Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Thijs Kraaijeveld

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Toch leuk voor hem je maakt maar 1x je debuut.

In de voorbereiding op het seizoen 2025/26 werd hij door hoofdtrainer Robin van Persie bij de selectie gehaald. Zijn sterke ontwikkeling resulteerde op 31 augustus 2025 in een officieel debuut in het eerste elftal.

+1/-0

Basis in de Schouten rol.

+1/-0

Snap ook niet dat hij niet meer kansen krijgt de paar keer dat hij wel meedeed deed hij het toch aardig lijkt me topfit en nederlander.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 19 december 2025 om 15:50:

Basis in de Schouten rol.

Eens

+1/-0

Nu Timber loopt te klootviolen (op het veld en op de transfermarkt) lijkt het me een goed plan om Kraaijeveld zijn plaats in te laten nemen. Schijnt een enorm talent te zijn, dus voor de leeuwen.

+1/-0

Help het hopen,maar Van Persie zal er wel weer heel anders tegen aankijken. Die zet nog eerder Larin op het middenveld waar due gast nog nooit gespeeld had in zijn lange carrière.

+1/-0

Moet gewoon in de basis staan, is echt een groot talent die nu de kans moet krijgen.

+1/-0

Hwang-Kraaijeveld
----Valente------

Dat is de beste optie in mijn ogen op dit moment.

+1/-0

Probleem voor aanstaande zondag is: Valente is geschorst en is Hwang fit voor 90 minuten. Als Larin maar niet wordt opgesteld als middenvelder, misschien Van den Elshout ook als middenvelder in de selectie houden.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 09 januari 2026 om 12:26:

Probleem voor aanstaande zondag is: Valente is geschorst en is Hwang fit voor 90 minuten. Als Larin maar niet wordt opgesteld als middenvelder, misschien Van den Elshout ook als middenvelder in de selectie houden.

Iedereen weet het maar helaas zit van Persie aan het roer dus reken maar weer op Larin.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Thijs Kraaijeveld