Vak: -
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Favoriete opstelling: geen
Onze flankspeler vind ik veruit het zwakste punt in dit Feyenoord. Paixao heeft potentie maar is wisselvallig, al lijkt het de laatste weken steeds beter te gaan. Jahanbaksh soms goed soms slecht. De rest is allemaal vaker slecht dan goed. Het is dat de alternatieven ook ruk zijn, anders zou het bizar zijn dat Idrissi zoveel minuten mag maken van Slot.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
Zijn op Paixao en Walemark na allemaal gehaald op voorspraak van Arne Slot. Ik hoop dat de scouting het voortouw neemt in het halen van de volgende buitenspelers, die moeten van een veel hoger niveau zijn dan wat we nu hebben om enigszins mee te kunnen in de CL. Alleen Paixao heeft momenteel CL potentie, de rest komt inderdaad tekort.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 17 april 2023 om 10:47:
Zijn op Paixao en Walemark na allemaal gehaald op voorspraak van Arne Slot. Ik hoop dat de scouting het voortouw neemt in het halen van de volgende buitenspelers, die moeten van een veel hoger niveau zijn dan wat we nu hebben om enigszins mee te kunnen in de CL. Alleen Paixao heeft momenteel CL potentie, de rest komt inderdaad tekort.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 17 april 2023 om 10:47:
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 17 april 2023 om 18:50:
(...)Ze moeten Slot echt niet meer vragen wie te halen, lijkt erop dat hij dat kunstje niet beheerst. Is niet erg maar hij geeft ze dan ook eens teveel de kans.
Lekker op het elftal richten en zeggen welke posities je versterkt wilt zien,
De scouting doet de rest.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 18 april 2023 om 10:43:
(...)Ze moeten Slot echt niet meer vragen wie te halen, lijkt erop dat hij dat kunstje niet beheerst. Is niet erg maar hij geeft ze dan ook eens teveel de kans.
Alles gaat in overleg bij Feyenoord. Arne Slot heeft inspraak, en zal spelers aandragen die hij graag ziet komen. Maar iedere mogelijke versterking wordt door meerdere personen binnen de organisatie bekeken. Ook door onze scouting. En wanneer iedereen het eens is over de meerwaarde van de speler, gaat de club tot actie over en wordt een poging gedaan de betreffende speler aan te trekken.
Ik denk dat het juist de kracht van de huidige organisatie is, dat een hoofdtrainer met zoveel voetbal-knowhow bij dit proces betrokken wordt. Dat moeten ze vooral blijven doen, de huidige werkwijze heeft Feyenoord afgelopen seizoenen veel gebracht.
Dan kunnen we allemaal spelers aanwijzen die al dan niet op zijn voorspraak gekomen zijn, en de verwachting niet waarmaken. Maar het blijft altijd een gok. Zeker in het kader van transferwaardes waarin de club nog altijd zoekt, kan het kwartje ook de andere kant op vallen. De balans van afgelopen seizoenen is uitstekend gebleken.
En ik betwijfel dat een Wålemark nog bij niemand anders bekend was dan bij de trainer. Wilde Slot niet juist een andere speler halen (Veerman) en is er door Arnesen doorgeschakeld op Wålemark toen die naar PSV vertrok?
En van de andere kant, Slot heeft 'namen' uit Alkmaar meegenomen (die zaten gewoon in zijn hoofd) op basis waarvan Arnesen Aursnes en Pedersen gehaald heeft. Die zou je ook op het conto van de trainer kunnen schrijven, en zijn prima aankopen gebleken.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Idrissi moet donderdag gewoon leveren. Er zal veel afhangen van de bevliegingen vanaf de flanken. In de thuiswedstrijd zag je het goed gaan tot aan de 16 (met name eerste half uur), maar als er dan geen actie of voorzet komt bereik je maar weinig.
Misschien helpt het hem dat hij niet met lege maag hoeft te spelen, iedere speler reageert daar toch anders op.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
eopen/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 18 april 2023 om 10:43:
Alles gaat in overleg bij Feyenoord. Arne Slot heeft inspraak, en zal spelers aandragen die hij graag ziet komen. Maar iedere mogelijke versterking wordt door meerdere personen binnen de organisatie bekeken. Ook door onze scouting. En wanneer iedereen het eens is over de meerwaarde van de speler, gaat de club tot actie over en wordt een poging gedaan de betreffende speler aan te trekken.
Ik denk dat het juist de kracht van de huidige organisatie is, dat een hoofdtrainer met zoveel voetbal-knowhow bij dit proces betrokken wordt. Dat moeten ze vooral blijven doen, de huidige werkwijze heeft Feyenoord afgelopen seizoenen veel gebracht.
Dan kunnen we allemaal spelers aanwijzen die al dan niet op zijn voorspraak gekomen zijn, en de verwachting niet waarmaken. Maar het blijft altijd een gok. Zeker in het kader van transferwaardes waarin de club nog altijd zoekt, kan het kwartje ook de andere kant op vallen. De balans van afgelopen seizoenen is uitstekend gebleken.
En ik betwijfel dat een Wålemark nog bij niemand anders bekend was dan bij de trainer. Wilde Slot niet juist een andere speler halen (Veerman) en is er door Arnesen doorgeschakeld op Wålemark toen die naar PSV vertrok?
En van de andere kant, Slot heeft 'namen' uit Alkmaar meegenomen (die zaten gewoon in zijn hoofd) op basis waarvan Arnesen Aursnes en Pedersen gehaald heeft. Die zou je ook op het conto van de trainer kunnen schrijven, en zijn prima aankopen gebleken.
Ik vind wel dat Arne met het licht op de achtergrond van beperkte financiele armslag geen gekke spelers heeft gehaald. Wil je daarentegen doorschakelen, dan ga je als de pecunias er zijn, naar een hogere gekwalificeerde speler kijken en binnenhalen. Ik las net dat DtK met de manager van Reynolds, uitgeleend door Roma aan Westerlo, gesproken heeft. Deze, ik heb hem niet zien spelen maar gelet op het feit dat ze hem uitlenen zegt bij ook wel wat, speler heeft het dan niet om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. De overgang van Luts' naar Dortmund vind ik geen verbetering voor hem. Ik kwalificeer Dortmund op Feyenoord's nivo, gelet op de gewonnen UEFA beker.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Ik vind persoonlijk dat dat aandeel ook nog niet eens zo heel groot was. Vind hem eigenlijk dit seizoen al niet bij de twee beste vleugelspelers horen en je kan juist op die posities echt wel een diepte-investering gebruiken. Zowel qua statistieken als qua spel kan Idrissi me echt niet bekoren. Vertraagd iedere aanval en komt echt maar heel sporadisch met een goede oplossing. Idrissi is wat mij betreft de blinde vlek van Slot en ik hoop echt dat we hem niet binnen halen.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Contract oud-Feyenoorder Idrissi bij Sevilla FC ontbonden
Oussama Idrissi kan transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever. De buitenspeler en voormalig Feyenoorder heeft een akkoord bereikt met Sevilla FC over het ontbinden van zijn contract, zo maakt de Spaanse club bekend via sociale media.
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 01 september 2023 om 17:31:
Oussama Idrissi kan transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever. De buitenspeler en voormalig Feyenoorder heeft een akkoord bereikt met Sevilla FC over het ontbinden van zijn contract, zo maakt de Spaanse club bekend via sociale media.
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 01 september 2023 om 18:04:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 01 september 2023 om 17:31:
Idrissi word hopelijk niet weer een topic bij feyenoord, heeft zeker zijn waarde gehad maar we moeten elk jaar stukje beter worden en met hem is het in mijn ogen een stapje terug.
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 14 december 2023 om 22:25:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 01 september 2023 om 18:04:
Idrissi word hopelijk niet weer een topic bij feyenoord, heeft zeker zijn waarde gehad maar we moeten elk jaar stukje beter worden en met hem is het in mijn ogen een stapje terug.
Dit blijkt achteraf niet te kloppen. Er valt genoeg op Idrissi aan te merken, maar hij is beter dan iedere buitenspeler die nu bij ons onder contract staat.
Feyenoord Forum » Spelers » Oussama Idrissi