom van 2.2M die Feyenoord betaald heeft voor Lotomba. Ik heb eerder ook bedragen van 5M gehoord/gelezen, ik weet niet welk bedrag er klopt.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Jordan Lotomba