Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » David Hancko

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Als het gerucht dat Feyenoord 35 miljoen vraagt klopt, dan is DtK knettergek. Linksbenige CV's zijn schaars en peperduur, Hancko heeft een zeer goed EK gespeeld em ligt lang vast. Kunnen we nou niet gewoon eens een keer een statement maken en echt de hoofdprijs vragen?

 

+1/-0

Zo goed als rond met bonussen zo'n 30 miljoen hij kwam voor iets meer dan 7 miljoen dus 23 miljoen winst gaat nog wat naar praag. Al is dit volgens Spaanse media dus exacte bedrag zal wel gissen blijven. Kampioen en beker hij wil graag naar Madrid het ga je goed David!

 

+1/-0

Als het 27 plus 3 is valt dat tegen ze hadden ingezet op 35 dan moet je niet lager als 30 gaan maar er worden vaak verkeerde bedragen genoemd in media dus ik weet het niet. Atletico is voor David natuurlijk wel top.

 

+1/-0

Er is een Spaanse koekwous die dit bedrag noemt en wat vage sites nemen het over. Je gaat iets te snel Marc.

Maar als dit bedrag klopt, is het schandalig. Dan kan je Dtk niet meer de onderhandelingen laten doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2024 om 19:34:

Er is een Spaanse koekwous die dit bedrag noemt en wat vage sites nemen het over. Je gaat iets te snel Marc.

Maar als dit bedrag klopt, is het schandalig. Dan kan je Dtk niet meer de onderhandelingen laten doen.



Klopt het is gelukkig niet Romano die het meldt Marktwaarde van Hancko is gewoon 35 en dat was VOOR een goed EK. TeKloese is toch niet op zijn achterhoofd gevallen?

 

+1/-0

'Simeone geeft voorkeur aan Laporte boven Hancko'

David Hancko gaat zich deze week gewoon melden bij Feyenoord. Atletico Madrid heeft twee keer een bod neergelegd in De Kuip om de Slowaak los te weken, maar dat werd direct afgewezen door de Rotterdammers. Feyenoord houdt vast aan een bedrag van minimaal 35 miljoen euro en het lijkt er niet op dat beide partijen elkaar op korte termijn gaan vinden.

In Spanje wordt er inmiddels druk gespeculeerd over de vervolgstappen die Atletico Madrid gaat maken. Het is duidelijk dat de club uit de La Liga een nieuwe centrale verdediger aan de selectie wil toevoegen. Naast Hancko wordt nu ook Aymeric Laporte nadrukkelijk genoemd om de vacature in te vullen. De dertigjarige centrale verdediger is Europees kampioen geworden met Spanje en staat tot medio 2026 onder contract bij Al-Nassr FC.

Trainer Diego Simeone heeft volgens Gol Digital zijn voorkeur aangegeven voor Laporte boven de Feyenoorder. De 30-jarige linkspoot heeft een indrukwekkend CV en de nodige ervaring in de Europese top. De verdediger werd zes keer kampioen van Engeland, won de Champions League, twee keer de FA Cup en afgelopen week pakte Laporte zijn tweede hoofdprijs met Spanje. Op het EK in Duitsland heeft hij bewezen nog altijd op het hoogste niveau mee te kunnen.

Laporte staat ervoor open om Saudi-Arabië te verlaten en terug te keren naar Spanje. Simeone is overtuigd en wil zijn ploeg versterken met de nodige ervaring. Hancko wordt door de trainer van Atletico Madrid gezien als een speler die hem minder zekerheid geeft dan Laporte. De clubleiding wikt en weegt en heeft juist de voorkeur voor Hancko, want voor Laporte moet een bedrag van dertig miljoen euro op tafel komen om zaken te kunnen doen met Al-Nassr FC.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Lang verhaal kort: Feyenoord wil minimaal 35, in Madrid willen ze dat niet doen, Hancko blijft vooralsnog. :B Lijkt me prima!

 

+1/-0

Ik denk dat 35M geen onredelijk bedrag is voor Hancko.

Laporte voor 30M is gezien zijn hogere leeftijd ook niet gek, ik zou Atletico wel begrijpen dat ze voor Laporte gaan. Volgens mij kijken zij een stuk minder naar leeftijd in relatie tot potentiele restwaarde in Madrid, en meer naar het aantal jaren dat spelers nog kunnen spelen.

 

+1/-0

''Mijn laatste informatie is nog altijd dat er een kloof is van tien miljoen''

De kans dat David Hancko naar Atletico Madrid gaat, wordt kleiner. De Spaanse topclub heeft zich niet meer gemeld bij Feyenoord nadat twee aanbiedingen direct van de tafel zijn geveegd. Journalisten Fabrizio Romano en Matteo Moretto bespreken de laatste ontwikkelingen over een mogelijke transfer en vertellen dat de situatie ingewikkelder wordt.

''Hancko staat open voor een overstap'', begint de goed ingevoerde journalist Moretto over de transferperikelen. ''Hij ziet Atletico als een mooie volgende stap in zijn carrière. Atletico is geïnteresseerd, maar Feyenoord is heel duidelijk. Ze vragen 35 tot 40 miljoen voor Hancko. Het eerste bod was net iets meer dan twintig, daarna steeg het een beetje. Mijn laatste informatie is nog altijd dat er een kloof is van tien miljoen.''

Moretto verwacht ook niet dat Atletico Madrid en Feyenoord elkaar een dezer dagen gaan vinden. De Spanjaarden hebben geen derde bod meer ingediend en de Rotterdammers hebben niet de indruk gewekt dat er over de vraagprijs valt te onderhandelen. ''Voorlopig denk ik dat Atletico het goed vindt zo. Ze kijken ook naar andere opties.'' De naam van Aymeric Laporte viel daarbij al nadrukkelijk.

Bij Feyenoord heeft Hancko een contract tot medio 2028. De Slowaak heeft een ijzersterk EK gespeeld, dus algemeen directeur Dennis te Kloese ziet dan ook geen enkele reden om van de vraagprijs af te zien. Hancko heeft aangegeven open te staan voor een nieuwe uitdaging, maar liet in een recent interview ook weten bij een club te zitten waar hij van houdt en opnieuw actief mee is in de Champions League.

 

+1/-0

Atletico en Feyenoord naderen elkaar blijkbaar. Transfer weer dichterbij.

https://as.com/futbol/primera/el-atletico-sube-la-oferta-para-cerrar-ya-a-hancko-n/?ssm=TW_CC&s=08link

Zou grote aderlating zijn. Misschien wel belangrijkste speler van afgelopen jaren...

30 miljoen (inc. Bonussen) vind ik trouwens niet super veel...

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 juli 2024, 08:44:00.

 

+1/-0

35-40 miljoen daar moet Te Kloese aan vasthouden. Hancko heeft pas nog zijn contract verlengd dus Feyenoord kan hoog in de boom blijven zitten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 28 juli 2024 om 08:36:

30 miljoen (inc. Bonussen) vind ik trouwens niet super veel...



Plundra noemen ze dat bij IKEA. :kwaad

 

+1/-0

'Atlético Madrid geeft gas en wil Hancko meenemen op trainingskamp'

Atlético Madrid doet er momenteel alles aan om een akkoord te bereiken met Feyenoord. De Spanjaarden onderhandelen met de Rotterdammers over een transfersom. Het derde bod van de club uit de La Liga moet ervoor zorgen dat beide partijen elkaar gaan vinden.

Volgens Marca wordt er momenteel gewerkt aan een derde bod dat dicht bij de dertig miljoen euro ligt. Er is nog steeds een gat van vijf miljoen euro, want Feyenoord aast op een bedrag van minimaal 35 miljoen euro. Het medium verwacht dat bonussen ervoor moeten zorgen dat Feyenoord groen licht geeft om de transfer af te ronden.

David Hancko is duidelijk geweest de afgelopen periode. De Slowaak heeft zijn ja-woord al gegeven en wacht de ontwikkelingen geduldig af. De technische leiding van Atlético Madrid is ervan overtuigd dat er spoedig een akkoord bereikt gaat worden. De Spaanse club wil de verdediger volgende week zondag meenemen op trainingskamp naar Hong Kong.

 

+1/-0

'Feyenoord ziet bod Atlético als belediging en weigert onderhandelingen'

Feyenoord wil op dit moment op geen enkele manier zaken doen met Atlético Madrid over Dávid Hancko, zo schrijft De Telegraaf maandagochtend. De Rotterdammers hebben de eerste twee biedingen direct afgewezen, en algemeen directeur Dennis te Kloese heeft aangegeven niet in gesprek te willen zolang er minder dan veertig miljoen euro wordt geboden.

Nadat Atlético eerder al aanzienlijk minder wilde bieden dan Feyenoord vroeg, was het een tijdje rustig rond de verdediger. Dit weekend verscheen in Spaanse media echter het bericht dat de Madrilenen toch weer werk wilden maken van zijn komst. Toch komen zij opnieuw niet in de buurt van de vraagprijs. Volgens De Telegraaf bedroeg het laatste bod niet meer dan 20 miljoen euro zonder bonussen, slechts de helft van wat Feyenoord voor Hancko verlangt. De club ziet dat bod als regelrechte belediging.

De krant schreef verder hoe Madrileense media 'de boel onder druk trachten te zetten' met verhalen dat Hancko snel zou moeten aansluiten bij het trainingskamp van Atlético. Te Kloese heeft echter al duidelijk gemaakt aan Brian Priske dat Hancko alleen voor een recordbedrag mag vertrekken. De directeur laat zich dan ook niet onder druk zetten. De Spaanse club heeft naar verluidt een vijfjarig contract tegen een miljoenensalaris klaarliggen voor Hancko. Volgens Feyenoord hoort daar ook bij dat Atlético voor zijn komst de hoofdprijs betaalt.

 

+1/-0

Dit wordt zo een mooie rel. Maar eerlijk is eerlijk. Hancko heeft meermaals aangegeven weg te willen. Je kan nog zo hard spelen, aan een ongemotiveerde spelers heb je ook niets.

 

+1/-0

Die spelers zijn zoveel waard geworden omdat Slot ze er goed uit liet zien in zijn systeem en met zijn aanpak. Laat Priske nog een paar maanden zijn gang gaan met dit onsamenhangende geheel en ook Hancko ziet eruit alsof hij er geen reet van kan. Dan is het beter om hem nu e verkopen, ook al is het bod lager dan je zou willen.

 

+2/-0

Zou wat zijn als Arne Dennis gebeld heeft en zei hou hem nog even vast voor Liverpool. Zou een top aankoop zijn voor Slot en die betalen met gemak 45 miljoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 29 juli 2024 om 09:33:

Dit wordt zo een mooie rel. Maar eerlijk is eerlijk. Hancko heeft meermaals aangegeven weg te willen. Je kan nog zo hard spelen, aan een ongemotiveerde spelers heb je ook niets.



Snap je statement niet ?
Wat is eerlijk?
En heb je Hancko zijn uitspraken wel ooit gelezen?

 

+1/-0

Hancko komt stabiel bij mij over. Een prof pur sang, die gewoon zijn best doet en niet gebukt gaat onder de mislukte onderhandelingen. Wellicht helpt het om een Eu 1,5 miljoen extra salaris te geven?, als hij toch demotiveerd is. Maar ik verwacht dat hij het komende seizoen weer zijn stinkende best gaat doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 30 juli 2024 om 15:43:

Hancko komt stabiel bij mij over. Een prof pur sang, die gewoon zijn best doet en niet gebukt gaat onder de mislukte onderhandelingen. Wellicht helpt het om een Eu 1,5 miljoen extra salaris te geven?, als hij toch demotiveerd is. Maar ik verwacht dat hij het komende seizoen weer zijn stinkende best gaat doen.



Hij komt nu ook op een leeftijd dat hij op zijn top moet zijn. Ik snap werkelijk niet dat top clubs behalve het gierige Atletico niet in de rij staan voor hem. Blijkbaar toch het prijskaartje 1 seizoen langer blijven zit er dus gewoon in.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » David Hancko