Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34

open/sluit de onderstaande quote:

Spelers worden duidelijk toegezongen, zelfs de mindere presterende.
Rvp wordt keihard uitgejouwd.

+1/-0

Feyenoord moet nu gewoon 8 sterke potten op de mat leggen winnen alleen is ook niet meer genoeg denk ik het is ook de manier waarop je speelt dat moet overtuigend zijn. Dat zal wel moeten beginnen met knokken voor mijn part liggen ze op het einde allemaal met kramp op de grond.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 maart 2026, 00:36:22.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 maart 2026 om 00:28:

Feyenoord moet nu gewoon 8 sterke potten op de mat leggen winnen alleen is ook niet meer genoeg denk ik het is ook de manier waarop je speelt dat moet overtuigend zijn. Dat zal wel moeten beginnen met knokken voor mijn part liggen ze op het einde allemaal met kramp op de grond.

Dat is nu al het geval.

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Jørgen Kristensen schreef op 14 maart 2026 om 15:22:

Santigoal29 schreef op 13 maart 2026 om 20:28:

Spelers worden duidelijk toegezongen, zelfs de mindere presterende.
Rvp wordt keihard uitgejouwd.

De waarheid doet zeer. Ik dacht dat RvP dit zelf als belangrijkste credo ook hanteerde naar de spelers toe maar hij heeft hier voor zichzelf duidelijk moeite mee. Het zou van reflectie getuigen als hij zijn eigen functioneren onder de loep neemt en wat meer empathie laat zien. Tot die tijd zullen de supporters hem daarom een spiegel voor moeten houden.

Hij probeert wel empathie tetonen en hij begrijpt de kritiek zegt hij maar het komt niet meer over daarvoor is veel teveel gebeurd uitschakeling Europa en al in de eerste wedstrijd in de beker mogen we hem ook aanrekenen.

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

De gun factor is al lang weg dat heeft niet alleen met de laatste wedstrijden temaken maar het hele seizoen. Er moeten nog 8 potten gespeeld worden maar ongeacht het resultaat is het al een compleet mislukt seizoen.

+1/-0

Mis ook de bravoure bij Robin zoals bij het begin als trainer bij Feyenoord. Toen wilde hij niets weten van laf afwachten, tijdrekken en "slimme momentjes gebruiken". Hij is niet trouw gebleven aan zijn visie.

+1/-0

Willykment schreef op 15 maart 2026 om 10:26:

Mis ook de bravoure bij Robin zoals bij het begin als trainer bij Feyenoord. Toen wilde hij niets weten van laf afwachten, tijdrekken en "slimme momentjes gebruiken". Hij is niet trouw gebleven aan zijn visie.

Toen ging het ook al kut maar de resultaten verbloemden veel , net zoals je nu gewoon 5/6de hoort te staan maar de rest is nog slechter.
Hij heeft niet echt een visie.
Ja meer een visie zoals de meeste supporters, niet echt een visie als vakman.
v Persie is nog steeds dezelfde als toen hij die vervelende speler was bij Feyenoord qua mentaliteit.

+1/-0

wehave schreef op 15 maart 2026 om 12:22:

Willykment schreef op 15 maart 2026 om 10:26:

Toen ging het ook al kut maar de resultaten verbloemden veel , net zoals je nu gewoon 5/6de hoort te staan maar de rest is nog slechter.
Hij heeft niet echt een visie.
Ja meer een visie zoals de meeste supporters, niet echt een visie als vakman.
v Persie is nog steeds dezelfde als toen hij die vervelende speler was bij Feyenoord qua mentaliteit.

Hij had een bepaalde aanvallende visie die zo gek niet was. Alleen je ziet dat hij geen talent heeft als trainer en het totaal niet kan overbrengen naar een goede uitvoering van zijn visie. En inmiddels is er ook niets meer van over, want hij maakt momenteel allerlei opmerkingen die tegenovergesteld zijn aan zijn eerdere opvattingen.

Als speler was RvP een absolute legend, in z'n eerste periode was het moment met de vrije trap beeldbepalend maar vond het altijd wat overtrokken. In z'n tweede periode denk ik dat hij een geweldige mentaliteit had, zeer gericht op het team en het creëren van een topsportklimaat.

Jammer dat het er als trainer niet uit komt, ingrijpen is echt noodzakelijk.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie