Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 11.660
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
Feyenoord-trainer Robin van Persie sluit niet uit dat aanwinst Anel Ahmedhodžić woensdagavond direct zijn debuut maakt in het heenduel tegen Fenerbahçe. De Bosnische verdediger kwam dinsdag over van Sheffield United en sluit per direct aan bij de selectie. De Rotterdamse club heeft de werkvergunning voor Ahmedhodžić inmiddels rond. De club wacht alleen nog op toestemming van de Engelse voetbalbond om de transfer volledig af te ronden en de verdediger in te schrijven bij de UEFA.
''We zijn al een tijdje op zoek naar een laatste man. Hij tikt heel wat boxen in onze ogen af'', legt Van Persie uit in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Hij brengt een stukje ervaring, leiderschap. Daar hebben we naar gekeken en dat zijn belangrijke punten. Ik heb volledige wedstrijden van hem teruggekeken en daarin maakte hij op mij en de technische staf een prima indruk. Dat was ook bij Dennis en de overige directieleden zo. Het verdient ook een compliment naar de directie dat het allemaal is gelukt. Voor zover ik weet moet er nog een klein dingetje gebeuren. De kans is groot dat hij morgen speelt.''
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Feyenoord Forum » Spelers » Anel Ahmedhodzic