Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Loting Europa League

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Morgen 26-8 om 13.00 is de Loting voor de Groepsfase van de EL.

Hier kan je de stream vinden https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/draws/

Op dit moment zitten we in pot 2 omdat Olympiakos op dit moment met 1-0 voorstaat en waarschinlijk Limassol zal uitschakelen.

 

+1/-0

Pot 1 of 2 maakt toch geen wereld van verschil?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 augustus 2022 om 22:41:

Pot 1 of 2 maakt toch geen wereld van verschil?



Mwah, in pot 1 zitten toch wel een paar topploegen. Al kun je in pot 1 ook Rode Ster of Dinamo Kiev krijgen, terwijl je in pot 2 AS Monaco of Sociedad zou kunnen treffen.

Overigens zendt ESPN de loting ook live uit op tv

 

+1/-0

Arsenal, Freiburg, Union; lijkt mij wel leuk…

Er zitten in pot 3 en 4 geen ploegen waar Feyenoord op een goede dag niet van zou kunnen winnen. Zodra het elftal van Slot op elkaar ingespeeld is, kun je tegen alle ploegen resultaat halen uit de laatste potten. Weinig echt mindere ploegen, maar ook geen uitschieters naar boven.

In pot 1 en 2 zitten we een paar toppers, maar als nummers 1 en 2 doorgaan; zou Feyenoord het op voorhand echt wel moeten kunnen overleven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 augustus 2022 om 08:12:
In pot 1 en 2 zitten we een paar toppers, maar als nummers 1 en 2 doorgaan; zou Feyenoord het op voorhand echt wel moeten kunnen overleven.



De nummer 2 van een Europa League groep moet tegen een nummer 3 uit een Champions League groep een play-off ronde spelen. Daar zitten een aantal vervelende mogelijkheden tussen. Denk aan de CL groepen met Ajax/Liverpool/Napoli, Bayern/Barcelona/Inter, City/Sevilla/Dortmund en PSG/Juventus/Benfica. Eerste worden is dus best heel wenselijk. (3e plek betekent play-off tegen een nummer 2 uit Conference League)

 

+1/-0

Lazio, Feyenoord, Freiburg, Sturm Graz lijkt mij wel mooi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 26 augustus 2022 om 09:29:

Lazio, Feyenoord, Freiburg, Sturm Graz lijkt mij wel mooi.



Je had dus 2 vd 3 goed lol.

Mooie groep!

 

+1/-0

Mooie groep had veel zwaarder gekund op voorhand, zie PSV

 

+1/-0

Gunstige loting als je het mij vraagt, de allersterkste teams ontlopen. Had zeker slechter gekund. Maar er valt nog weinig te zeggen over hoe sterk wij zijn dus ben benieuwd hoe we ons meten in de eerste wedstrijd met lazio.

 

+1/-0

Mooie poule! Italiaanse ploegen zijn altijd lastig, maar in een poulefase kunnen onderlinge resultaten zo uitpakken dat je erboven kan eindigen.

Tijdens de knock-out fase of over 1 wedstrijd is een ander verhaal, dan gooien ze alle registers open voor een resultaat. Van Graz en Mydtilland weet ik bar weinig, lijken op voorhand ploegen waar een resultaat tegen kan worden gehaald.

Andersom; alle tegenstanders zullen beseffen een conference League finalist van vorig seizoen te treffen, dat moet ook geen prettig vooruitzicht zijn…

 

+1/-0

niet veel sterker dan de Conference League vorig jaar. Min of meer van gelijke sterkte

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 augustus 2022 om 15:25:

Mooie poule! Italiaanse ploegen zijn altijd lastig, maar in een poulefase kunnen onderlinge resultaten zo uitpakken dat je erboven kan eindigen.

Tijdens de knock-out fase of over 1 wedstrijd is een ander verhaal, dan gooien ze alle registers open voor een resultaat. Van Graz en Mydtilland weet ik bar weinig, lijken op voorhand ploegen waar een resultaat tegen kan worden gehaald.

Andersom; alle tegenstanders zullen beseffen een conference League finalist van vorig seizoen te treffen, dat moet ook geen prettig vooruitzicht zijn…



Zo'n Lazio staat er in het begin ook anders in alleen als ze ver komen verandert dat Serie A is wat echt telt. Geef Feyenoord een goede kans om eerste teworden.

 

+1/-0

mooie te beginnen in Rome zonder supporters. Feyenoord weet wie het zijn dus geef jee een jarenlange ban! Scheelt een half miljoen aan boetes!

 

+1/-0

Uit tegen Lazio de moeilijkste van alle wedstrijden, zonder uitsupporters. Lijkt me dat we ze in Oostenrijk en Denemarken veel beter kunnen gebruiken. En thuis lege vakken tegen Sturm Graz, mogelijk ook de "beste" situatie.

Nooit leuk dit, maar stel dat je thuis tegen Lazio lege vakken zou hebben en uit naar Oostenrijk of Denemarken zonder supporters, had nog vervelender geweest denk ik.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Loting Europa League