Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 14 juni 2023 om 13:18:
https://www.fr12.nl/nieuws/fc-barcelona-heeft-vijftien-miljoen-euro-over-voor-geertruida?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&am
p;utm_campaign=Headliner.nl
Lees wel dat Feyenoord een vast bedrag wilt van 25 miljoen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 14 juni 2023 om 13:44:
(...)Dat lijkt me ook wel de minimale ondergrens voor een multifunctionele verdediger, international en iemand die zeer lastig te vervangen zal worden gezien zijn specifieke kwaliteiten als inverted back/snelle opbouwende centrumverdediger. We hoeven niemand meer te verkopen, voor elke speler die basis staat en waarin interesse komt moeten we de absolute hoofdprijs ontvangen mijns inziens.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
L.Pincoffs
Fan van Feyenoord
Uit: Weelde
Forumreacties: 13.032
Reg.: 3 mei 2002
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 15 juni 2023 om 11:43:
Barca is Barca niet meer. Een naam wil niet zeggen dat de kwaliteit van hetzelfde nivo is. Dat zie je aan onze hoofdstelingen. Garantie tot de voordeur.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Het Barcelona van Xavi - Iniesta - Messi was de absolute top. Ik denk niet dat ik ooit een beter voetballend team heb gezien, wat zo oppermachtig was. Nu kunnen we achteraf concluderen dat die 'dynastie' in stand werd gehouden door bizarre salarissen te betalen, die de club zich (wederom achteraf) helemaal niet kon veroorloven.
De prestaties van dát team, en natuurlijk de 'Nederlandse link' met eerst Cruyff en Neeskens, Koeman met Cruyff en daarna nog met van Gaal en al die Nederlandse spelers in zijn kielzog hebben ervoor gezorgd dat Nederland 'iets' heeft met FC Barcelona. De (hoofdstedelijke) media is daar behoorlijk in doorgeslagen, waardoor op een gegeven moment ná Ajax FC Barcelona als de belangrijkste club van Nederland werd gezien.
Enorm overdreven, en daar is vanzelfsprekend weer een tegenbeweging tegen ontstaan. FC Barcelona wekt niet zozeer aversie op volgens mij, als wel de onvoorwaardelijke adoratie door sommigen in Nederland voor alles wat zich rond die club afspeelt.
Ook bij mij, die blinde adoratie leidde op een gegeven moment tot een 'haat' richting Real Madrid. Nou liepen daar een aantal psychopaten rond die uit frustratie begonnen te schoppen op alles wat in een rood-blauw shirt bewoog; dat vond ik ook niet sjiek. Maar waar Real Madrid mede voor werd verafschuwd (dat theater, matennaaierij, etc.), waren tactieken waar Barcelona zich evengoed schuldig aan maakte. Dat ging mij tegenstaan.
Los daarvan, nu blijkt dat FC Barcelona er financieel één grote teringbende van gemaakt heeft. De club moet misschien wel failliet verklaard worden. Als dat Glasgow Rangers overkomt, of Veendam; hoor je niemand in Amsterdam. Dan wordt dat zelfs toegejuicht, omdat het voor het voetbal goed is dat zulke clubs gestraft worden. Gek genoeg hoor je nu niemand beweren dat FC Barcelona hetzelfde zou moeten overkomen.
Dat vind ik ietwat hypocriet.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 15 juni 2023 om 15:20:
Het Barcelona van Xavi - Iniesta - Messi was de absolute top. Ik denk niet dat ik ooit een beter voetballend team heb gezien, wat zo oppermachtig was. Nu kunnen we achteraf concluderen dat die 'dynastie' in stand werd gehouden door bizarre salarissen te betalen, die de club zich (wederom achteraf) helemaal niet kon veroorloven.
De prestaties van dát team, en natuurlijk de 'Nederlandse link' met eerst Cruyff en Neeskens, Koeman met Cruyff en daarna nog met van Gaal en al die Nederlandse spelers in zijn kielzog hebben ervoor gezorgd dat Nederland 'iets' heeft met FC Barcelona. De (hoofdstedelijke) media is daar behoorlijk in doorgeslagen, waardoor op een gegeven moment ná Ajax FC Barcelona als de belangrijkste club van Nederland werd gezien.
Enorm overdreven, en daar is vanzelfsprekend weer een tegenbeweging tegen ontstaan. FC Barcelona wekt niet zozeer aversie op volgens mij, als wel de onvoorwaardelijke adoratie door sommigen in Nederland voor alles wat zich rond die club afspeelt.
Ook bij mij, die blinde adoratie leidde op een gegeven moment tot een 'haat' richting Real Madrid. Nou liepen daar een aantal psychopaten rond die uit frustratie begonnen te schoppen op alles wat in een rood-blauw shirt bewoog; dat vond ik ook niet sjiek. Maar waar Real Madrid mede voor werd verafschuwd (dat theater, matennaaierij, etc.), waren tactieken waar Barcelona zich evengoed schuldig aan maakte. Dat ging mij tegenstaan.
Los daarvan, nu blijkt dat FC Barcelona er financieel één grote teringbende van gemaakt heeft. De club moet misschien wel failliet verklaard worden. Als dat Glasgow Rangers overkomt, of Veendam; hoor je niemand in Amsterdam. Dan wordt dat zelfs toegejuicht, omdat het voor het voetbal goed is dat zulke clubs gestraft worden. Gek genoeg hoor je nu niemand beweren dat FC Barcelona hetzelfde zou moeten overkomen.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 15 juni 2023 om 15:40:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 15 juni 2023 om 15:20:
Zo lang niemand zijn schulden opeist kan je niet failliet gaan begreep ik.
Niemand wilt de persoon/bedrijf zijn die dat doet.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/rb-leipzig-meldt-zich-bij-feyenoord-met-officieel-bod-op-geertruida/420886link
Dat is mooi kut. Had gehoopt/verwacht dat hij wel zou blijven. Sleutelspeler in dit elftal en de manier van voetballen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
In principe is iedere speler te koop en te vervangen. Dit zou wel een groot verlies zijn voor onze achterhoede en moeilijk op te vangen op korte termijn, gezien de multifunctionaliteit en de allround kwaliteiten van Geertruida als inverted back en snelle centrumverdediger. Minimaal 30 miljoen wat mij betreft, essentiële speler voor het spel dat wij spelen en inmiddels basisspeler als international.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
"Er is belangstelling, maar het is zeker geen concreet verhaal", bevestigt Te Kloese tegenover VI. Onlangs heeft Geertruida zijn contract bij Feyenoord verlengd tot medio 2025 en dus kunnen de Rotterdammers een fors transferbedrag vragen. De algemeen directeur van Feyenoord bevestigt dat de club geen haast heeft met een verkoop. "Dan moet het goed zijn voor alle partijen en voornamelijk voor Feyenoord als belangrijkste partij." Eerder was al bekend dat ook Barcelona geïnteresseerd is in de 22-jarige verdediger. Samen met Dávid Hancko en Santiago Gimenez schat Transfermarkt.nl Geertruida in als duurste Feyenoorder, met een marktwaarde van 25 miljoen euro.
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Ik vrees er wel een beetje voor dat er ook bij de verlenging van Geertruida afspraken gemaakt zijn waardoor we niet de absolute hoofdprijs kunnen vragen. Zou me dan ook niet verbazen als ook deze transfer wat lager uitvalt dan gehoopt en dat het 20-25 miljoen met wat bonussen gaat worden. Maar hoop wel dat ik er naast zit want vind Geert wel een topper.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Noud schreef op 29 juni 2023 om 17:12:
Ik vrees er wel een beetje voor dat er ook bij de verlenging van Geertruida afspraken gemaakt zijn waardoor we niet de absolute hoofdprijs kunnen vragen. Zou me dan ook niet verbazen als ook deze transfer wat lager uitvalt dan gehoopt en dat het 20-25 miljoen met wat bonussen gaat worden. Maar hoop wel dat ik er naast zit want vind Geert wel een topper.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 30 juni 2023 om 13:01:
Geertje moet ook rekening houden met Oranje, bij Feyenoord is hij zeker international bij een nieuwe club kan Koeman ook voor andere opties gaan kiezen. Keuze voor CVs genoeg.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 652
Reg.: 6 juli 2007
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida