Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Echt wel een meerwaarde. Gasten kijken tegen hem op en hij kan veel ervaring doorgeven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 17 augustus 2021 om 10:26:

Echt wel een meerwaarde. Gasten kijken tegen hem op en hij kan veel ervaring doorgeven.


Enkel tegen iemand op kijken heeft geen zin. De grootste kut trainer ooit had als speler een topcarriere in de top in Nederland, Engeland en Italie en was een van de beste verdedigers ooit. Tegen iemand opkijken werkt 1 dag, als je daarna alleen maar onzin uitkraamt en geen kwaliteit hebt is dat ook klaar.

 

+1/-0

Van Persie en Slot kunnen het goed vinden, Robin heeft volgens mij niet echt ambities nog om zelf hoofdtrainer teworden kan nog komen maar in deze rol past hij prima zonder druk lekker met voetballers bezig zijn. En hij kan Feyenoord natuurlijk ook vertegenwoordigen op internationaal vlak soort ambassadeur en fantastisch uithangbord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 17 augustus 2021 om 11:15:

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 17 augustus 2021 om 10:26:

Echt wel een meerwaarde. Gasten kijken tegen hem op en hij kan veel ervaring doorgeven.


Enkel tegen iemand op kijken heeft geen zin. De grootste kut trainer ooit had als speler een topcarriere in de top in Nederland, Engeland en Italie en was een van de beste verdedigers ooit. Tegen iemand opkijken werkt 1 dag, als je daarna alleen maar onzin uitkraamt en geen kwaliteit hebt is dat ook klaar.



Hij kan natuurlijk wel wat overbrengen. Opkijken doen ze echt niet op die manier. Aannemen van iemand die aan de top heeft gestaan lijkt mij wel handig. Hij past ook wel goed in die groep. Je kan er veel van leren lijkt mij, al komt dat er bij Bozo niet echt uit. Wel zonde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 17 augustus 2021 om 12:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 17 augustus 2021 om 11:15:

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 17 augustus 2021 om 10:26:

Echt wel een meerwaarde. Gasten kijken tegen hem op en hij kan veel ervaring doorgeven.


Enkel tegen iemand op kijken heeft geen zin. De grootste kut trainer ooit had als speler een topcarriere in de top in Nederland, Engeland en Italie en was een van de beste verdedigers ooit. Tegen iemand opkijken werkt 1 dag, als je daarna alleen maar onzin uitkraamt en geen kwaliteit hebt is dat ook klaar.



Hij kan natuurlijk wel wat overbrengen. Opkijken doen ze echt niet op die manier. Aannemen van iemand die aan de top heeft gestaan lijkt mij wel handig. Hij past ook wel goed in die groep. Je kan er veel van leren lijkt mij, al komt dat er bij Bozo niet echt uit. Wel zonde.



Tuurlijk Van Persie hoort in het rijtje Van Basten, Bergkamp, Van Nistelrooy 1 vd beste aanvallers van zijn generatie en topscoorder aller tijden voor Oranje.

 

+1/-0

Feyenoord is met Robin van Persie in gesprek voor een nieuwe functie. "Ik ben in gesprek met hem voor volgend seizoen. Dat is voor een functie in de jeugd, ook zijn wens", zegt Arnesen.

 

+1/-0

Voor bij de O16, bij zijn zoon. Volgens mij doorloop je dan ook 'n logische opbouw van O16-O18-Jong Feyenoord naar Feyenoord 1. Wie weet in het laatste jaar of 2 jaar onder Slot als assistent?

 

+1/-0

Misschien naar de O18 als Melvin Boel kan worden doorgeschoven naar de O21. Dan volgt van Persie ook het team van z'n zoon.

 

+1/-0

'Van Persie krijgt rol bij United, maar ondervindt problemen met werkvergunning'
\

Robin van Persie moet deel gaan uitmaken van de staf van Erik ten Hag bij Manchester United, maar heeft moeite om een werkvergunning te krijgen. Dat meldt Fabrizio Romano, die weet dat Mitchell van der Gaag ook mee zal reizen naar Old Trafford.

 

+1/-0

Zou mooie ervaring zijn voor Robin kan hij later Slot opvolgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 april 2022 om 13:23:

Zou mooie ervaring zijn voor Robin kan hij later Slot opvolgen.



Of hij Slot kan opvolgen hangt af van heel veel factoren, hoelang Slot nog blijft, in hoeverre/of van Persie zich blijft ontwikkelen en of hij de juiste diploma's haalt zijn zo ongeveer wel de belangrijkste.

Wat ik wel volledig onderschrijf, is dat het voor de trainers-carriere van Robin van Persie goed is om in een andere keuken rond te kijken. Ik denk dat hij daar veel van kan leren, wat hij kan meenemen naar Feyenoord.

 

+1/-0

Klopt maar hij heeft nog alle tijd assistent bij United zou een superkans zijn het is hem ook gegund hij is serieus bezig met het trainersvak Sneijder en Robben (nog) niet.

 

+1/-0

Voorlopig krijgt hij geen werkvergunning en daarnaast is hij nu aan het uitvogelen of het trainersvak iets voor hem is.

 

+1/-0

Vreemd dat hij geen werkvergunning krijgt vooralsnog, Ten Hag wel dan? Dan heeft het dus niet met Brexit te maken.

 

+1/-0

Hij is meer een assistent-trainer dan hoofdtrainer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 19 april 2022 om 19:55:

Vreemd dat hij geen werkvergunning krijgt vooralsnog, Ten Hag wel dan? Dan heeft het dus niet met Brexit te maken.



Ja vreemd Van der Gaag ook geen probleem vreemd zeker met zijn grote verleden in Engeland.

 

+1/-0

Robin van Persie (Dutch pronunciation: [ˈrɔbɪɱ vɑm ˈpɛrsi] (listen); born 6 August 1983) is a Dutch football coach and former professional footballer who played as a striker. Regarded as one of the best strikers of his generation,[4] he is the all-time top scorer for the Netherlands men's national team. He is currently an assistant manager at boyhood club Feyenoord in his first managerial role.

 

+1/-0

Van Persie heeft niet het hoogste trainersdiploma. Daarom krijgt hij (nog) geen werkvergunning om in Engeland aan de slag te gaan.

 

+1/-0

lekker hier blijven en de jeugd trainen plus assistent van Slot

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 april 2022 om 07:46:

lekker hier blijven en de jeugd trainen plus assistent van Slot



Robin heeft allang aangegeven niet weg te willen momenteel.
Dus die hele discussie omtrent zijn werkvergunning is overbodig...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie