Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dribbel

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ik kijk heel veel voetbal en het valt mij op, dat er nauwelijks meer voetballers zijn die kunnen dribbelen. Niet in Engeland, Italië of Spanje, os in welk ander land dan ook. Ze liggen meestal met z'n allen voor het hok en spelen de bal naar elkaar. En dat moeten wij dan mooi vinden. Ook de semi-overtredingen zijn verschrikkelijk. Je ziet de spelers in elkaar zakken of ze bijna dood gaan. Je zou bijna een andere sport gaan bekijken.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 09 maart 2026 om 12:16:

Ik kijk heel veel voetbal en het valt mij op, dat er nauwelijks meer voetballers zijn die kunnen dribbelen. Niet in Engeland, Italië of Spanje, os in welk ander land dan ook. Ze liggen meestal met z'n allen voor het hok en spelen de bal naar elkaar. En dat moeten wij dan mooi vinden. Ook de semi-overtredingen zijn verschrikkelijk. Je ziet de spelers in elkaar zakken of ze bijna dood gaan. Je zou bijna een andere sport gaan bekijken.

Topvoetbal gaat vooral om snelheid van handelen. Real Madrid was daar goed in. Dribbelen gaat ten kostte van snelheid. Daar ontbreekt het aan bij Feyenoord: snelheid van handelen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dribbel