Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

Deze onzin heeft nu wel lang genoeg geduurd. Als hij niet binnen een week wordt verkocht zou ik hem een half jaar trainen bij onder 21 in het vooruitzicht stellen. Eens kijken hoe snel hij weg is.

+1/-0

Ja de club is gebaat bij duidelijkheid en moet verder nu bijtekenen gaat niet gebeuren hij is klaar in Rotterdam en met nog geen miljoen aan salaris Valente verdient al terecht meer snap ik dat hij financieel een stap wil maken zoals zijn broer.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 januari 2026 om 23:47:

Ja de club is gebaat bij duidelijkheid en moet verder nu bijtekenen gaat niet gebeuren hij is klaar in Rotterdam en met nog geen miljoen aan salaris Valente verdient al terecht meer snap ik dat hij financieel een stap wil maken zoals zijn broer.

Tuurlijk, daar is allemaal wat van te zeggen, maar het draait dus alleen om de munten. WEGWEZEN!

+1/-0

Tuurlijk het is altijd een geld kwestie Berghuis vertrok ook naar Amsterdam voor het geld had Feyenoord hem meer geboden was hij bij Feyenoord gebleven. Guus Til had ook jaren voor ons kunnen spelen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber