Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Jaap Stam

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ik ga - heo kan het ook anders voor Martin Jol. Maar..................die heeft Raiola als zaakwaarnemer. En Rob Jansen en Raiola kunnen elkaar wel schieten. Dus zal het Dickie wel worden.

 

+1/-0

Mag toch hopen dat Kuijt niet serieus een optie is zoals De Telegraaf zegt noemen hem de droomkandidaat op termijn gebasseerd op wat? Zelfs Gio had eerst meer ervaring opgedaan als assistent van Koeman.

 

+1/-0

Advocaat, Kuijt ga je niks mee opschieten. Sta je over 10 weken weer de bus op te wachten en wordt een dag later weer een trainer ontslagen.

 

+1/-0

Wat een horror scenario als Kuyt assistent wordt. Dat wordt een jaar lang griezelen als meneer altijd maar weer wuivend het veld opkomt, totdat blijkt dat hij van coachen geen kaas gegeten heeft. Na afloop voor de camera’s stug volhouden dat het een kwestie van mentaliteit is.

 

+1/-0

Trappen ze die twee nutteloze figureren wat naast Stam op de bank hebben gezeten ook de deur uit? Die zijn hier net zo goed debet aan. Van Van Gastel hadden we na de Gio periode al afscheid moeten nemen, Landzaat hadden ze lekker bij AZ moeten laten zitten.

 

+2/-0

Zou gaan voor advocaat met assistent Gullit. Werkte bij oranje ook prima en krijgt je trainers staf ook meer glans. Naar die namen luisteren de spelers wel. En ehmmm... zijn mss ook de enige die willen...

Ben geen voorstander van advocaat zijn behoudende speelstijl maar met dit materiaal kun je helaas toch niet anders spelen. En hij kan met zijn ervaring beoordelen welke spelers het niveau hebben voor Feyenoord en welke niet.

Zou wel eerst van gaal bellen. Is nu een prima instap moment en mss wil hij nog een laatste kunstje flikken.

Bakkati mag lekker op de tribune beeld analyses maken deed hij blijkbaar wel goed tegen porto en mss is hij ook een goed aanspreek punt voor de jongens met een buitenlandse achtergrond. Makaay, van gastel, landzaad mogen lekker ergens anders heen. Onder makaay zag ik geen spits beter worden dus geeft je te denken hem als spitsen trainer aan te houden. Van gastel of landzaad naar fc dordrecht sturen om je verhuurde spelers en andere verhuurde spelers over heel nederland te begeleiden en de andere als assistent van Kuyt van de onder 19 (want kuyt is blijkbaar nog al vaak weg). Daarna hen beoordelen. Functioneren ze niet uit hun contracten laten lopen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 oktober 2019, 10:34:25.

 

+1/-0

Geen Fräser, geen Kuyt, geen Advocaat. Asjeblieft zeg. We willen gewoon een trainer die goed kan trainen en die veel oog heeft voor de jeugd. Feyenoord-DNA of 'een grote naam' is niet relevant. Kijk naar Ten Hag, Slot, Löw, Klopp. Geen topspelers, maar opgewerkt tot echte vakmensen. Waarom maken wij nooit zo'n keuze? Altijd maar die angst voor het Legioen. Is allemaal fictief. Kuyt als trainer zou ooit prima zijn, maar laat hem eerst maar bewijzen dat hij het vak beheerst.

In de huidige stuurloze modderzooi zou ik Advocaat wel snappen hoor, maar blijf het een enorm zwaktebod vinden.

 

+1/-0

Jij snapt wel dat het noemen van Kuijt de rest van je verhaal volledig onderuit haalt toch?

 

+1/-0

Zolang de club blijft volharden in een selectie van aardige beleefde kleurloze vriendelijke spelers, zonder tactici, zonder bezielers, zonder spelbepalers, blijft het ook voor een nieuwe trainer een hel van een job. Daarbij komt dat we ook niet te rap moeten grijpen naar een vaderlijke lieve vriendelijke opa-achtige trainer met ja-knikkende secondanten. Voetbal is idd oorlog. Dat moet onze rode draad worden. In een selectie zijn zes creatieve spelbepalende persoonlijkheden nodig, voor elke linie twee, een op 't veld, 1 back-up. Daarmee kan een trainer aan de slag. En waar de trainer vandaan komt is minder van belang, mag uit 't buitenland komen of van onder de klei, met twee sluwe gewiekste assistenten. En dan ook nog durven, echt durven, ook al mekkert, lacht of jammert het Legioen. Zet in het veld combinaties neer die er toe doen, waarmee je iets uithaalt, de competitie is al om zeep, dus probeer Azarkan, of combi's als Senesi en v d Heijden ( ja ja ik hoor u al lachen … ), haal Botteghin en linie naar voren, durf iets, neem afscheid van Jorgensson en Narsingh, en haal tijdens de transfer-periode spelers waarvan je met de klompen aan voelt dat het Wolven zijn, Beren, Grasvreters, Kamikazes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 oktober 2019 om 10:00:

Geen Fräser, geen Kuyt, geen Advocaat. Asjeblieft zeg. We willen gewoon een trainer die goed kan trainen en die veel oog heeft voor de jeugd. Feyenoord-DNA of 'een grote naam' is niet relevant. Kijk naar Ten Hag, Slot, Löw, Klopp. Geen topspelers, maar opgewerkt tot echte vakmensen. Waarom maken wij nooit zo'n keuze? Altijd maar die angst voor het Legioen. Is allemaal fictief. Kuyt als trainer zou ooit prima zijn, maar laat hem eerst maar bewijzen dat hij het vak beheerst.

In de huidige stuurloze modderzooi zou ik Advocaat wel snappen hoor, maar blijf het een enorm zwaktebod vinden.



Je moet naar de situatie kijken. Advocaat is niet ideaal, maar het is de beste optie om het seizoen af te maken. JP heeft geen behoefte daar aan, dat heeft die al vaker laten blijken.

Voor komend seizoen moet er naar en nieuwe frisse staf gekeken worden, maar wel met een Feyenoord achtergrond.
Dat werkt nu eenmaal het beste.

Zie Gio, Koeman, Don Leo.

Van Marwijk in positieve vorm en Mario Been in negatieve vorm dan uitgezonderd.

Zelf roep ik al vaker om Erwin Koeman, die heeft een bepaalde people management over zich heen wat wel werkt.

Je komt anders weer in het rijtje:

- Fräser
- Kuijt
- Steijn

Een andere interessante optie die ik wel eens wil laten uitzoeken is die Sloetski. Die doet het nu twee jaar al best aardig met Vitesse, komt ook goed over in de pers en met de spelers.
Hij maakt er wel een goed elftal van bij Vitesse.
Nu is het meer de vraag of dit komt door de Russische invloeden aldaar of dat hij het echt in zich heeft.
Ik vind het een bijzondere man, in het begin een rare vogel, maar hij laat wel steeds meer kwaliteit zien in mijn ogen.

 

+1/-0

Als je voor de jeugd wil gaan, is dan de trainer van Heracles geen optie?
Die heeft jarenlang de Duitse jeugdteams getraind en begeleid.
Een toptrainer wil nu echt niet naar Feyenoord komen.
En hou aub op met Kuyt te noemen.

 

+1/-0

Advocaat heeft altijd bij feyenoord willen werken gaat het toch nog gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 oktober 2019 om 11:27:

Je moet naar de situatie kijken. Advocaat is niet ideaal, maar het is de beste optie om het seizoen af te maken.

Voor komend seizoen moet er naar en nieuwe frisse staf gekeken worden, maar wel met een Feyenoord achtergrond.
Dat werkt nu eenmaal het beste.

- Fräser




Ik ben het een x eens met je , Advocaat is toch misschien de juiste man om dit seizoen af te maken. Ondanks dat hij in het verleden verscheidene tactische blunders heeft gemaakt. Laten we die negativiteit rondom hem nu maar ff achterwege houden ..

Ik zou Fraser ook de ideale man vinden , en hij heeft weleens gezegd dattie trainer wil worden bij Feyenoord , maar of hij dat ook in deze miserabele omstandigheden accepteert is nog maar de vraag. Voor nu zou ik gokken op een nee.

 

+1/-0

Fraser heeft het zeker niet slecht gedaan de laatste jaren, zou wel wat kunenn zijn. Verder zal niet iedereen staan te trappelen om trainer te worden. Maar denk dat het zeker beter kan, zo slecht is de selectie nou ook weer niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AEK schreef op 29 oktober 2019 om 17:17:

Fraser heeft het zeker niet slecht gedaan de laatste jaren, zou wel wat kunenn zijn. Verder zal niet iedereen staan te trappelen om trainer te worden. Maar denk dat het zeker beter kan, zo slecht is de selectie nou ook weer niet.




Wat heeft hij precies gedaan om te rechtvaardigen dat hij geschikt is voor Feyenoord.
Behalve de praise van Voetbal insite dat het zo een beschaafde man is.

 

+1/-0

Hopelijk doet Dick het nu wel. De beste resulaattrainer van Nederland die voetbal nog eenvoudig houdt. Je beste 11 man de wei in sturen. Moeilijker is het niet. In de winterstop een ervaren middenvelder contracteren zodat de problemen in die linie opgelost worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AEK schreef op 29 oktober 2019 om 17:17:

Fraser heeft het zeker niet slecht gedaan de laatste jaren, zou wel wat kunenn zijn. Verder zal niet iedereen staan te trappelen om trainer te worden. Maar denk dat het zeker beter kan, zo slecht is de selectie nou ook weer niet.



Ik blijf de vraag stellen: zou je Fraser noemen als hij niet bij Feyenoord had gespeeld? Wees eens eerlijk? Nee natuurlijk niet. Want dan kan je net zo goed John Stegeman of Alfons Groenendijk noemen. Allemaal pure middelmaat.

 

+1/-0

Ik lees hier weer een domme 'wat als 'stelling , waarbij het antwoord uiteraard negatief zou moeten zijn. Doet helemaal niet ter zake dat soort onzin.Ik denk dat Fraser vriendelijk zou bedanken voor dit moment , tenzij Advocaat als tussenpaus de groep weer op de rails krijgt. Goed voorbereidend werk zou doen. Dan zou hij tegen maart / april wel kunnen toehappen. Laat hem dat ook maar doen indien hij dan kandidaat 1 is. Hij heeft alles mee om het tot een succes te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 29 oktober 2019 om 18:23:

Hopelijk doet Dick het nu wel. De beste resulaattrainer van Nederland die voetbal nog eenvoudig houdt. Je beste 11 man de wei in sturen. Moeilijker is het niet. In de winterstop een ervaren middenvelder contracteren zodat de problemen in die linie opgelost worden.



Dick gaat als eerste zorgen dat ze compact gaan spelen op papier is deze selectie echt niet zo slecht als iedereen maar weet wat zijn taak is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 29 oktober 2019 om 10:09:

Jij snapt wel dat het noemen van Kuijt de rest van je verhaal volledig onderuit haalt toch?



Ik zeg OOIT, vriend. Dus nadat hij zich bewezen heeft. Zeker niet nu.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Jaap Stam