Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36

Nog vier wedstrijden voor RVP kan me niet voorstellen dat ze met hem doorgaan ook al blijven we nog tweede.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ja het is goed als hij kritisch naar zijn eigen functioneren kijkt maar het heeft allemaal wel een hoop weg van die slager die zijn eigen vlees keurt.

+1/-0

Als ik progressie had gezien in het spel zou ik Robin ook volgend seizoen nog wel willen zien, vind hem wel realistischer worden ook wel dankzij Advocaat lijkt me. Hoe je voor de camera overkomt speelt ook wel degelijk een rol. Mocht Eenhoorn en een TD komen zie ik hun ook niet meteen een andere trainer aanstellen maar dan zal Robin wel vanaf de voorbereiding stappen moeten zetten en niet alleen nationaal maar ook in de CL.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 mei 2026 om 22:49:

Als ik progressie had gezien in het spel zou ik Robin ook volgend seizoen nog wel willen zien, vind hem wel realistischer worden ook wel dankzij Advocaat lijkt me. Hoe je voor de camera overkomt speelt ook wel degelijk een rol. Mocht Eenhoorn en een TD komen zie ik hun ook niet meteen een andere trainer aanstellen maar dan zal Robin wel vanaf de voorbereiding stappen moeten zetten en niet alleen nationaal maar ook in de CL.

Het hele seizoen heeft hij nog geen stappen gezet (alleen maar fouten gemaakt). Nu Advocaat over z'n schouder meekijkt lijkt het erop dat de ploeg beter staat. Dit is dankzij Advocaat en ik zou de verantwoording voor volgend seizoen niet meer in de handen van Van Persie leggen. Tenzij je in de marge wilt meespelen... :nee

+1/-0

Hij heeft inderdaad rare dingen gedaan maar er zijn ook verzachtende omstandigheden heb je 34 wedstrijden een fitte Sem Steijn, Read en Gijs Smal tot je beschikking scheelt dat een slok op een borrel en als hij dan nog 2e wordt met meer dan 65 punten kan je ook niet zeggen dat het resultaat echt slecht was. Je kan wel veel van een trainer verwachten maar hij is ook afhankelijk van zijn materiaal een pluspunt is dat Kraaijeveld en vd Elshout wel doorkomen onder hem. Voor volgend jaar staat er wel een basis waarop je verder kan bouwen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie