Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Facundo Gonzalez

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Als hij door de keuring komt nieuwste aanwinst

https://voetbalflitsen.nl/nieuws/v4kvzd/facundo-gonzalez-alles-over-verdedigerlink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:





Volgens mij kom je bij Feyenoord nog door de keuring als je in een rolstoel zit. Dat zit wel goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 27 augustus 2024 om 17:45:

open/sluit de onderstaande quote:





Volgens mij kom je bij Feyenoord nog door de keuring als je in een rolstoel zit. Dat zit wel goed.



:B

 

+1/-0

Weer een voor de toekomst/ breedte. Kunnen wij geen eigen spelers opleiden?

 

+1/-0

Ziet er aardig uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 27 augustus 2024 om 18:47:

Weer een voor de toekomst/ breedte. Kunnen wij geen eigen spelers opleiden?



Nee, de jongens hier eten Brinta. Die Zuid-Amerikanen eten Grinta. Een tijdje geleden werd dat in A'dam ook geteeld. :B

 

+1/-0

González: "Met die ervaring kan ik laten zien hoe wij Uruguayanen zijn"
vandaag, 16:05 294 reacties
Vandaag kondigde Feyenoord aan Facundo González als versterking te hebben gehaald voor de verdediging. De 21-jarige linkspoot komt op huurbasis over van Juventus FC en de Rotterdammers hebben ook een koopoptie opgenomen in de deal. De Uruguayaan zal in eerste instantie de back-up zijn voor Dávid Hancko.

Uruguayanen stonden altijd bekend als slagers. 😂

 

+1/-0

De langere versie van Senesi, goed in de opbouw en uitstekend qua indribbelen. Nu nog schaven aan het verdedigende werk en zijn motoriek, wendbaarheid en explosiviteit. Dat kan je wel aan onze performance staf toevertrouwen, zoals bij Beelen is gebleken.

 

+1/-0

Volgens mij is dit wel een goede zaak. Inspelen op een vertrek van Hancko volgende zomer met een jonge talentvolle speler die volgens veel scouts enorm potentieel heeft. Feyenoord moet het juist van dit soort spelers hebben. Beetje a la Beelen ja. Jaartje rijpen en dan volgend jaar er staan.

 

+1/-0

Goed debuut!

Oogde een beetje als een mix tussen Philip Sandler en Beelen. Deed me denken aan zowel het debuut van Wieffer als Beelen. Bij beide spelers zag je direct de potentie ervan af spatten. Hopelijk volgt hij dezelfde ontwikkeling

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 10:08:

Goed debuut!

Oogde een beetje als een mix tussen Philip Sandler en Beelen. Deed me denken aan zowel het debuut van Wieffer als Beelen. Bij beide spelers zag je direct de potentie ervan af spatten. Hopelijk volgt hij dezelfde ontwikkeling



Eens. Hier zit zeker potentie in, opent ook mogelijkheden om Hancko op de linksback te zetten voor wat extra aanvallende impulsen.

 

+1/-0

Ik was ook positief verrast. Is hard nodig ook met het verval van Trauner.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 september 2024 om 10:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 10:08:

Goed debuut!

Oogde een beetje als een mix tussen Philip Sandler en Beelen. Deed me denken aan zowel het debuut van Wieffer als Beelen. Bij beide spelers zag je direct de potentie ervan af spatten. Hopelijk volgt hij dezelfde ontwikkeling



Eens. Hier zit zeker potentie in, opent ook mogelijkheden om Hancko op de linksback te zetten voor wat extra aanvallende impulsen.



Ik zou dat gelijk doen haha.
Denk dat je het elftal echt een zware boost geeft.

 

+1/-0

Heeft al een heel seizoen bij sampdoria gespeeld in de serie B.
Echter is hij nog maar gehuurd wel met optie tot koop maar wat zijn prijs is geen idee Juventus laat hem niet zomaar definitief gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2024 om 16:43:

Heeft al een heel seizoen bij sampdoria gespeeld in de serie B.
Echter is hij nog maar gehuurd wel met optie tot koop maar wat zijn prijs is geen idee Juventus laat hem niet zomaar definitief gaan.



Op basis van berichten uit de media betreft de som 6 miljoen. Als hij voor minstens 50% van de wedstrijden beschikbaar (lees: fit) is dan wordt hij automatisch gekocht. Dus de voorwaarden zijn dusdanig dat de clausule snel geactiveerd wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 september 2024 om 16:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2024 om 16:43:

Heeft al een heel seizoen bij sampdoria gespeeld in de serie B.
Echter is hij nog maar gehuurd wel met optie tot koop maar wat zijn prijs is geen idee Juventus laat hem niet zomaar definitief gaan.



Op basis van berichten uit de media betreft de som 6 miljoen. Als hij voor minstens 50% van de wedstrijden beschikbaar (lees: fit) is dan wordt hij automatisch gekocht. Dus de voorwaarden zijn dusdanig dat de clausule snel geactiveerd wordt.



Thanks! Dan zal hij wel op meer speeltijd kunnen rekenen lijkt me zou een jong top duo met Beelen kunnen worden en dan inderdaad Hancko de vaste linksback maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2024 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 september 2024 om 16:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2024 om 16:43:

Heeft al een heel seizoen bij sampdoria gespeeld in de serie B.
Echter is hij nog maar gehuurd wel met optie tot koop maar wat zijn prijs is geen idee Juventus laat hem niet zomaar definitief gaan.



Op basis van berichten uit de media betreft de som 6 miljoen. Als hij voor minstens 50% van de wedstrijden beschikbaar (lees: fit) is dan wordt hij automatisch gekocht. Dus de voorwaarden zijn dusdanig dat de clausule snel geactiveerd wordt.



Thanks! Dan zal hij wel op meer speeltijd kunnen rekenen lijkt me zou een jong top duo met Beelen kunnen worden en dan inderdaad Hancko de vaste linksback maken.



of gewoon stand in voor Beelen/Hancko en Bueno op LB totdat hartman terug is

 

+1/-0

Kan ook ja zowel Bueno als Beelen hebben al blessures gehad dus daar moet je zeker rekening mee houden het team kan kwa fitheid sowieso nog stappen maken

 

+1/-0

Het lijkt mij een slechte zaak om de beste centrale verdediger in de Nederlandse competitie en de beste centrale verdediger van Feyenoord sinds Rinus Israël linksback te zetten. Een keertje is niet erg, maar als vaste plek? Doorgaans worden spelers daar niet vrolijker van.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Facundo Gonzalez