Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Zoals hij nu 'voetbalt' en als hij niet bijtekent, dan kan je hem net zo goed op de tribune zetten.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 23 november 2025 om 23:25:

Zoals hij nu 'voetbalt' en als hij niet bijtekent, dan kan je hem net zo goed op de tribune zetten.

Eens.

+1/-0

Geloof niet dat hij zo zeer met de randzaken bezig is hij kan het fysiek gewoon niet opbrengen wat er gevraagd wordt en hij moet het juist daar van hebben.

+1/-0

Tja het een kan een gevolg zijn van het andere. Fysiek het niet kunnen opbrengen om 90 minuten vol te gaan omdat je mentaal niet goed in je vel zit.
Misschien moet hij wel uit zijn lijden verlost worden en plaats laten nemen op de tribune. Dan kan hij rustig nadenken over wat hij nou wil. Bijtekenen en weer de rol gaan invullen zoals hij dat vorige seizoenen deed of buiten de selectie vallen en misschien wel zijn WK selectie verspelen maar wel een mooie transfervrije overstap waarbij hij zijn zakken kan vullen met miljoenen aan tekengeld.

+1/-0

Een fitte Targhalline (6) zou bij mij nu wel de voorkeur krijgen, dan is de balans op het middenveld iets beter met Valente (8) en Steijn (10).

+1/-0

Maar vind de kritiek op Timber ook overdreven als Feyenoord voor de titel wil gaan heb je hem tot de zomer hard nodig. Natuurlijk kijken zijn medespelers anders naar hem omdat hij weg wil maar dat is al sinds de zomer.

+1/-0

Ik hoop dat hij snel weer zijn vorm terugkrijgt

+1/-0

CafeScore schreef op 25 november 2025 om 05:01:

Je bedoelt dat je hoopt dat hij zich snel weer gaat inzetten? Want hoe hij erbij loopt is echt te schandalig voor woorden. Dit zit heel dicht in de buurt van werkweigering.

+1/-0

socrates schreef op 25 november 2025 om 08:49:

CafeScore schreef op 25 november 2025 om 05:01:

Je bedoelt dat je hoopt dat hij zich snel weer gaat inzetten? Want hoe hij erbij loopt is echt te schandalig voor woorden. Dit zit heel dicht in de buurt van werkweigering.

Timber zit allang met zijn hoofd ergens anders, dat is goed zichtbaar. Als je hem opstelt dan weet je dat je met iemand te maken heeft die 70-80% inzet toont.

+1/-0

Vrees dat hij ook weet dat RVP hem niet durft tepasseren speelt hij goed is er niks aan de hand maar dat doet hij nog niet. Op de tribune zetten hoor ik vaak maar dat is onzin.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 25 november 2025 om 15:26:

Vrees dat hij ook weet dat RVP hem niet durft tepasseren speelt hij goed is er niks aan de hand maar dat doet hij nog niet. Op de tribune zetten hoor ik vaak maar dat is onzin.

Dat is zeker onzin. De toegang tot het stadion en 1908 per onmiddellijke ingang ontzeggen ;)

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 25 november 2025 om 15:26:

v Persie begon goed met jeugdspelers maar lijkt net zoals met veel andere trainers steeds weer met ouwe troep komt.
Timber speelt al bijna het hele seizoen slecht, wilt niet bijtekenen en je hebt zijn aanvoerdersband ontnomen.
Wat kan dan een reden zijn om hem te laten staan.
Je zet je eigen kop op het hakblok want Timber faalt maar de trainer krijgt de kritiek.

+1/-0

wehave schreef op 25 november 2025 om 18:01:

Je zet je eigen kop op het hakblok want Timber faalt maar de trainer krijgt de kritiek.

Van Persie is verantwoordelijk, dus hij kan hem er ook naast zetten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber