Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Facundo Buonanotte

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

'Feyenoord bereikt akkoord met Brighton over Buonanotte'

Facundo Buonanotte gaat de overstap maken naar Feyenoord. De Rotterdammers hebben een akkoord bereikt met Brighton & Hove Albion FC over de komst van de 19-jarige Argentijn. Dit meldt 1908.nl.
Feyenoord heeft tijdens de onderhandelingen over een verhuurperiode ook een optie tot koop bedongen, maar de vraag is of die ook daadwerkelijk gelicht kan worden. Wanneer de stadionclub Buonanotte definitief wil aantrekken, moet het huidige inkomende transferrecord fors verbroken worden.

De huidige recordaanwinst staat nu op naam van David Hancko. Feyenoord betaalde inclusief bonussen een bedrag van 8,3 miljoen euro aan Sparta Praag. Buonanotte zou ongeveer twee keer zoveel moeten kosten. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat op een bedrag van achttien miljoen euro. Zijn contract in Engeland loopt nog door tot medio 2027.

 

+1/-0

Je moet dergelijke bedragen gaan betalen voor spelers, wil je met uitgaande transfers richting verdubbeling van huidige records gaan…

 

+1/-0

Zelf ken ik hem niet echt maar hoor dat dit echt een heel groot talent moet zijn.

 

+1/-0

Top deal optie tot koop ook anders als met Minteh. Heeft met De Zerbi gewerkt, dus moet zeker in de visie van Feyenoord passen.

bienvenido!

 

+1/-0

Is dat niet die speler met ook de Italiaanse nationaliteit? Zou prettig zijn dan kan hij meteen aansluiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 01 augustus 2024 om 21:50:

Is dat niet die speler met ook de Italiaanse nationaliteit? Zou prettig zijn dan kan hij meteen aansluiten.



Lijkt me wel zijn achternaam kan niet Italiaanser zijn.

 

+1/-0

Mischien toch iets te voorbarig van 1908 er is nog geen deal of akkoord.
Als het stuk loopt die site onmiddellijk verbieden in De Kuip.

 

+1/-0

Topversterking. Mooi dat ze een optie tot koop hebben bedongen, de prijs valt me mee voor zo'n groot talent. Hier gaat Stengs een zware dobber aan hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 augustus 2024 om 23:16:

Topversterking. Mooi dat ze een optie tot koop hebben bedongen, de prijs valt me mee voor zo'n groot talent. Hier gaat Stengs een zware dobber aan hebben.


Hij is in ieder geval linksbenig. Daar heeft de selectie er niet zoveel van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 augustus 2024 om 23:16:

Topversterking. Mooi dat ze een optie tot koop hebben bedongen, de prijs valt me mee voor zo'n groot talent. Hier gaat Stengs een zware dobber aan hebben.



Stengs kan ook vanaf links in een 3-4-3 met die twee op 10 heb je wel creativiteit en deze jongen heeft iets meer pit en aggressie als Stengs.

 

+1/-0

Dit zou een prima versterking zijn. Eindelijk een versterking van waarde.

Dit geeft vervolgens ook aan dat Priske zijn 3-4-3 heilig vind en hij groen licht heeft om de selectie aan te gaan passen. Wat ik aan de ene kant ook wel weer jammer vind, want Slot had hier zo'n mooi team/ systeem neergezet.

Waarschijnlijk gaat dit dan nog wel een paar transferperiodes duren om de juiste poppetjes op de juiste plaats te kopen. We gaan het zien.

 

+1/-0

Het is wel het einde vd klassieke buitenspelers maar dat is ook ontwikkeling in het internationale voetbal wat al langer gaande is ze gingen toch niet meer buitenom zoals een Blinker of Taument alles gaat naar binnen.

 

+1/-0

Nooit van die jongen gehoord. Echter vanuit alle media wordt hij de hemel in geprezen. We gaan het zien en meemaken. Hopelijk zal hij de investering (koopoptie) waar kunnen maken. Dus erg benieuwd of hij inderdaad DE sensatie van de competitie gaat worden.
Wanneer zou hij aan kunnen sluiten? Haast lijkt me toch wel geboden na zo'n desastreuze voorbereiding, waar hopelijk naar later zal blijken dat het allemaal niet zo desastreus was...

 

+1/-0

Feyenoord grijpt definitief mis bij Facundo Buonanotte. De aanvallende middenvelder van Brighton Hove & Albion kiest voor een verhuurperiode in Engeland.

Buonanotte leek onderweg naar Feyenoord, maar niets is minder waar. Het naar de Premier League gepromoveerde Leicester City neemt de Argentijn op huurbasis over van Brighton, dat meldt Fabrizio Romano op X.

De talentvolle aanvallende middenvelder wordt door Brighton verhuurd zonder optie tot koop. Feyenoord leek ook in de race voor de middenvelder, maar kon de speler niet overhalen om naar Nederland te komen.

 

+1/-0

Dan kan hier toch inmiddels wel een slotje op, lijkt mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 08 augustus 2024 om 13:25:

Dan kan hier toch inmiddels wel een slotje op, lijkt mij.



Graag hij ziet PL duidelijk als zijn league. Dit soort spelers kan je sowieso beter niet huren als Eredivisie club haal ze uit Scandinavië of zoals Hancko uit het Oosten.

 

+1/-0

'Feyenoord liep Buonanotta mis door uitgelekte informatie'

Feyenoord gaat onderzoeken instellen naar hoe bepaalde gevoelige informatie zomaar op straat kan komen te liggen. De Rotterdammers hebben daar in het verleden last van gehad, en daardoor is zelfs een speler uiteindelijk niet naar De Kuip gekomen.

Volgens journalist Mikos Gouka was dit ook de afgelopen transferperiode het geval. Algemeen directeur Dennis te Kloese bevestigde tegenover de Feyenoord-watcher dat de Rotterdammers een belangrijke transfertarget zijn misgelopen doordat er geheime informatie online werd gedeeld.

Te Kloese wilde niet ingaan op de naam van de speler, maar Gouka van het Algemeen Dagblad meldt dat het ging om Facundo Buonanotte. De 19-jarige aanvallende middenvelder stond op het punt om de overstap te maken van Brighton naar De Kuip, maar het klapte op het laatste moment.

De Argentijn koos uiteindelijk voor Leicester City en wist afgelopen weekend zijn eerste goal te maken. Bij veel clubs was het niet bekend dat Buonanotte op huurbasis mocht vertrekken. ''Toen dat uitlekte ging iedereen in z’n omgeving er zich mee bemoeien. Feyenoord had voorsprong maar was die kwijt'', schrijft Gouka op X.

 

+1/-0

Lekken gebeurt overal, maar dat je daarom een hele goede speler misloopt is buitengewoon zuur. Te Kloese is niet naïef het hoort erbij al is de boodschapper 1908 niet echt een betrouwbare partner gebleken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 september 2024 om 21:43:

Lekken gebeurt overal, maar dat je daarom een hele goede speler misloopt is buitengewoon zuur. Te Kloese is niet naïef het hoort erbij al is de boodschapper 1908 niet echt een betrouwbare partner gebleken.



Ik vind het makkelijke kritiek en een afleiding van de werkelijke problemen. Lekken gebeurt overal en het is van alle tijden. Als FTM weg is, gooit Gouka, Krabby, de Televaag of Rijnmond het de wereld in. De transfers van Wieffer, Osman en Tsoungui werden ook gelekt, gingen allemaal door. Om het alleen op een lek te gooien vind ik heel makkelijk van DtK.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 september 2024 om 09:19:

(...)Ik vind het makkelijke kritiek en een afleiding van de werkelijke problemen. Lekken gebeurt overal en het is van alle tijden. Als FTM weg is, gooit Gouka, Krabby, de Televaag of Rijnmond het de wereld in. De transfers van Wieffer, Osman en Tsoungui werden ook gelekt, gingen allemaal door. Om het alleen op een lek te gooien vind ik heel makkelijk van DtK.



Van wat ik begrijp, is er bij Brighton gelekt richting FTM. En heeft dat in de omgeving van de speler geleid tot een reactie, waardoor de totstandkoming van een overeenkomst ingewikkelder werd.

Die 'omgeving' is per speler verschillend natuurlijk, en zorgde misschien voor een situatie die bij Wieffer, Osman en Tsoungui niet ontstaan is.

Het zou in zekere zin kunnen, maar je moet als te Kloese eigenlijk helemaal niet zo specifiek ingaan op een mislukte transfer. Vind ik. De perceptie van wat er is heeft afgespeeld, kan bij alle partijen totaal verschillend zijn. En het is nooit één ding wat ertoe geleid heeft dat iets klapt, er is vrijwel altijd meer aan de hand.

Ik snap de frustratie bij te Kloese over 1908.nl en FTM overigens wél. Tot op het moment dat er getekend is, zijn transfer gebaat bij stilte en zo weinig mogelijk media. Gelekt wordt er altijd, maar dat er partijen bij Feyenoord een soort verdienmodel ervan gemaakt hebben en er een situatie is ontstaan waarin andere media het overnemen; dat zorgt voor teveel onrust.

En ja, daardoor kunnen andere partijen afhaken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Facundo Buonanotte