Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
skylerclooney
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 1
Reg.: 9 oktober 2025
Favoriete opstelling: incompleet
Hey allemaal, Skyler hier. Al jaren een grote Feyenoord-fan, en ik wilde even mijn mening delen over onze Japanse spelers - Tsuyoshi Watanabe en Ayase Ueda.
Wat mij opvalt, is hoe anders hun speelstijl is, maar op een positieve manier. Watanabe is zo’n verdediger die nooit in paniek raakt. Hij leest het spel goed, stapt precies op het juiste moment in en houdt het simpel. Geen fratsen, geen overtollige risico’s - gewoon degelijk en slim verdedigen.
Ueda is wat anders. Je ziet dat hij nog aan het wennen is aan de Eredivisie, maar zijn loopacties zijn echt slim. Hij is niet de luidruchtige spits die constant om de bal schreeuwt, maar hij beweegt goed, creëert ruimte en staat vaak op de juiste plek. En als hij de kans krijgt, is hij scherp — één aanraking, Pips NYT schot, klaar.
Ik vind dat ze samen iets moois brengen: rust en discipline in ons meestal energieke en felle spel. Feyenoord staat bekend om passie en strijd, en de Japanse spelers voegen daar een stuk kalmte en precisie aan toe. Dat maakt het team in balans - vuur en focus.
Wat vinden jullie? Denken jullie dat Ueda dit seizoen echt gaat doorbreken? En hoeveel invloed heeft Watanabe volgens jullie op onze verdediging tot nu toe?
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Feyenoord Forum » Spelers » Japanse