Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 12.916
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 13 november 2025 om 13:28:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 13 november 2025 om 13:20:
zie mij post hierboven. Na de winterstop kan je zomaar Timber Moder en Targhalline missen.
Het gaat nu van lange termijn en een definitief oordeel ('ik ben klaar met spelers X/Y/Z') naar een mogelijk probleem op middel-korte termijn (periode na winterstop, geblesseerden, mutaties en Afica-Cup gangers) waar een tijdelijk component in zit.
Resink zou daarin een oplossing kunnen zijn, maar als hij een tijdelijk gat moet opvullen; zit je waarschijnlijk permanent aan hem vast. Omdat Groningen hem wil verkopen. Je hebt naast genoemde namen op langere termijn ook nog jeugdspelers als Elshout en Kraaijeveld. Resink moet hun ontwikkeling en doorbraak niet in de weg staan, op den duur.
Laat de club maar goed inventariseren of deze speler (dit type, deze positie) écht nodig is. Ik ben er persoonlijk niet van ovetuigd.
Forumreacties: 1.967
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 13 november 2025 om 13:18:
open/sluit de onderstaande quote:
Het verschil tussen Resink en de namen waar jij zegt 'klaar mee te zijn', is dat de één niet bij Feyenoord onder contract staat en de anderen (nog) wel. Daarnaast staan er nog tal van andere, goede middenvelders bij Feyenoord onder contract: Steijn, Valente, Targhalline en bijvoorbeeld Zechiël.
Timber zal vertrekken, en ik acht de kans aanwezig dat ook Hwang een transfer zal maken. Moder is een geweldenaar, alleen heeft hij nu een ontzettende pech-blessure. Laat hem rustig werken aan zijn herstel, en dan kan hij (hopelijk) net zo sterk terugkomen als hij in de tweede helft van vorig seizoen was. Dat hij nú in de lappenmand zit, zou voor de club geen reden moeten zijn om maar 'klaar' met hem te zijn en op zoek te gaan naar een vervanger.
Supporters kunnen zulke emoties hebben, wanneer je als Feyenoord op basis van zulke emoties (spelers)beleid gaat voeren; sloop je de club in rap tempo.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.454
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 13 november 2025 om 14:23:
(...)
Jij bent wel erg positief over Moder. Hij heeft nog niet veel laten zien en hij is nu langdurig geblesseerd.
Forumreacties: 1.967
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 12.916
Reg.: 9 oktober 2019
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Spelers » Jakub Moder