Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 01 juni 2026 om 17:57:

Probleem is dat je tijdens het seizoen niet van trainer wilt wisselen. Gaat weer veel geld kosten om ergens anders een trainer los te weken + alle commotie. Bovendien levert een tussentijdse wisseling zelden de beoogde resultaten op. Ik zeg het niet graag, gaat tegen mijn principes in, maar gooi van Persie er uit. Ik heb werkelijk nergens ook maar de geringste positieve verandering gezien. De eerste 8 wedstrijden + UEFA cup speelden we best nog wel aardig, dat was voortborduren op het werk van Slot en Priske, maar sindsdien is het los zand geworden. Stop met ex-Topvoetballlers of "echte Feyenoorders" als trainer. Dat levert nooit wat op.

Valt ook veel voor tezeggn mischien hebben ze al een nieuwe trainer op het oog.

+1/-0

Probleem is dat je tijdens het seizoen niet van trainer wilt wisselen. Gaat weer veel geld kosten om ergens anders een trainer los te weken + alle commotie. Bovendien levert een tussentijdse wisseling zelden de beoogde resultaten op. Ik zeg het niet graag, gaat tegen mijn principes in, maar gooi van Persie er uit. Ik heb werkelijk nergens ook maar de geringste positieve verandering gezien. De eerste 8 wedstrijden + UEFA cup speelden we best nog wel aardig, dat was voortborduren op het werk van Slot en Priske, maar sindsdien is het los zand geworden. Stop met ex-Topvoetballlers of "echte Feyenoorders" als trainer. Dat levert nooit wat op.

Dat het nooit wat oplevert klopt niet helemaal. WvH en Gio werden kampioen met Feyenoord.

+1/-0

Knakkie schreef op 01 juni 2026 om 18:40:

Dat het nooit wat oplevert klopt niet helemaal. WvH en Gio werden kampioen met Feyenoord.

En Beenhakker ook een Feyenoorder ondanks zijn uitstapjes naar de hoofdstad.

+1/-0

Hoe lang duurt het Slot effect eigenlijk...? :schrik

+1/-0

Feyenoord moet gewoon voor het begin van het seizoen 2026/2027 beslissen dat Van Persie niet de geschikte trainer voor Feyenoord is en een nieuwe trainer aantrekken, dit gaat het niet worden. Het eigenwijze gedrag, zie bijvoorbeeld het te lang laten spelen van Read, welke inbreng hebben Hake en De Wolf, luistert hij wel naar zijn assistenten. De omgang met Bijlow, Hartman, Timber en Zechiël. Steijn aanvoerder maken. De Feyenoord selectie is vanaf het begin niet fit geweest, ook niet om het systeem van Van Persie te spelen.

Tactisch klopte het bijna nooit in een wedstrijd, ook na wissels ging Feyenoord nooit beter spelen, geen plan B,C,D enzovoort. Hoekschoppen werd daar opgetraind. Europees 2 gewonnen van de 8 wedstrijden, Beker na 1 wedstrijd uitgeschakeld. Met behulp van de andere clubs moeizaam 2e geworden, pas na de komst van Dick Advocaat realistischer gaan spelen.

Ook Te Kloese heeft Van Persie niet geholpen door een onevenwichtige selectie samen te stellen, Deijl(komt kwaliteit te kort), St. Juste(blessuregevoelige speler die al maanden niet had gespeeld, totaal geen toegevoegde waarde), Sterling(zie St. Juste), Borges(geen kwaliteit, veel te duur 11 miljoen), Tengstedt(7 miljoen, heeft het bij bijna geen een club waargemaakt), Diarra(4 miljoen, voetbalt pas 2 jaar), Steijn(11 miljoen, komt voetballend te kort).

+1/-0

De discussie over de toekomst van Robin van Persie bij Feyenoord blijft voortduren. Nadat technisch directeur Dévy Rigaux tijdens zijn presentatie aangaf eerst een uitgebreide analyse te willen maken van het afgelopen seizoen, verwachten meerdere analisten dat de hoofdtrainer uiteindelijk niet zal aanblijven in De Kuip.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie