Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 17 december 2025 om 23:01:

Vanavond duidelijk laten zien dat hij de onbetwiste nummer 1 is. Was bij alle 3 de goals kansloos.

Justin neemt ook zijn verantwoordelijkheid na de wedstrijd en dat doe je gewoon als aanvoerder.

Aardige speler, bij iedere uittrap moet je hopen dat hij niet geblesseerd raakt. Het is dat Wellenreuter nog slechter is....

+1/-0

Vanavond duidelijk laten zien dat hij de onbetwiste nummer 1 is. Was bij alle 3 de goals kansloos.

Justin neemt ook zijn verantwoordelijkheid na de wedstrijd en dat doe je gewoon als aanvoerder.

Het zag er wel lullig uit hoor die goal van Vente die met een pisboog over ‘m heen gaat.
Heel snel afscheid van nemen na dit seizoen, kost een vermogen aan salaris als best verdienende Feyenoordspeler, en speelt bijna nooit. Ik vraag me af of die nog aan een andere club komt als eeuwig geblesseerde. Misschien dat een club het aandurft met een soort No Play No Pay constructie. Zoiets als Ajax met die invalide Japanner van Arsenal die 15 maanden geleden zijn laatste 20 minuten gespeeld heeft. Maar goed dat is Justin’s probleem, zijn contract loopt in juni af.

+1/-0

Knakkie schreef op 18 december 2025 om 05:37:

Het zag er wel lullig uit hoor die goal van Vente die met een pisboog over ‘m heen gaat.
Heel snel afscheid van nemen na dit seizoen, kost een vermogen aan salaris als best verdienende Feyenoordspeler, en speelt bijna nooit. Ik vraag me af of die nog aan een andere club komt als eeuwig geblesseerde. Misschien dat een club het aandurft met een soort No Play No Pay constructie. Zoiets als Ajax met die invalide Japanner van Arsenal die 15 maanden geleden zijn laatste 20 minuten gespeeld heeft. Maar goed dat is Justin’s probleem, zijn contract loopt in juni af.

Die goal van Vente was en goed ingekopt en de fout lag bij het niet goed dekken van de verdediging.
Ook als Wellenreuther gekeept had in die positie was die onhoudbaar geweest.

Dus ja hij was heel lullig, maar ook een goede goal.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 18 december 2025 om 12:59:

Knakkie schreef op 18 december 2025 om 05:37:

Die goal van Vente was en goed ingekopt en de fout lag bij het niet goed dekken van de verdediging.
Ook als Wellenreuther gekeept had in die positie was die onhoudbaar geweest.

Dus ja hij was heel lullig, maar ook een goede goal.

Bal door het midden waarbij Timber de fout maakt was ook niet helemaal lekker gegeven.
Maar kan allemaal gebeuren bij een keeper die eidelijk keer weer kan spelen.
Maar laten we niet doen als hij een goede wedstrijd heeft gekeeped.

+1/-0

Een keepers crisis kunnen we er echt niet bijhebben die 2e plek vasthouden is heilig.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow