Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2026 om 10:46:

Bijtekenen zou nog steeds top zijn.

Timber weet nog niet of hij bij Feyenoord vertrekt
Quinten Timber zegt dat hij nog niet zeker weet of hij bij Feyenoord blijft of vertrekt. De 24-jarige middenvelder heeft een aflopend contract en mag sinds deze maand met andere clubs praten. "Dat klopt, maar wat mij betreft liggen alle opties nog op tafel, bijtekenen, in de zomer weg, of nu naar een andere club", zegt Timber.

En zo houdt die galbak iedereen aan het lijntje. Als hij serieus wilde bijtekenen had hij dit toch allang gedaan. Feyenoord moet een deadline stellen waarin hij of bijtekent of uit de selectie wordt gezet. Wat denkt dat tyfusventje wel.

+1/-0

Knakkie schreef op 14 januari 2026 om 10:56:

Quinten Timber zegt dat hij nog niet zeker weet of hij bij Feyenoord blijft of vertrekt. De 24-jarige middenvelder heeft een aflopend contract en mag sinds deze maand met andere clubs praten. "Dat klopt, maar wat mij betreft liggen alle opties nog op tafel, bijtekenen, in de zomer weg, of nu naar een andere club", zegt Timber.

En zo houdt die galbak iedereen aan het lijntje. Als hij serieus wilde bijtekenen had hij dit toch allang gedaan. Feyenoord moet een deadline stellen waarin hij of bijtekent of uit de selectie wordt gezet. Wat denkt dat tyfusventje wel.

Waar de adoratie voor Timber vandaan komt is mij een raadsel. Iedere analist of voetbalcommentator vindt hem goed. Hele matige voetballer. Waar was hij de laatste 14 wedstrijden? Stond bijna iedere wedstrijd in de basis en met zijn ervaring zou hij leidend moeten zijn, maar hij deelt in de malaise.

+1/-0

kees592 schreef op 14 januari 2026 om 11:52:

Waar de adoratie voor Timber vandaan komt is mij een raadsel. Iedere analist of voetbalcommentator vindt hem goed. Hele matige voetballer. Waar was hij de laatste 14 wedstrijden? Stond bijna iedere wedstrijd in de basis en met zijn ervaring zou hij leidend moeten zijn, maar hij deelt in de malaise.

Ik denk dat het gebaseerd is op de potentie die hij als speler heeft. Een Timber in goede doen is goud waard maar aan de huidige versie heb je helemaal niets. Of geblesseerd of ongeïnteresseerd.

+1/-0

Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ben echt 100% met je eens.
Van al die jaren bij Feyenoord hebben we 1 leuk jaar gezien.
Is nu eigenlijk altijd de slechte op het middenveld ook.

+1/-0

wehave schreef op 14 januari 2026 om 14:12:

Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ben echt 100% met je eens.
Van al die jaren bij Feyenoord hebben we 1 leuk jaar gezien.
Is nu eigenlijk altijd de slechte op het middenveld ook.

Eens. Heb Timber lange tijd verdedigd, omdat ik hem ook anderhalf jaar lang een grote uitblinker vond maar hij speelt al tijden echt heel matig. Hij heeft zich niet door weten door te ontwikkelen en bij elke blessure is het weer een stukje minder geworden. Op dit moment samen met Hwang de zwakste middenvelder die we hebben.

+1/-0

Nee hij speelt nu zeker niet goed dit seizoen maar onder Priske met name Champions League heeft hij toch hele sterke potten gespeeld en als aanvoerder!

+1/-0

Alle shit die hij nu over zich krijgt vind ik niet terecht maar als hij gewoon op het veld laat zien dat hij een topspeler is zal de kritiek verstompen. Dan loopt hij maar uit zijn contract hij moet zorgen dat Feyenoord iig CL speelt later dit jaar.

+1/-0

Timber haalt keihard uit naar Van Persie nu !
Transfer is bijna rond.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 18 januari 2026 om 19:29:

Timber haalt keihard uit naar Van Persie nu !
Transfer is bijna rond.

Wat een ratje is het dat mannetje. Heel snel oprotten en dat ie bij zijn nieuwe club maar weer snel geblesseerd mag raken en wel zo dat ie zich kan gaan richten op rolstoelvoetbal.

+1/-0

Duidelijk was hij nu wel dus dat hij vertrekt is zeker anders haal je niet zo uit.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 18 januari 2026 om 19:40:

Duidelijk was hij nu wel dus dat hij vertrekt is zeker anders haal je niet zo uit.

Schandalig hoe hij zich opstelt tegen zijn loyale werkgever die hem altijd is blijven steunen, ook bij zijn zoveelste blessure en maandenlange afwezigheid. Kortom hij moet zijn grote muil houden.

+1/-0

Mag ook weleens in de spiegel kijken, speelt al tijden slecht, net of hij er helemaal geen zin in heeft.

+1/-0

Timber is een gepasseerd station maar hij zei ook dat de relatie ook met andere spelers en Van Persie niet goed is.

+1/-0

Hij is gepikeerd omdat hij 3 1/2 jaar alles gegeven heeft voor Feyenoord. Flikker toch een eind op man je bent 2 1/2 jaar geblesseerd geweest. Je hebt geen kut teruggegeven aan Feyenoord.

+1/-0

Knakkie schreef op 18 januari 2026 om 20:01:

Hij is gepikeerd omdat hij 3 1/2 jaar alles gegeven heeft voor Feyenoord. Flikker toch een eind op man je bent 2 1/2 jaar geblesseerd geweest. Je hebt geen kut teruggegeven aan Feyenoord.

Hij wil zijn gram halen kwam zelf naar Kraay toe. Verder kunnen we niet oordelen wat andere spelers denken. Dat Van Persie de grip kwijt is is wel duidelijk.

+1/-0

Op sociale media is te zien dat Quilindschy Hartman, Ramiz Zerrouki, Calvin Stengs, Zépiqueno Redmond, Neraysho Kasanwirjo en Jivayno Zinhagel het interview van Timber hebben 'geliked'.

+1/-0

Ik heb wel zoiets van waar twee kijven hebben twee schuld.
De positie van Timber sinds het begin van dit seizoen pleit niet voor hem en zijn prestaties daarentegen zijn ook niet om naar huis te schrijven.
Deels zou dit dus ook te maken kunnen hebben met het zwalkende beleid van RvP. Die schittert ook niet in 'goede beslissingen'.

Dan denk ik toch als speler als je je in kijker wilt spelen voor het vervolg van je carriere en eventueel een selectie voor het NL-elftal vlak voor een groot toernooi, ben je niet echt goed bezig. Trouwens blijft hij wel netjes in de media enzo. Dat pleit dan wel weer voor hem, maar op het veld heb je daar geen ene klote aan.

Dat binnen de organisatie dit niet als volwassen mensen (oplossingsgericht) besproken kan worden is duidelijk dat de verantwoordelijken geen verstand van zaken hebben.

Ik blijf het zeggen, we zijn weer de cult-club die we al jaren waren.
Echt druk ga ik mij hier niet meer om maken, onnodig.

+1/-0

Timber, Milambo en Steijn, alle drie niet goed genoeg, maar ze hadden of hebben wel een basisplaats. Vooral daar zit het probleem. Leuke discussie: wat is een goede voetballer en waar zitten ze?

+1/-0

kees592 schreef op 19 januari 2026 om 08:43:

Timber, Milambo en Steijn, alle drie niet goed genoeg, maar ze hadden of hebben wel een basisplaats. Vooral daar zit het probleem. Leuke discussie: wat is een goede voetballer en waar zitten ze?

Onder Arne Slot was Timber een prima speler. Onder RvP is hij echter door diens ego volledig afgebroken. Hetzelfde geldt voor Steijn. Voor dit Feyenoord is hij in de basis meer dan goed genoeg, maar hij wordt totaal verkeerd ingezet. Zelfs als hij slechts 80% van het niveau haalt dat hij bij Twente liet zien, zou hij al van meerwaarde zijn voor dit Feyenoord. RvP lijkt echter niet om te kunnen gaan met dit type spelers.

Het voelt alsof je volledig naar de pijpen van RvP moet dansen. Wie een eigen mening heeft of enige vorm van tegenspraak biedt, lijkt vroeg of laat te worden opgeofferd.

+1/-0

Het menselijke aspect is tegenwoordig zo belangrijk voor een trainer minstens zo belangrijk als tactiek.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber