Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Jordan Bos

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ik volg het Belgisch voetbal niet, maar deze Aussie is goed gescout.
Is hij vernoemd naar Michael Jordan?

+1/-0

Dit vind ik misschien wel de best gescoute aankoop tot nu toe, maakt op mij een hele sterke indruk. Emerton vibes.

+1/-0

Alleen die bal op Hadj Moussa was al wereldklasse. Deed me denken aan die bal van Smal op Carranza tegen Milan.

+1/-0

Speelde een prima pot onze Nederlandse-Australiër. Verdedigend wordt hij nog niet getest maar dat komt wel tegen betere tegenstanders.
Gaat wel wat goals maken zelfs.

+1/-0

Het is af en toe een beetje hotse-knots-begonia bij Bos, maar hij heeft in ieder geval voldoende power en drive naar voren. Gisteren speelde hij prima.

Het hoeft op de flank ook niet allemaal heel gepolijst te zijn, want je hebt vaak wel genoeg ruimte.

Ik ben inderdaad benieuwd hoe Bos zich staande gaat houden tegenover een directe tegenstander. Ook Smal is dan niet op zijn best, dus het wordt afwachten hoe Feyenoord dat gaat oplossen.

Zou hij op den duur geen Nederlands paspoort aan kunnen vragen? Het maakt hem op termijn misschien aantrekkelijker voor grotere clubs/competities met betrekking tot werkvergunningen enzo...

+1/-0

Dacht dat hij ouder was maar nog maar 22 kan en moet nog stappen maken en dan tebedenken dat eerste keus Bjorn Meijer niet fit genoeg was.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Jordan Bos