Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.676
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Fortuna Sittard-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-FC Groningen: -
'Droomkandidaat' Eenhoorn genoemd in zoektocht naar nieuwe Feyenoord-directeur
vandaag, 15:17 483 reacties
Feyenoord is gestart met de zoektocht naar een opvolger van algemeen directeur Dennis te Kloese, die na dit seizoen vertrekt uit De Kuip. Binnen de club wordt inmiddels gekeken naar mogelijke kandidaten om de leiding over te nemen, waarbij ook intern al namen rondgaan.
Eén van de namen die nadrukkelijk wordt genoemd, is volgens het Algemeen Dagblad die van Robert Eenhoorn. De voormalig algemeen directeur van AZ geldt al langer als een interessante optie voor de Rotterdamse club. Binnen Feyenoord wordt hij gezien als een kandidaat met ruime bestuurlijke ervaring en een profiel dat past bij de koers die de club de afgelopen jaren heeft ingezet.
Of Eenhoorn daadwerkelijk openstaat voor een overstap naar Feyenoord is op dit moment onduidelijk. De bestuurder was jarenlang actief bij AZ en bouwde daar een sterke reputatie op, maar het is niet bekend of hij een terugkeer in het topvoetbal ambieert.
Rondom de mogelijke komst van Eenhoorn spelen ook andere geluiden. Ingewijden fluisteren al langer dat hij in het verleden geen bewonderaar was van president-commissaris Toon van Bodegom. In hoeverre dat een rol speelt in een eventuele aanstelling, is vooralsnog niet duidelijk.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
'Naam van Eenhoorn niet van tafel bij Feyenoord, hij ligt heel goed bij achterban'
De naam van Robert Eenhoorn is nog niet van tafel bij Feyenoord. Dat stelt Marcel van der Kraan, Chef Sport van De Telegraaf. Eenhoorn is bij de Rotterdammers in beeld wegens het vertrek van algemeen én technisch directeur Dennis te Kloese.
In de Kick-off podcast van De Telegraaf laat Valentijn Driessen allereerst zijn licht schijnen op de geruchten over Eenhoorn. "Daar weet je wat je eraan hebt en je kan in feite meteen met besprekingen beginnen", aldus de journalist. "Hij heeft de ervaring bij AZ en heeft in allerlei commissies gezeten. Daar hoef je geen selectieprocedure aan vooraf te laten gaan. Ik denk dat hij zich daar ook te groot voor voelt."
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Van den Herik schuift Eenhoorn naar voren: "Bij mij zou hij topkandidaat zijn"
vandaag, 12:49 328 reacties
In de cruciale fase van het seizoen, waarin Feyenoord nog vier wedstrijden moet spelen om de tweede plaats over de streep te trekken, heeft Dennis te Kloese bekendgemaakt dat hij aan het einde van dit seizoen vertrekt. Dat zorgt vanzelfsprekend voor de nodige afleiding, waardoor de voetbalwereld zich nu richt op het 'schip zonder stuurlui' in Rotterdam, dat al langere tijd de verkeerde kant op vaart.
"Dit had ik al zien aankomen. Ik denk dat de belangrijkste oorzaak is wat hij via social media moet meemaken, die bedreigingen. Dat is met name voor zijn familie heel moeilijk, denk ik", stelt Jorien van den Herik in gesprek met ESPN. De voormalig voorzitter van de club was zelf recentelijk ook kritisch op Te Kloese. Zo vond hij dat de huidige directeur te weinig zichtbaar leiderschap toonde om bijvoorbeeld Robin van Persie in bescherming te nemen.
Hoewel de verschillende lagen binnen de club nog geen duidelijke opvolger in het vizier hebben, zingt de naam van Robert Eenhoorn nadrukkelijk rond in De Kuip. De Rotterdammer heeft zich vaker uitgesproken over zijn liefde voor Feyenoord en beschikt over voldoende ervaring, zo ziet ook Van den Herik. "Bij mij zou hij topkandidaat zijn. Hij heeft een indrukwekkende staat van dienst en cv."
Feyenoord-watcher Sinclair Bischop kijkt ook niet gek op van het vertrek, maar is wel verrast door de timing van het nieuws. "Iedereen bij Feyenoord focust zich op Project Champions League, de strijd om de tweede plaats. Te Kloese kwam binnen in een periode waarin Frank Arnesen met Arne Slot een nieuwe trainer had aangetrokken. Toen veranderde alles in Rotterdam in goud. Je zou kunnen zeggen dat hij in een gespreid bedje terechtkwam."
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.011
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 april 2026 om 22:08:
Eenhoorn en Overmars lijkt me wel wat heel veel ervaring en dan nog een echte voetbalman in de RVC bv Giovanni.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 24 april 2026 om 22:11:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 april 2026 om 22:08:
Eenhoorn en Overmars lijkt me wel wat heel veel ervaring en dan nog een echte voetbalman in de RVC bv Giovanni.
Hoe kom je nou bij Overmars? Leuk voor het vrouwelijk personeel bij Feyenoord zo’n roofdier.
Dit bericht is gewijzigd op 24 april 2026, 22:28:40.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.011
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 april 2026 om 22:15:
Hoe kom je nou bij Overmars? Leuk voor het vrouwelijk personeel bij Feyenoord zo’n roofdier.
Ja dat is een smetje maar hij heeft niemand verkracht ofzo en zelfs geen strafrechtelijk onderzoek. Hij zal er ook wel van geleerd hebben lijkt me bij Antwerp heb ik geen gekke dingen gehoord die Olffers en anderen hebben het ook erg opgeblazen hoor een dickpic schokkend. Blijft natuurlijk wel een zedendelict maar dan moet hij wel vervolgd worden dat is niet gebeurd dat hij niet terug kan naar dezelfde club is wel logisch maar goed puur als technisch directeur was hij wel goed.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 24 april 2026 om 23:01:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 april 2026 om 22:15:
Ja dat is een smetje maar hij heeft niemand verkracht ofzo en zelfs geen strafrechtelijk onderzoek. Hij zal er ook wel van geleerd hebben lijkt me bij Antwerp heb ik geen gekke dingen gehoord die Olffers en anderen hebben het ook erg opgeblazen hoor een dickpic schokkend. Blijft natuurlijk wel een zedendelict maar dan moet hij wel vervolgd worden dat is niet gebeurd dat hij niet terug kan naar dezelfde club is wel logisch maar goed puur als technisch directeur was hij wel goed.
Is niet het enige smetje. Maar whatever de komst van die fotograaf is toch helemaal niet aan de orde.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Bij de club is bekend dat Robert Eenhoorn openstaat om directeur te worden van de club waar hij supporter van is. Van de vierkoppige raad van commissarissen van Feyenoord zijn Alexander van der Lely en Rob Tromp, volgens ingewijden, vurig voorstander van de komst van Eenhoorn, die eerder met succes bij AZ werkte.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.085
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 3-4-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 25 april 2026 om 23:52:
Een no-brainer voor iedereen behalve onze RvC, typisch Feyenoord om zo'n gouden kans te verprutsen.
Forumreacties: 4.106
Reg.: 26 mei 2004
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-krijgt-glashelder-antwoord-van-robert-eenhoorn/bltdc370b9e57365e22
Nou dat had ik niet verwacht.
Zal alsnog wel door iemand worden verpest maar hoop zo erg op dat deze man het gaat worden.
Altijd het gevoel gehad dat de gouden tijden gaan aanbreken met hem aan het roer.
Iemand die echt alleen het beste wilt voor Feyenoord en ook de kwaliteiten heeft.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robert Eenhoorn