Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Goed punt van de maestro!

Van Persie pleit er daarom ook voor om spelers in deze fase van de competitie minder hard te beoordelen dan normaal gesproken gebeurt. "Het is niet reëel om nu te verwachten dat alle ploegen de sterren van de hemel spelen. Eigenlijk moeten tv-kijkers en media, die ploegen beoordelen, voorlopig met een iets ander oog kijken. Je moet minder streng zijn in de beoordeling van spelers. Dit is voor hele elftallen echt een herstelfase. Niemand moet de impact van zoveel maanden niet spelen onderschatten. En nu het wel weer op gang is gekomen, gebeurt dat ook nog eens zonder supporters in het stadion."

 

+1/-0

Het zal heus wel beter gaan worden, maar het is nou niet om aan te gluren. Als je spits niet kan voetballen, maar wel 5 miljoen heeft gekost mag je die gewoon beoordelen. Iedereen weet dat Feyenoord het geld niet voor het opscheppen heeft.

 

+1/-0

Assistent van De Boer?? Kan hij ook gewoon bij Feyenoord blijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 oktober 2020 om 00:52:

Assistent van De Boer?? Kan hij ook gewoon bij Feyenoord blijven.




of een dubbel functie, bij Feyenoord is hij maar 1 dag

 

+1/-0

Heeft hij helemaal geen tijd voor joh. Hij moet regelmatig naar Engeland om daar analist te zijn en dat gaat hij echt niet opgeven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 oktober 2020 om 11:09:

Heeft hij helemaal geen tijd voor joh. Hij moet regelmatig naar Engeland om daar analist te zijn en dat gaat hij echt niet opgeven.




Maar Feyenoord ook niet

 

+1/-0

Hij is er zelf ook nog niet uit wat hij wil gaan doen, netals Sneijder zou ik als ik hem was zo snel mogelijk met die trainers cursus beginnen heb je in elk geval je papiertjes. Zou mooi zijn als hij bij Feyenoord kan blijven zie hem ook wel bezig gaan met hele jonge gassies dat ligt hem volgens mij wel.

 

+1/-0

Assistent van Slot niks voor hem?

 

+1/-0

zou ik top vinden!!!

 

+2/-0

Advocaat wist ook hoe belangrijk Van Persie kan zijn in een assistent rol spelers zijn echt blij met hem als extra/spitsen trainer hopelijk gaat Slot hem dus ook gebruiken.

Dit bericht is gewijzigd op 16 december 2020, 11:58:58.

 

+2/-0

@Marc: Tof dat je deze video hier hebt gezet, maar wel lang. Ik ga hem in delen bekijken. Ontzettend bedankt hiervoor.

 

+2/-0

Grappig dat het toen bijna rond was met Juventus in de Serie A was hij ook wel een ster geworden.

 

+1/-0

Robin wil geen assistent worden joh, die heeft het nu prima naar zijn zin. Analist bij een Britse zender voor 1 of 2 dagen, dan nog een dagje de spitsen trainen bij Feyenoord. De rest brengt hij bij zijn gezin door en geniet hij van zijn leven.

Lekker leventje hoor! :)

 

+1/-0

polsen kan nooit kwaad, zeker omdat hij heeft aangegeven dat wil uitvinden of het wat voor hem is.

Dit bericht is gewijzigd op 17 december 2020, 08:04:59.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 december 2020 om 17:01:

polsen kan nooit kwaad, zeker omdat hij heeft aangegeven dat wil uitvinden of het wat voor hem isa



Precies is nog maar 37 heeft tijd zat om tekijken wat die wil naast analyst zijn als die corona shit een beetje over is. Maar de club moet veel doen om hem betrokken tehouden en mischien over paar jaar kunnen we genieten in De Kuip van Van Persie junior. :cool

Dit bericht is gewijzigd op 16 december 2020, 21:12:26.

 

+2/-0

@Marc; Logisch dat hij de top bereikte, want met zo'n instelling ga je naar de top. Spelers als; Nico, Orkun, Steven, Marc, Jens, Bryan, Nouafal, Marouan, Jordy, Lutscharel, en ook Tyrell kunnen hier van opsteken en als ze dat ook opvolgen, zullen ze de top bereiken. Wat is Robin een kanjer. Een echte topper.

 

+2/-0

Vind het ook niet gek dat die engelsen hem wilden als analyst kan goed over Topvoetbal praten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 december 2020 om 17:01:

polsen kan nooit kwaad, zeker omdat hij heeft aangegeven dat wil uitvinden of het wat voor hem is.


Polsen kan altijd, maar ik denk nog steeds dat hij het niet gaat doen.

 

+1/-0

Toch heerlijk dat hij nu in de technische staf (maar niet op de bank) zit, mischien ooit hoofdcoach?

 

+1/-0

forumillustratie

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie