Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Aymen Sliti

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ik ken hem helemaal niet maar vond hem vandaag niet verkeerd type Gakpo.
Van Persie zei het al de Feyenoord Academy heeft goede spelers en dan ook nog Sauer die in de zomer terug komt..
The future is ours!

+2/-0

Aymen Sliti heeft wel iets weg van een jonge Robin van Persie toen hij doorbrak als buitenspeler op links, waarbij van Persie natuurlijk een veel groter talent was die zou uitgroeien tot beste spits ter wereld. Ik zie liever Sliti kansen krijgen dan zo'n Osman, er zit veel meer gogme en creativiteit in Sliti. Vond hem eerder tegen Monaco in de voorbereiding ook al een sterke invaller die wat wist te creëren en dat kunnen we maar al te goed gebruiken.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 maart 2025 om 11:47:

Aymen Sliti heeft wel iets weg van een jonge Robin van Persie toen hij doorbrak als buitenspeler op links, waarbij van Persie natuurlijk een veel groter talent was die zou uitgroeien tot beste spits ter wereld. Ik zie liever Sliti kansen krijgen dan zo'n Osman, er zit veel meer gogme en creativiteit in Sliti. Vond hem eerder tegen Monaco in de voorbereiding ook al een sterke invaller die wat wist te creëren en dat kunnen we maar al te goed gebruiken.

Dat hebben we gisteren niet gezien, maar de tegenstander was sterk. Of hij beter wordt dan Osman? Afwachten maar.

+1/-0

Leuk voor deze speler dat hij ook direct z'n eerste doelpunt mag maken in z'n officiële debuutweek. Hopelijk houdt van Persie hem er bij en krijgt hij meer kansen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Aymen Sliti