Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Facundo Gonzalez

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 24 september 2024 om 17:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2024 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 september 2024 om 16:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2024 om 16:43:

Heeft al een heel seizoen bij sampdoria gespeeld in de serie B.
Echter is hij nog maar gehuurd wel met optie tot koop maar wat zijn prijs is geen idee Juventus laat hem niet zomaar definitief gaan.



Op basis van berichten uit de media betreft de som 6 miljoen. Als hij voor minstens 50% van de wedstrijden beschikbaar (lees: fit) is dan wordt hij automatisch gekocht. Dus de voorwaarden zijn dusdanig dat de clausule snel geactiveerd wordt.



Thanks! Dan zal hij wel op meer speeltijd kunnen rekenen lijkt me zou een jong top duo met Beelen kunnen worden en dan inderdaad Hancko de vaste linksback maken.



of gewoon stand in voor Beelen/Hancko en Bueno op LB totdat hartman terug is


Het beste is, om Gonzales als invaller speeltijd te gunnen. Zo kan hij wennen aan het team en zijn rol daarin.

 

+1/-0

Laten we eens kijken hoe hij het gaat doen. Hij heeft nog niet zoveel gespeeld om hem nu een basisplaats aan te wijzen. Natuurlijk zeggen data niet alles, maar gezien zijn huidige ETV (estimated transer value) vraag ik mij af hoe goed hij daadwerkelijk is.

Gonzalez is 21 jaar oud en heeft een ETV van 0.6 miljoen (bron: FootballTransfers).

Als ik dat even vergelijk met verdedigers van enkele concurrenten:

Allen ook 21 jaar oud:
Youri Baas - 3.8 miljoen
Ahmetcan Kaplan - 1.4 miljoen
Devyne Rensch - 8.8 miljoen
Kenso Kasius - 1.6 miljoen
Wouter Goes (slechts 20 jaar) - 6 miljoen
Ryan Flamingo - 10.7 miljoen
Adamo Nagalo - 4.3 miljoen

Dan zie je volgens mij nog wel een groot gat tussen de concurrentie en Gonzalez. Daarom zou ik hem als reserve achter Beelen/ Hancko gebruiken en kijken hoe hij zich ontwikkeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 25 september 2024 om 12:42:

Laten we eens kijken hoe hij het gaat doen. Hij heeft nog niet zoveel gespeeld om hem nu een basisplaats aan te wijzen. Natuurlijk zeggen data niet alles, maar gezien zijn huidige ETV (estimated transer value) vraag ik mij af hoe goed hij daadwerkelijk is.

Gonzalez is 21 jaar oud en heeft een ETV van 0.6 miljoen (bron: FootballTransfers).

Als ik dat even vergelijk met verdedigers van enkele concurrenten:

Allen ook 21 jaar oud:
Youri Baas - 3.8 miljoen
Ahmetcan Kaplan - 1.4 miljoen
Devyne Rensch - 8.8 miljoen
Kenso Kasius - 1.6 miljoen
Wouter Goes (slechts 20 jaar) - 6 miljoen
Ryan Flamingo - 10.7 miljoen
Adamo Nagalo - 4.3 miljoen

Dan zie je volgens mij nog wel een groot gat tussen de concurrentie en Gonzalez. Daarom zou ik hem als reserve achter Beelen/ Hancko gebruiken en kijken hoe hij zich ontwikkeld.



Waarop zijn deze waardes gebaseerd? Die 8.8M voor Rensch is lachwekkend, dat is misschien wel de zwakste speler uit het genoemde lijstje en bovendien geen centrale verdediger. Nagalo lijkt me een betere speler dan Flamingo.

Als je zag hoe Gonzalez inviel dan sluit ik niet uit dat hij al deze genoemde middelmaat -op Nagalo na- snel voorbij is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Helemaal mee eens, deze waardes gaan echt nergens over. Die Rensch is een brokkenpiloot eerste klas. Van Kaplan vind ik dan weer dat hij laat zien potentie te bezitten.

De waarde van Flamingo wordt gebaseerd op de transfersom die PSV voor hem betaald heeft, wellicht is een talent van zijn kaliber dat tegenwoordig waard maar die heeft nog een lange weg te gaan in mijn ogen. Nagalo wordt gezien als een groot talent, maar daar heb ik nog nooit iets van gezien.

Gonzalez kon mij best wel bekoren. Hopelijk krijgt hij voldoende speeltijd komend seizoen, zodanig dat Feyenoord goed kan beoordelen of ze de koop-optie moeten lichten. Als je na dit seizoen Hancko verliest, zou het fijn zijn als we zijn vervanger al in huis hebben.

 

+1/-0

Die Estimated Transfer Value is een complexe analyse van verschillende factoren die de waarde van een speler beïnvloeden. Het algoritme zit best goed in elkaar en samen met AI, worden deze tools steeds beter.

Uiteraard is het lastig om te bepalen hoe een speler zich ontwikkeld in de toekomst, maar er zijn wel vaste gegevens uit de geschiedenis van een speler die zorgen voor een bepaalde waarde, zoals:

Leeftijd van de speler: Jongere spelers hebben vaak een hogere waarde omdat ze meer potentie hebben en een langere carrière voor zich hebben.

Spelniveau en prestaties: Dit omvat statistieken zoals doelpunten, assists, tackles, balveroveringen en andere relevante prestatiecijfers afhankelijk van de positie van de speler. Hoe beter een speler presteert, hoe hoger zijn waarde.

Competitieniveau: Spelers die spelen in sterkere competities of in clubs die deelnemen aan Europese toernooien (zoals de Champions League) worden vaak hoger gewaardeerd dan spelers in kleinere of minder competitieve competities.

International ervaring: Spelers die vaak voor hun nationale team spelen of in internationale toernooien actief zijn, krijgen een hogere waarde toegerekend.

Blessuregeschiedenis: Spelers die vaak geblesseerd zijn of ernstige blessures hebben gehad, kunnen een lagere waarde hebben vanwege het risico dat ze minder beschikbaar zijn voor een club.

Markttrends: De transfersom van andere spelers op dezelfde positie of van een vergelijkbaar profiel kan van invloed zijn op de waarde. De vraag naar bepaalde spelers (bijvoorbeeld spitsen) kan fluctueren en daarmee ook hun waarde.

We kunnen het heel gemakkelijk afdoen dat het onzin is, maar het geeft wel een bepaald idee wat de ervaring is van een bepaalde speler en wat hij in het verleden al heeft gepresteerd.

 

+1/-0

Ik ben benieuwd wat Gonzalez ons kan brengen…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 september 2024 om 10:15:

Die Estimated Transfer Value is een complexe analyse van verschillende factoren die de waarde van een speler beïnvloeden. Het algoritme zit best goed in elkaar en samen met AI, worden deze tools steeds beter.

Uiteraard is het lastig om te bepalen hoe een speler zich ontwikkeld in de toekomst, maar er zijn wel vaste gegevens uit de geschiedenis van een speler die zorgen voor een bepaalde waarde, zoals:

Leeftijd van de speler: Jongere spelers hebben vaak een hogere waarde omdat ze meer potentie hebben en een langere carrière voor zich hebben.

Spelniveau en prestaties: Dit omvat statistieken zoals doelpunten, assists, tackles, balveroveringen en andere relevante prestatiecijfers afhankelijk van de positie van de speler. Hoe beter een speler presteert, hoe hoger zijn waarde.

Competitieniveau: Spelers die spelen in sterkere competities of in clubs die deelnemen aan Europese toernooien (zoals de Champions League) worden vaak hoger gewaardeerd dan spelers in kleinere of minder competitieve competities.

International ervaring: Spelers die vaak voor hun nationale team spelen of in internationale toernooien actief zijn, krijgen een hogere waarde toegerekend.

Blessuregeschiedenis: Spelers die vaak geblesseerd zijn of ernstige blessures hebben gehad, kunnen een lagere waarde hebben vanwege het risico dat ze minder beschikbaar zijn voor een club.

Markttrends: De transfersom van andere spelers op dezelfde positie of van een vergelijkbaar profiel kan van invloed zijn op de waarde. De vraag naar bepaalde spelers (bijvoorbeeld spitsen) kan fluctueren en daarmee ook hun waarde.

We kunnen het heel gemakkelijk afdoen dat het onzin is, maar het geeft wel een bepaald idee wat de ervaring is van een bepaalde speler en wat hij in het verleden al heeft gepresteerd.



Het is ook gewoon onzin in mijn ogen.
Helemaal bij jonge spelers.
Wel om te bepalen hoe goed hij is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Laat ik vooropstellen dat ik niet uitsluit dat Ajax 'zomaar' 8M kan krijgen voor Rensch, ik heb gekkere dingen zien gebeuren.

Maar op basis van deze waardes suggereren dat iemand die een fractie van die 8M waard is, ook zoveel minder goed is; is onzin. Het zegt weinig over kwaliteiten en talent.

Rensch is een brokkenpiloot. Als die (8.8 / 0.6=) 14.66 keer beter is dan Gonzalez, zou die laatste amper kunnen lopen. We hebben zondag gezien dat hem dat wel goed af gaat.

 

+1/-0

Highlights van afgelopen seizoen bij Samp.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Facundo Gonzalez