Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Vooruitblik Seizoen 2020/2021

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Gelukkig kan er vanaf september weer gevoetbald worden. Mijn gevoel zegt dat Berghuis blijft en dat het het jaar van Sinisterra wordt. Ben ook benieuwd naar welke spits de voorkeur krijgt maar dat hangt weer van de tactiek af.

Versterkingen hebben we nodig in de verdediging en op het middenveld. Botteghin zou een prima bankspeler zijn en de vraag is of van Beek heel blijft. Die Johnston blijft een raadsel. Nooit 1 kans gekregen en hopelijk gaan we die es zien.

 

+1/-0

Nico gaat starten als 1e nr 9. Bozenik gaat het met kruimels moeten doen. Als hij die kruimels meermaals gaat omzetten in goals, gaan we mogelijk een switch zien gedurende het seizoen.
Of Nico krijgt weer last van z’n kladden.... Dat kan ook.

 

+1/-0

PS: Ook Dickie gaat niet aan de hoge verwachtingen voldoen... Leuke serie van 12 neergezet, knap, maar een heel seizoen is andere koek. Dan gaat de kwaliteit en de breedte van een selectie de doorslag geven. En dat gaat zoals bijna altijd niet in ons voordeel worden....

 

+1/-0

Ik verwacht van komenend seizoen niet al te veel eigenlijk, want geld voor versterkingen is er niet of nauwelijks. We moeten nog maar afwachten wat voor elftal we gaan krijgen.
Sinisterra is pas rond december weer inzetbaar, we moeten afwachten of Fer gaat bijtekenen en dan zijn er nog een aantal spelers waar we van moeten afwachten of ze het niveau uberhaupt wel aankunnen. (Johnson, van Beek, Nieuwkoop)

We hebben achterin een verdediger nodig, het middenveld heeft versterking nodig en we hebben een linksbuiten nodig.

Ik denk dat de derde plek het hoogst haalbaar word, maar ik hoop dat ik ongelijk heb.

 

+1/-0

Ik verwacht dat we het hele seizoen zonder publiek spelen en het thuisvoordeel is dan weg. Spelen tegen Feyenoord in een lege Kuip wordt voor veel clubs, en ook voor scheidsrechters, een stuk makkelijker dan wanneer je tegen Feyenoord met het Legioen erachter speelt. Tel daarbij op dat er weinig versterkingen gaan komen en als ze komen transfervrij of gehuurd (als we al iemand verkopen, zal dat geld vooral gebruikt moeten worden om gemiste inkomsten te compenseren) en het wordt een lang seizoen.

 

+2/-0

Ik hoop dat nog weg zullen gaan, want die komen zwaar tekort: van Beek ( op de transferlijst zeten), idem met Kelly en Narsingh. Geertruida allen inzetten als stand- in RCV. Haps en Kökcü verkopen om zo geld te genereren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 31 mei 2020 om 13:20:

Ik hoop dat nog weg zullen gaan, want die komen zwaar tekort: van Beek ( op de transferlijst zeten), idem met Kelly en Narsingh. Geertruida allen inzetten als stand- in RCV. Haps en Kökcü verkopen om zo geld te genereren



Nashingh, Kelly en van Beek raak je aan de straatstenen niet kwijt. Geertruida staat sowieso basis, omdat die Nieuwkoop gewoon zwaar te kort komt.

Hoeveel denk je voor Haps te krijgen? Je mag je handen dicht knijpen als je er 7 a 8 miljoen voor krijgt.
Kokcu is voor Advocaat een sleutelspeler en mag gewoon niet weg.

 

+1/-0

Geertruida is geen RB daarvoor komt hij zwaar tekort

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 juni 2020 om 09:57:

Geertruida is geen RB daarvoor komt hij zwaar tekort



Wat moeten we dan volgens jou? Een speler huren?

 

+1/-0

yep, Keny Tete is transfervrij

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 juni 2020 om 12:44:

yep, Keny Tete is transfervrij



Die ligt nog een jaar vast bij zijn club...

 

+1/-0

Hij mag wel weg van zijn club. Van Beek op de transferlijst zetten, nooit Ie halen zelfde onruststoker als van Beek

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 juni 2020 om 21:52:

Hij mag wel weg van zijn club. Van Beek op de transferlijst zetten, nooit Ie halen zelfde onruststoker als van Beek



Hij is nog steeds niet transfervrij....

 

+1/-0

ik vertrouw op Arnesen

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Nog 2.5 maandjes te gaan van de 6. Intussen voetbalt half europa en blijkt dat besmetting in het voetbal vrijwel nooit voorkomt als ze iedereen testen. Achteraf te snel geweest met de boel afblazen.

 

+1/-0

Ik hoop dat het idd snel weer gaat opstarten (voor ons).
Maar, ik juich niet te vroeg, over de andere landen om ons heen...

Vliegtuigje van Qatar Airways vertrok voor een intercontinentale vlucht met louter geteste passagiers. Bij aankomst op bestemming (Weet even niet meer waar dit was) moest er vanwege lokale corona-regels weer getest worden, en wat bleek: 12 mensen positief getest. Dus dat hele testen is gewoon een wassen neus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Bedankt Gustorisimo, dat bedoelde ik idd

 

+1/-0

Ik snak naar een wedstrijd dit wachten duurt veel te lang. Gelukkig zijn er volgende maand oefenpotjes.

Zondag 9 augustus
20.00 uur: Feyenoord - Sparta Rotterdam
Zondag 16 augustus
16.45 uur: Feyenoord - FC Twente

Zaterdag 12 september
Start Eredivisie

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Vooruitblik Seizoen 2020/2021