Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 556
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.301
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 3.088
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 oktober 2024 om 00:09:
De potentie is er zeker om in de Eredivisie naam temaken CL is natuurlijk stapje hoger maar Brighton wil hem niet voor niks in NL zien hier kan hij zich goed ontwikkelen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.415
Reg.: 30 januari 2014
De laatste twee wedstrijden was het niet slecht en tegen Girona in het bijzonder vond ik hem dreigend, maar tegen Twente was het abominabel zwak. Ik ben nog steeds van mening dat een Slory of een Sauer het niet slechter zouden hebben gedaan, zeker een Slory zou met zijn snelheid en explosiviteit ongeveer hetzelfde hebben gebracht als Osman.
In de winterstop hebben we op beide flanken een directe versterking nodig, want wat Paixao en Osman laten zien is niveau subtop/middenmoot.
Forumreacties: 16.706
Reg.: 2 januari 2007
Forumreacties: 3.719
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 06 oktober 2024 om 19:03:
De laatste twee wedstrijden was het niet slecht en tegen Girona in het bijzonder vond ik hem dreigend, maar tegen Twente was het abominabel zwak. Ik ben nog steeds van mening dat een Slory of een Sauer het niet slechter zouden hebben gedaan, zeker een Slory zou met zijn snelheid en explosiviteit ongeveer hetzelfde hebben gebracht als Osman.
In de winterstop hebben we op beide flanken een directe versterking nodig, want wat Paixao en Osman laten zien is niveau subtop/middenmoot.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 06 oktober 2024 om 20:59:
Talent genoeg, heeft wat tijd nodig. Denk dat hij op links beter uit de verf komt.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2024 om 22:59:
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 06 oktober 2024 om 20:59:
Talent genoeg, heeft wat tijd nodig. Denk dat hij op links beter uit de verf komt.
+1 in Denemarken speelde hij voornamelijk op links.
Willykment
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Priske volgde hem al langer weet wat hij kan mischien heeft hij hem ook wel aanbevolen bij de directie. Minteh was nog echt een ruwe diamant denk dat Osman beter gaat worden hij voetbalt makkelijker en heeft meer overzicht denk ik. Dat hij zich ontwikkeld tot een vaste kracht moet ook wel want het is maar afwachten hoe Stengs terug komt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 oktober 2024 om 07:27:
Erg wisselvallig. Goede individuele actie bij het doelpunt.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.829
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 oktober 2024 om 07:27:
Erg wisselvallig. Goede individuele actie bij het doelpunt.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 846
Reg.: 7 december 2020
Die jongen ontwikkelt zich heel goed, dat heeft Brighton ook in de gaten. Hij zei zelf in een interview dat de club hem na elke wedstrijd belt. Als hij zo doorgaat kan Brighton hem zelf houden of ongetwijfeld goed verkopen zoals Newcastle met Minteh deed. Ik hoop dat er voor volgend seizoen een wat meer structurele oplossing komt op de rechtsbuiten positie. Van dat huren en spelers lekker in waarde laten stijgen voor andere clubs moeten we wel af.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 25 oktober 2024 om 22:34:
Die jongen ontwikkelt zich heel goed, dat heeft Brighton ook in de gaten. Hij zei zelf in een interview dat de club hem na elke wedstrijd belt. Als hij zo doorgaat kan Brighton hem zelf houden of ongetwijfeld goed verkopen zoals Newcastle met Minteh deed. Ik hoop dat er voor volgend seizoen een wat meer structurele oplossing komt op de rechtsbuiten positie. Van dat huren en spelers lekker in waarde laten stijgen voor andere clubs moeten we wel af.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 846
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2024 om 01:35:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 25 oktober 2024 om 22:34:
Zulke spelers moet je uiteraard zelf vast leggen maar Minteh en Osman zijn door de Denen uit Afrika gehaald op jonge leeftijd dat kunnen wij ook doen.
https://www.feyenoordpings.nl/osman-eerlijk-ik-moet-soms-nadenken-op-links-gaat-het-vanzelf/?utm_term=free
Blijf het apart vinden aangezien onze linksbuiten beter op rechts is.
Soms kan het zo makkelijk zijn als spelers op hun juiste positie laten spelen.
Wij hoeven niet hem te gaan leren hoe hij op rechts speelt in dat jaartje.
Wat een gekke actie van hem in de tweede helft. Een scheidsrechter kan het beoordelen als natrappen en kan een rode kaart geven. Het was wel heel licht, maar het kan zomaar bij een scheidsrechter genoeg zijn om een rode kaart te trekken.
Het was ook totaal niet in een spelsituatie, dus ik begrijp zijn actie niet helemaal.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 31 oktober 2024 om 14:02:
Wat een gekke actie van hem in de tweede helft. Een scheidsrechter kan het beoordelen als natrappen en kan een rode kaart geven. Het was wel heel licht, maar het kan zomaar bij een scheidsrechter genoeg zijn om een rode kaart te trekken.
Het was ook totaal niet in een spelsituatie, dus ik begrijp zijn actie niet helemaal.
Feyenoord Forum » Spelers » Ibrahim Osman