Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.573
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Feyenoord-FC Volendam
Man van de Wedstrijd Feyenoord-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2025 om 20:57:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 26 oktober 2025 om 20:49:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2025 om 20:39:
De Snor is het eens met me thank god!
Derksen haakt daarop in: "Die hebben ze aanvoerder gemaakt. Dan hadden ze beter Valente aanvoerder kunnen maken." Van der Gijp is niet verbaasd dat Steijn nog zoekende is bij zijn nieuwe club. "Het tempo ligt hoger, het verwachtingspatroon ligt hoger. Het is allemaal net wat groter dan bij FC Twente", zo besluit René van der Gijp.
Ik weet niet of dat nou een aanbeveling is als de Snor het met je eens is
![]()
De linksback van Veendam maar heeft wel wat boerenverstand werkte sinds 1977 voor Voetbal International en bekleedde de functie van hoofdredacteur van 2000 tot 2013.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 12.708
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.418
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: geen
Hij is ook groot. Zo groot dat het bijna niet te rijmen is met zijn techniek en manier van bewegen.
Ik denk dat hij conditioneel en fysiek nog wel wat stappen kan maken, hij is 22 jaar en speelde een half jaar geleden nog voor (met alle respect) FC Groningen. Als hij écht wat meer power gaat 'kweken', en het vermogen om 90 minuten lang te gáán; dan kan hij een speler worden die geschikt is voor de bovenkant van de Premier League.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 12.708
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord Forum » Spelers » Luciano Valente