Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Lazard Investment Banking

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Op de website geeft deze investerings bank aan, dat ze een brede portefeuille hebben om bedrijven te voorzien van adviezen, het aanreiken van kapitaalvergaring enzovoort. Ik heb ook gezien, dat het hoofdkantoor in Hamilton, Bermuda gevestigd is, wat naar mijn kennis een plaats waar heel veel maatschappijen een hoofdkantoor hebben, die meestal bestaat uit een postbus nr en (soms) ondergebracht bij een advocaat of jurist. Wie heeft meer informatie over deze organisatie? Zijn ze betrouwbaar? Denken en handelen ze ten gunste van hun opdrachtgevers?

+1/-0

Ze hebben wel een naam. De zakenbank adviseerde de Nederlandse Staat in oktober 2008 bij de nationalisatie van Fortis/ABN Amro. Nederland betaalde 16,8 miljard euro voor de bank, die door Lazard gewaardeerd was tussen de 12 en 20 miljard.

+1/-0

Het schijnt wel goed te werken nu een grote kapitaalinjectie daadwerkelijk in de pijpleiding zit.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 14 november 2020 om 13:16:

Het schijnt wel goed te werken nu een grote kapitaalinjectie daadwerkelijk in de pijpleiding zit.

Voorwaarde zal wel zijn dat Feyenoord City doorgaat, dat maakt het juist interessant voor die Amerikanen.

+1/-0

Als je hen die presentatie van het nieuwe stadion laat zien, zal hun belangstelling alleen maar toenemen. Het is ook een ikoon van een stadion wat ook nog meerwaarde gaat toucheren, alleen al door zijn bouwstijl, veelzijdigheid in gebruik, onderdelen die een investeerder interesseren.

+1/-0

Omg ja gratis 130 miljoen zonder voorwaarden van investeerders die alleen maar het beste voor Feyenoord willen. Wat een geweldige deal. Misschien kunnen ze het op sinterklaasavond in orde maken en dan op 5 december aankondigen?

+2/-0

Marc Acardipane schreef op 14 november 2020 om 13:33:

Ramesoe schreef op 14 november 2020 om 13:16:

Voorwaarde zal wel zijn dat Feyenoord City doorgaat, dat maakt het juist interessant voor die Amerikanen.

Natuurlijk maar zo ver zijn we nog niet de gemeente moet nog steeds hun definitieve beslissing nemen. Mijn vertrouwen in een nieuw stadion is er pas zodra er de eerste paal de grond in gaat.

+1/-0

Die paal gaat met een lekker gevoel de grond in, als je weet dat er financieel een conglomoraat achter je staat.

+2/-0

danall schreef op 15 november 2020 om 01:10:

Die paal gaat met een lekker gevoel de grond in, als je weet dat er financieel een conglomoraat achter je staat.

Die hele premier league draait op zulke investeerders, dus is wel logisch dat ze nu bij een topclub uitkomen die enorme (groei) mogelijkheden heeft. Daarbij heeft het nederlandse voetbal en met name jeugdopleidingen nog steeds een goede naam in het buitenland. Daarom wil Disney ook een docu over Feyenoord.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Pure bladvulling die nietszeggende informatie danall , maar ja , waarschijnlijk is dit gewoon het beste waarmee jij kan komen. . .
Publiceer liever de jaarcijfers over periode 2009 - 2019 , daar hebben we wat aan.

+1/-0

Ha, ha, die Jorien. Deze pagina's heb ik opgenomen om te laten zien, waar Lazard voor staat. Ik denk dat je voor de jaarcijfers een andere benadering moet gaan zoeken.

+1/-0

Hoezo andere benadering, jij kan die jaarcijfers toch wel even hier vermelden?

+1/-0

Grapjurk!

+1/-0

Topic kan beter gesloten worden, vanwege passieve actieviteiten van de kant van Lazard zelf en de Amerikaanse Investeerders.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Lazard Investment Banking