Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Chris-Kévin Nadje

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

'Feyenoord bereikt akkoord: Nadje wordt nieuwe aanwinst'

Chris-Kévin Nadje maakt de overstap naar Feyenoord. De Rotterdammers hebben een akkoord bereikt over een transfersom voor de 22-jarige middenvelder. Volgens Franse media maakt de stadionclub een bedrag van een half miljoen euro over naar Versailles FC, dat in de toekomst nog door een doorverkooppercentage kan oplopen.

Nadje gaat een contract voor vier seizoenen tekenen in De Kuip. Feyenoord heeft de verdedigende middenvelder dusdanig weten te overtuigen dat hij enkel en alleen de overstap wilde maken naar de Eredivisie. Versailles FC zag de laatste dagen aanbiedingen binnenkomen van diverse Europese clubs, maar Nadje had aangegeven alleen geïnteresseerd te zijn in een transfer naar Feyenoord.

Feyenoord ziet in Nadje de opvolger van Mats Wieffer en/of Ramiz Zerrouki. Eerstgenoemde lijkt zo goed als zeker een uitgaande transfer te maken. Diverse topclubs hengelen naar zijn handtekening en vanwege de interesse is de international van Oranje niet meer houdbaar. Nadje is de derde officiële aanwinst van de Rotterdammers. Eerder werden Anis Hadj Moussa en Gijs Smal gecontracteerd.

Nadje speelt sinds afgelopen zomer voor FC Versailles. De rechtspoot kwam in zijn eerste seizoen voor de club tot 32 duels in alle competities. Daarin was hij zeven keer trefzeker en fungeerde hij twee keer als aangever. Feyenoord had concurrentie van Hellas Verona, Charleroi, Farense, Schalke 04 en twee clubs uit Spanje.

Update
'Transferdetails Nadje: doorverkooppercentage en bonussen bekend'

Chris-Kévin Nadje maakt de overstap naar Feyenoord. Donderdag werd bekend dat de Rotterdammers en Versailles FC een akkoord hebben bereikt over een transfersom. L'Équipe voegt vrijdagochtend de exacte details aan het nieuws toe.

Feyenoord gaat een bedrag van een half miljoen euro naar Frankrijk overmaken. Daarnaast kan de totale som oplopen met 150.000 euro aan bonussen. Ook is er een doorverkooppercentage van vijftien procent afgesproken tussen beide partijen.

Nadje gaat spoedig een contract tekenen voor vier seizoenen in De Kuip. De talentvolle middenvelder wordt voornamelijk gezien als verdedigende middenvelder, maar de laatste wedstrijden in Frankrijk speelde hij als aanvallende middenvelder en kan hij ook de rol van Quinten Timber overnemen bij Feyenoord.

Dit bericht is gewijzigd op 7 juni 2024, 08:53:08.

 

+1/-0

Kan hij ook training geven?

 

+1/-0

Van dit soort aankopen snap ik echt niets. Ik had de hoop dat we juist wat meer kwaliteit gingen kopen en wat meer gevestigde spelers zouden aankopen dit seizoen. Dit voelt voor mij weer als een aankoop die Feyenoord 5 jaar geleden ook had kunnen realiseren.

Een jongen van, toch al, 22 jaar oud. Die op het 3e niveau van Frankrijk voetbalt met een huidige waarde van 400k euro. Als het om de vervanger van Timber gaat, hoop ik dat er een betere speler komt. Als het om back-up gaat, hoop ik dat Feyenoord zelf ook eens iemand kan opleiden. Want een speler van al 22 jaar oud, die op het 3e niveau voetbalt, daar moet een speler van de jeugd toch in de buurt komen? Daarom in mijn ogen dus allemaal net niet.

 

+1/-0

500.000 is een schijntje natuurlijk fysiek is het een beest. Die jongen wordt hoe dan ook alleen maar meer waard als hij bij Feyenoord speelt dus laat maar komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 07 juni 2024 om 14:15:

Van dit soort aankopen snap ik echt niets. Ik had de hoop dat we juist wat meer kwaliteit gingen kopen en wat meer gevestigde spelers zouden aankopen dit seizoen. Dit voelt voor mij weer als een aankoop die Feyenoord 5 jaar geleden ook had kunnen realiseren.

Een jongen van, toch al, 22 jaar oud. Die op het 3e niveau van Frankrijk voetbalt met een huidige waarde van 400k euro. Als het om de vervanger van Timber gaat, hoop ik dat er een betere speler komt. Als het om back-up gaat, hoop ik dat Feyenoord zelf ook eens iemand kan opleiden. Want een speler van al 22 jaar oud, die op het 3e niveau voetbalt, daar moet een speler van de jeugd toch in de buurt komen? Daarom in mijn ogen dus allemaal net niet.


Er staat in de tekst dat het om een vervanger van Zerrouki of Wieffer gaat. Als hij eenzelfde ontwikkeling als laatstgenoemde doormaakt sluit je een goede deal. De scouting zal ongetwijfeld niet over één nacht ijs zijn gegaan bij een speler die uitkomt op het derde niveau van Frankrijk. Fysiek sterke Franse spelers liggen doorgaans goed in de markt, dus bij iets van ontwikkeling kan je hem waarschijnlijk voor een veelvoud doorverkopen. Dat is uiteindelijk wel onze positie in de Europese voetbalketen.

Verder eens dat onze jeugd ook kansen moet krijgen. Zeker op de positie van Timber staan er een aantal klaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 juni 2024 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 07 juni 2024 om 14:15:

Van dit soort aankopen snap ik echt niets. Ik had de hoop dat we juist wat meer kwaliteit gingen kopen en wat meer gevestigde spelers zouden aankopen dit seizoen. Dit voelt voor mij weer als een aankoop die Feyenoord 5 jaar geleden ook had kunnen realiseren.

Een jongen van, toch al, 22 jaar oud. Die op het 3e niveau van Frankrijk voetbalt met een huidige waarde van 400k euro. Als het om de vervanger van Timber gaat, hoop ik dat er een betere speler komt. Als het om back-up gaat, hoop ik dat Feyenoord zelf ook eens iemand kan opleiden. Want een speler van al 22 jaar oud, die op het 3e niveau voetbalt, daar moet een speler van de jeugd toch in de buurt komen? Daarom in mijn ogen dus allemaal net niet.


Er staat in de tekst dat het om een vervanger van Zerrouki of Wieffer gaat. Als hij eenzelfde ontwikkeling als laatstgenoemde doormaakt sluit je een goede deal. De scouting zal ongetwijfeld niet over één nacht ijs zijn gegaan bij een speler die uitkomt op het derde niveau van Frankrijk. Fysiek sterke Franse spelers liggen doorgaans goed in de markt, dus bij iets van ontwikkeling kan je hem waarschijnlijk voor een veelvoud doorverkopen. Dat is uiteindelijk wel onze positie in de Europese voetbalketen.

Verder eens dat onze jeugd ook kansen moet krijgen. Zeker op de positie van Timber staan er een aantal klaar.



Las dat hij uit de jeugdopleiding van RC Lens een club die bekend staat om het ontwikkelen van talent.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Chris-Kévin Nadje