Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ibrahim Osman

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik had het idee dat dit een echte versterking zou zijn. Maar deze man valt echt tegen.

Komt geen betonnen paal voorbij

 

+1/-0

De potentie is er zeker om in de Eredivisie naam temaken CL is natuurlijk stapje hoger maar Brighton wil hem niet voor niks in NL zien hier kan hij zich goed ontwikkelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 oktober 2024 om 00:09:

De potentie is er zeker om in de Eredivisie naam temaken CL is natuurlijk stapje hoger maar Brighton wil hem niet voor niks in NL zien hier kan hij zich goed ontwikkelen.




Had beter nog paar stapjes lager kunnen oefenen.
Dit is weer zo een lang project.
Zouden onze talenten het nou echt slechter doen dan dit?

Vind voor zo groot iemand hij wel heel erg slap oogst(fysiek)

 

+1/-0

De laatste twee wedstrijden was het niet slecht en tegen Girona in het bijzonder vond ik hem dreigend, maar tegen Twente was het abominabel zwak. Ik ben nog steeds van mening dat een Slory of een Sauer het niet slechter zouden hebben gedaan, zeker een Slory zou met zijn snelheid en explosiviteit ongeveer hetzelfde hebben gebracht als Osman.

In de winterstop hebben we op beide flanken een directe versterking nodig, want wat Paixao en Osman laten zien is niveau subtop/middenmoot.

 

+1/-0

Talent genoeg, heeft wat tijd nodig. Denk dat hij op links beter uit de verf komt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 oktober 2024 om 19:03:

De laatste twee wedstrijden was het niet slecht en tegen Girona in het bijzonder vond ik hem dreigend, maar tegen Twente was het abominabel zwak. Ik ben nog steeds van mening dat een Slory of een Sauer het niet slechter zouden hebben gedaan, zeker een Slory zou met zijn snelheid en explosiviteit ongeveer hetzelfde hebben gebracht als Osman.

In de winterstop hebben we op beide flanken een directe versterking nodig, want wat Paixao en Osman laten zien is niveau subtop/middenmoot.



Dat lijkt me niet. Als je NAC En Dordt ziet dan weet je dat Sauer en Slory echt nog een weg af te leggen hebben. Osman heeft het wel, zowel techniek als inhoud, maar moet sommige dingen nog net wat beter afstemmen. Zowel met zichzelf als met zijn medespelers.

Gaat er wel uitkomen binnenkort

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 06 oktober 2024 om 20:59:

Talent genoeg, heeft wat tijd nodig. Denk dat hij op links beter uit de verf komt.



+1 in Denemarken speelde hij voornamelijk op links.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2024 om 22:59:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 06 oktober 2024 om 20:59:

Talent genoeg, heeft wat tijd nodig. Denk dat hij op links beter uit de verf komt.



+1 in Denemarken speelde hij voornamelijk op links.



En onze linkerkant is weer beter op rechts...

 

+1/-0

Was ontzettend zwak. Zie liever een versterking komen in de winterstop.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Ibrahim Osman